Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko mennä töihin huomenna?

Vierailija
23.11.2017 |

En halua koska minua jätetään ulkopuolelle kaikesta. Ei auteta, ei keskustella. Ihan sama olenko olemassakaan.
Kolme viikkoo olen tuolla ollut ja joka päivä ahdistaa vaan enemmän ja enemmän.
Iltaisin en jaksa kun maata sohvalla. Itkettää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. Pakko ei ole kuin kuolla ja maksaa veroja.

Vierailija
2/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just tuollaista. Nyt olen opintovapaalla ja melkein elämäni parasta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne mulla. Elä välitä niistä idiooteista jotka pilaa työpaikan ja aiheuttaa näin turhaa hallaa yritykselle. Käy niin kauan kun jaksat ja hae saikkua kun et enää jaksa.

Vierailija
4/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii mennä,saikulla on kiva olla,antaa muiden herätä kuudelta aamulla

Vierailija
5/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kurjalta. Onko mitään mitä voisit itse vaikuttaa että olisi siedettävämpää?

On myös työpaikkoja joissa on edelleen mukava käydä joka päivä töissä.

Vierailija
6/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tekemään minun työtäni, niin sinua ei tule harmittamaan koskaan eikä ollenkaan!

Vierailija
7/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla yläkoulun aineenopettaja. Ja nimenomaan siellä luokassa, ei opettajanhuoneessa.

Mene puhumaan pomolle. Jos pomo ei kuuntele, sitten pomon pomolle. Jos hänkään ei kuuntele, sitten luottamusmiehelle.

Vaikka tosiasissa aloitus kuulostaa lähinnä siltä, että ap ei oikeasti vain halua tehdä työtä ylipäänsä.

Vierailija
8/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemaa ennen on pakko myös syödä, ulostaa ja hengittää.

Vierailija
9/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta ylihuomenna.

Vierailija
10/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kertoa, mutta on ollut ihmisiä jotka on kuolleet tekemättä ikinä mitään noista kolmesta.

Vierailija
11/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mennä töihin. Täällä jokunen aika sitten tein aloituksen, että sanoudun irti sairaanhoitajan työstäni ikävän ilmapiirin tähden. Niin teinkin ja nyt on aikaa miettiä seuraavaa siirtoa. Aina voi auttaa itseään elämään paremmin.

Vierailija
12/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurja tilanne. Kannattaa hakea uusia työpaikkoja.

Entä tuntuuko sinusta vaikealta sopeutua uuteen porukkaan tai keksiä puheenaiheita? Pystyisitkö mitenkään itse vaikuttaa tilanteeseen?

Olen ollut useissa työpaikoissa ja valitettavasti on tullut kohdattua tuollaisia paikkoja. Jään ikään kuin ulkopuolelle kaikesta, minulle ei kerrota asioita ja on vaikea päästä porukkaan mukaan. Selän takana puhutaan pahaa ja yksityisasiat juorutaan eteenpäin. Ei sellaisessa paikassa viihdy. Jotkut paikat ovat taas niin hyviä, että kaikki ovat kuin yhtä perhettä. Jo sunnuntaina odottaa töihin pääsyä. Paikkoja on niin erilaisia.

Ainakin minulla työilmapiiri vaikuttaa eniten työssä jaksamiseen. Ehkä kannattaa antaa työpaikalle vielä mahdollisuus. Jos ei kuukauden päästä tunnu paremmalta, kannattaa vaihtaa paikkaa.

Tsemppiä! Koita ajatella, että tuo paikka on vain yksi välivaihe. Siellä ei tarvitse olla ikuisesti.

Vierailija
13/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin ei oo pakko mennä.

Tosin uusissa työpaikoissa tuntuu välillä just tuolta. Joissakin paikoissa uusiin osataan suhtautua paremmin kun toisissa.

Toisaalta meille tuli entisessä työpaikassa uusi työntekijä ja kun yritin kertoa ihan asiallisesti työstä, niin uusi vaan nakkeli niskojaan ja ärähteli ettei tarvii neuvoa, vaikka huomasin että eihän sillä ollut mitään käsitystä siitä mitä pitäis tehdä. En oikein tajunnut sitä, minusta kun on pahinta just se jos kukaan EI kerro mitä tehtäviin kuuluu ja sit pitää yrittää arvailla.

Vierailija
14/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kurja tilanne. Kannattaa hakea uusia työpaikkoja.

Entä tuntuuko sinusta vaikealta sopeutua uuteen porukkaan tai keksiä puheenaiheita? Pystyisitkö mitenkään itse vaikuttaa tilanteeseen?

Olen ollut useissa työpaikoissa ja valitettavasti on tullut kohdattua tuollaisia paikkoja. Jään ikään kuin ulkopuolelle kaikesta, minulle ei kerrota asioita ja on vaikea päästä porukkaan mukaan. Selän takana puhutaan pahaa ja yksityisasiat juorutaan eteenpäin. Ei sellaisessa paikassa viihdy. Jotkut paikat ovat taas niin hyviä, että kaikki ovat kuin yhtä perhettä. Jo sunnuntaina odottaa töihin pääsyä. Paikkoja on niin erilaisia.

Ainakin minulla työilmapiiri vaikuttaa eniten työssä jaksamiseen. Ehkä kannattaa antaa työpaikalle vielä mahdollisuus. Jos ei kuukauden päästä tunnu paremmalta, kannattaa vaihtaa paikkaa.

Tsemppiä! Koita ajatella, että tuo paikka on vain yksi välivaihe. Siellä ei tarvitse olla ikuisesti.

Totta puhut, vois olla vaik mun kirjoittama teksti.

Vierailija
15/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kertoa, mutta on ollut ihmisiä jotka on kuolleet tekemättä ikinä mitään noista kolmesta.

Tuskin he ovat myöskään maksaneet veroja tai pohtineet töihin menemisen mielekkyyttä. Tässä ketjussa ei varmaankaan ole kyse kohtukuolemasta.

Vierailija
16/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mennä töihin. Huomenna menen taas kuntoclubille ja nautin elämästäni.

Vierailija
17/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, mutta kun se lähtö on hankalaa. Itse mietin päivittäin ulospääsyä ikävästä työpaikasta.

Vierailija
18/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on ihan fifti-fifti menenkö töihin. katsoo aamulla haenko saikkua vai menenkö töihin murjottamaan.

Vierailija
19/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ansaitsee 150 tonnii, joten voin itse käydä kuntoclubilla ap. Oisko kuitenkin niin, että koska sosioekonominen taustamme tämä niin vanhin lapsemme eliittilukiossa Hesassa. Nuorin lähtee englanninkieliseelle luokalle.

Vierailija
20/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

T: työtön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi