Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaan miehen kotirouvana olisi ihanaa

Vierailija
23.11.2017 |

Ei tarvitsisi murehtia työasioista, olisi omaa aikaa ihanaa. Miten pääsisin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita hommata saksalainen mies. Siellä toi kotirouvasysteemi on hyvin tavallinen ja yhteisverotuksen ansiosta pärjää taloudellisesti, vaikkei se mies niin rikas olisikaan. Ja jos avioero sattuu, niin siellä ex-vaimokin saa elatusapua.

Vierailija
2/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat miehet kyllästyvät nopeasti naisen joutilaisuuteen. Joutuisit lisääntymään ja lasten hoitaminen vuorokauden ympäri on tympeämpää kuin töissä käynti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa.

Vierailija
4/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikkaanmiehen ns.kotirouva,ei ole herkkua.

Meillä on lapsia kolme,töissä ei tarvitse käydä.Mies maksaa autot ja talon sekä lasten tarpeet jne.

Jäin töistä pois miehen pyynnöstä,ajattelin aluksi,että hienoahan tämä on.EI!

Olen koko ajan lasten kanssa,siivoan aamusta iltaan.Omasta-ajasta ei tietoakaan..kummasti kaipaan takaisin töihin,sain sielä aikaa itselleni,näin työkavereita,mikään päivä ei ollut samanlainen ja mikä parasta..Sain käydä rauhassa vessassa.

Seksiä ei kotona lohkea kuin kerta kuussa ja harvemminkin miehelle sopisi.

Odotan että lapset kasvaa ja heippa.

Vierailija
5/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi vähintään kerran viikossa luututa neliöt lattiasta kattoon ja siltä väliltä.

Vierailija
6/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttu, joka on ollu rikkaa miehen kotirouvana 18 vuotta. Heillä on 8 lasta. Heillä käy välillä siivooja, välillä, kun lapsille ostetaan kämppiä on kodinhoito vaimon tehtävä. Hän e imyöskään tahdo kuormittaa vanhempia lapsia nuorempien hoidolla.

lasten harrastuksiin kuskaamiset ovat vaimon vastuulla ( harrastusmenoja on viikossa n.35 kappaletta). Niihin kuuluvat myös talkoovuorot.

ja arvatkaa. Hän on onnellinen.

Vierailija
7/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko riittää, että mies on rikas? Entäs jos se on myös väkivaltainen narkkari, joka hakkaa muijaansa minkä kerkiää ja lukitsee sisään luksuslukaaliinsa ja raiskailee milloin sattuu panettamaan?

Vierailija
8/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ajatus - kertakaikkiaan!

M 38

Vierailija
9/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos ei tarvisi lapsia hankkia eikä harrastaa seksiä, niin kyllä mä jonkinlaiseksi kodinhengettäreksi suostuisin.

Vierailija
10/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoilijoiden vaimot on aika deekuja..

Vierailija
11/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pitäisi ehdottomasti olla lapseton ja mies ei saisi välittää, jos vaimo joskus aina kävisi ulkomailla. Se olisi ihanaa. Mutta lasten kanssa, hah, ei todellakaan.

Vierailija
12/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lapseton ja työssäkäyvä, vaikka sitten rouva.

Vierailija
13/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuttu, joka on ollu rikkaa miehen kotirouvana 18 vuotta. Heillä on 8 lasta. Heillä käy välillä siivooja, välillä, kun lapsille ostetaan kämppiä on kodinhoito vaimon tehtävä. Hän e imyöskään tahdo kuormittaa vanhempia lapsia nuorempien hoidolla.

lasten harrastuksiin kuskaamiset ovat vaimon vastuulla ( harrastusmenoja on viikossa n.35 kappaletta). Niihin kuuluvat myös talkoovuorot.

ja arvatkaa. Hän on onnellinen.

8 lasta? Lahkolainen siis, ei kukaan normaali lisäänny noin. Lahkolaiset/uskovaiset ovat hyvin kummallisista asioista onnellisia.

Vierailija
14/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olis tosi ihQ olla miehen vallan alla 24/7

Vierailija
15/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on rikas, mutta ei se halua kotirouvaa. Meillä käy siivooja kerran viikossa ja minä saan kodinhoidon sijaan kaikessa rauhassa pyörittää omaa yritystäni.

