Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös se ole epäreilua että meidän pitää kärsiä

Vierailija
23.11.2017 |

hormoniehkäisystä miehen tyhjennystarpeen vuoksi? Mulle riittäisi seksi silloin tällöin vaikka kondomin kanssa tai varmat päivät mutta mies "tarvii" monta kertaa viikossa. Että en tule raskaaksi on hormonikierukka ollut vuoden ja kärsin kipeistä rinnoista, päänsärystä, turvotuksesta, aknesta, you name it. Eikö se ole epäreilua että mulla on kipua aiheuttava vierasesine sisällä ja minun on pistettävä hormonitoimintani sekaisin että mies saa turvallisesti laueta kerta toisensa jälkeen sisälleni?
Kortsuilla on sählinkiä ja mies ei tykkää siitä, varmat päivät epäluotettava, sterilisaatio liian lopullinen tässä iässä. Luonto ei ole reilu naiselle joka saa kärsiä vielä tämänkin kuukautiskipujen, raskauden, synnytyksen jne. lisäksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas hormonaalisesta ehkäisystä on tullut pelkkiä hyviä puolia. Ei sinunkaan ole mikään pakko hormoneita käyttää, jos et halua. Sanot miehelle että joko kortsulla tai sit ei ollenkaan seksiä.

Vierailija
2/13 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyviä puolia?

Hormonit tee ihmisen niin onhan se epäreilua että naisen on sekotettava omansa miehen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko kärsiä.Mulla on kuparikierukka, hormoneja en suostuisi syömään kenenkään takia. Parisuhde on vapaaehtoinen eli sulla on kaikki oikeus etsiä mies joka haluaa yhtä harvoin kuin sinä. Valivali uliuli, ihan oma valintasi jos et sano miehelle että vaihtoehdot ovat joko  kortsu tai selibaatti.

Vierailija
4/13 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas hormonaalisesta ehkäisystä on tullut pelkkiä hyviä puolia. Ei sinunkaan ole mikään pakko hormoneita käyttää, jos et halua. Sanot miehelle että joko kortsulla tai sit ei ollenkaan seksiä.

Ei pysy paikalla. Rullautuu pois. Kokeiltu monta merkkiä.

ap

Vierailija
5/13 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko käyttää hormonaalista ehkäisyä. Aikuinen ihminen osaa päättää omista asioistaan.

Vierailija
6/13 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa vaihtoehtoja? Kortsu ei pysy vaikka monta merkkiä kokeiltu.

Vierailija
7/13 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmät kortsut.

Vierailija
8/13 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, onneksi miesten ehkäisypillerit ovat jo kehitteillä. Jos mies ei tykkää kortsusta hän saa pian hormonnihoitaa ihan itse itsensä.

Vierailija
9/13 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hormoniehkäisystä miehen tyhjennystarpeen vuoksi? Mulle riittäisi seksi silloin tällöin vaikka kondomin kanssa tai varmat päivät mutta mies "tarvii" monta kertaa viikossa. Että en tule raskaaksi on hormonikierukka ollut vuoden ja kärsin kipeistä rinnoista, päänsärystä, turvotuksesta, aknesta, you name it. Eikö se ole epäreilua että mulla on kipua aiheuttava vierasesine sisällä ja minun on pistettävä hormonitoimintani sekaisin että mies saa turvallisesti laueta kerta toisensa jälkeen sisälleni?

Kortsuilla on sählinkiä ja mies ei tykkää siitä, varmat päivät epäluotettava, sterilisaatio liian lopullinen tässä iässä. Luonto ei ole reilu naiselle joka saa kärsiä vielä tämänkin kuukautiskipujen, raskauden, synnytyksen jne. lisäksi.

Sinulla on varmaankin sitten muuten erinomaisen täydellinen mies, kun alinomaan suostut, etten sanoisi alitut miestä miellyttääksesi moiseen. Voin vain kuvitella, mitä kaikkea hurmaavan ihanaa ja sinun parhaaksesi mes on vastavuoroisesti valmis. 

Vierailija
10/13 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysy paikalla. Rullautuu pois. Kokeiltu monta merkkiä.

ap

Eli miehellä on todella pieni pili

Vierailija
11/13 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on varmaankin sitten muuten erinomaisen täydellinen mies, kun alinomaan suostut, etten sanoisi alitut miestä miellyttääksesi moiseen. Voin vain kuvitella, mitä kaikkea hurmaavan ihanaa ja sinun parhaaksesi mes on vastavuoroisesti valmis. 

Parisuhteessa ei voi kokonaan lopettaa seksiä yksipuolisesti. Parisuhde on ensisijaisesti seksuaalinen suhde.

Vierailija
12/13 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei voi kokonaan lopettaa seksiä yksipuolisesti. Parisuhde on ensisijaisesti seksuaalinen suhde.

Parisuhteessa toisen ei myöskään pitäisi painostaa toista käyttämään ehkäisymenetelmää joka aiheuttaa negatiivisia sivuoireita. 

Vierailija
13/13 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miekkonen voi vaan laittaa siittiöitä säilöön ja piuhat poikki? Olis oman suvun jatkaminen turvattu ja ehkäisy hoidettu samalla kertaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi