Kirjoita viimeisin lähettämäsi tekstari tähän päinvastoin
Eli jos viesti on vaikkapa ”minä voin viedä koiran ulos” niin siitä tulee ”sinä et voi tuoda kissaa sisälle”. Eli jos ei selkeää vastakohtaa niin voi keksiä vapaasti jonkun vastaparin.
Aloitan:
”Tervemenoa. Siellä taas oksennus tuhoutuu. Koira ei ole enää paljoa kartalla, suostuu olemaan hereillä.”
Kommentit (35)
perinteinen sananmuunnos on paljon hauskempi.
Kuten aina muodikas tyyli, niipa mullakin on iki-oma viivallinen hattu.
Moi moi inhokkini! Tiedän missä olet mutta en odota sinua, mutta en ole siellä kun kiirehdit.
No voi kuin kiva :)) sinne ei kai ehdi enää. Loppuuko se 18?
Ehdin käydä kaupassa, älä vaan tuo kaljaa, makkaraa, valmislihapullia, pakastepizzaa äläkä kebablastuja tai muuta epäterveellistä. Jätetään ruoanlaitto väliin tänään kokonaan.
😢 En ole pahoillani kun itkin äänettömästi. "illalla ei ole mahdotonta".
Teide näkyvissä, lumipyrystä ei tietoakaan, +28 näyttää parveiden mittarit.
Herää huonosti vihaamani, pahaa todellisuutta!
En katso kauaa että aamun myyjät joutuu hidastukseen sotkemisissa ja tulen nyt kodista
Tämä on yllättävän vaikea. Miten kirjoitetaan lause "Minä olen nyt kotona" täysin päinvastaisessa merkityksessä?
Idiootti ei keksi. kirjoitti:
Tämä on yllättävän vaikea. Miten kirjoitetaan lause "Minä olen nyt kotona" täysin päinvastaisessa merkityksessä?
Esim.
Sinä et ole kohta kylässä
Ihanaa kun arkena on kunnolla pakkasta. Kovalla pakkasella voitaisiin löhöillä sisällä. Ei liikuttaisi lainkaan! Tulenko taas sinne? Ei voitaisi käydä missään.