Vierailija
16/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rikkaan miehen kotirouva ja meillä on kaksi lasta. Olen sitä kylläkin omilla rahoillani. Ihan mukavaa etenkin kun ehdin olla 15 vuotta kokopäivätyössä ja sitä ennen 6 vuotta opiskelujen ohessa työssä ennen kuin jäin pois. Omat rahat pitkälti tuon oman työuran aikana säästettyjä ja osakkeisiin sijoitettuja, yksi maksettu asuntolaina joka asunto nyt sijoitusasuntonani. Jäin pois pääkirjanpitäjän tehtävästäni kun ensimmäinen lapsi syntyi kymmenen vuotta sitten juuri sopivasti kun työpaikallamme vähennettiin taloushallinnosta väkeä uusien järjestelmien myötä. Satutinkin raskauden sopivasti tuohon melko heti perään ja ajattelin että jään kotiin. En tiedä vielä että menenkö takaisin töihin.

Vierailija
17/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen perinteinen ulkomaalaisen rikkaan miehen kotirouva. Kaksi lasta. Elämä ei juurikaan poikkea siitä ajasta kun kävin kodin ulkopuolella töissä. Aamulla aikainen herätys, aamupala, lapset kouluun ja mies töihin. Järjestelen vähän paikkoja, katson että mitä tarvitaan kaupasta. Hoidan laskut ja talon ylläpidon, kaikki perheen juoksevat asiat, luottokortit yms. Miehellä ei ole omaa yksityistä taloutta. Meillä käy siivooja ja puutarhuri. Silti niitä hommia täytyy vähän tehdä itse myös. Lounaalla käyn yleensä kodin ulkopuolella mutta eivät ne lounaspaikat ole mitään luksusravintoloita. Lapset vievät paljon aikaa ja koti sekä mies. Rikas mies haluaa kotiin tullessaan rentoutua perheen kanssa eikä vaivata ajatuksiaan ongelmilla, niitä on töissä tarpeeksi. Niinpä minäkin rentoudun. Miestä häiritsee jos touhuan jotakin siivoamiseen tms. liittyvää hänen ollessaan kotona. Hän myös olettaa että lapset on hoidettu hyvin koulusysteemit mukaan lukien. Iltaisin mies hoitaa lasten nukkumaan menon ja tiskaa meidän iltadrinkki-lasit. Tosin emme juo alkoholia ollenkaan vaan alkoholittomia drinkkejä jotka mies tykkää itse tehdä.

Minulla on siis se normaali 8 tunnin työpäivä ja illalla rentoudun muun perheen kera. Kotirouvan statuksella tienaan meille verovähennyksiä assarin palkan verran vuodessa ja assarin hommia tässä taloudessa periaatteessa teen.

Vierailija
18/28 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kivaa jos lastenhoitaja suostuisi öisin hoitamaan itkevää lasta ja saisi itse nukkua niin pitkään kun huvittaa.

Eikä tarvitsisi siivota

Vierailija
19/28 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies kunnoittaa kotona lorvivaa tyhmää naista? Ehei. Tasa-arvoinen suhde vaatii kummaltakin täyden ponostuksen uraan ja perheeseen. Jokainen täysjärkinen rikas mies osaa tehdä avioehdon, joten avioeron vistämättä tullessa kotona lorvailija saa lähteä matkalaukkuineen sillan alle nukkumaan. 

Vierailija
20/28 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia en huolisi, mutta muuten - mikäpä siinä. Kyllä minä kahden aikuisen ihmisen huushollin kunnossa pitäisin ja ruuat laittaisin, ei se minulle iso rasitus olisi. Takuulla sitä omaakin aikaa jäisi. Työelämään en ainakaan nykyisellään kaipaisi, nytkin jatkuva stressi, niin ettei millään tahdo jaksaa. Tietysti olisi kysymykset siitä, miten pärjäisin taloudellisesti jos mies jättäisi/kuolisi, mutta nekään eivät tällä hetkellä tunnu mitenkään ratkaisevilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän