Kolmekymppiset, onko teillä jo selkeitä ryppyjä?
Siis onko teillä naama peruslukemilla näkyviä juonteita silmäkulmissa, suupielissa tai otsalla? En uskonut aikaisemmin, että rypyt tulisivat näin äkkiä. Edelleenkään ei mitään kovin syvää, mutta valkoisen wc:n halogeenispotin loisteessa otsalla näkyy ryppyjä.
Kommentit (28)
Iho on kiinteä ja sileä, ei rypyn ryppyä. Elämän tavat vaikuttaa paljon.
N31
Ei ollut yhtään ryppyä tuon ikäisenä. Nyt on rypyt ja silmäpussit.
N53
Ihan sama jollekin rypyille, joillakin niitä ei oo ees kuusikymppisinä. Ikääntyminen näkyy veltostumisena kasvoissa, veltot leukaperät ja laskeutuvat silmäluomet.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama jollekin rypyille, joillakin niitä ei oo ees kuusikymppisinä. Ikääntyminen näkyy veltostumisena kasvoissa, veltot leukaperät ja laskeutuvat silmäluomet.
Noihinkin voisi varmaan vaikuttaa kasvojumpalla, jos niin haluaisi.
39 v ja otsassa näkyy kevyitä juonteita. Olen aina ollut kova auringonpalvoja ja varsinkaan teininä en tajunnut mitään aurinkovoiteita käyttää, oletan että kostautuu tässä lähivuosina.
Posket on alkanut bulldoggisoitua, kasvojumppaa olen nyt säännöllisesti harrastanut puolisen vuotta, se tuntuu vähän auttavan.
Olen käyttänyt bellavitaa aina, ei yhtään ryppyä ja ikää jo yli 40v. Kyllä voiteita kannattaa käyttää varsinkin jos meikkaa putsaa ihoa.