Kolmekymppiset, onko teillä jo selkeitä ryppyjä?
Siis onko teillä naama peruslukemilla näkyviä juonteita silmäkulmissa, suupielissa tai otsalla? En uskonut aikaisemmin, että rypyt tulisivat näin äkkiä. Edelleenkään ei mitään kovin syvää, mutta valkoisen wc:n halogeenispotin loisteessa otsalla näkyy ryppyjä.
Kommentit (28)
Mulla on suupielissä juonteet, ei kovin syvät tosin vielä, mutta meikki joskus kerääntyy siihen ja tekee näkyvämmäksi. Muuten ei ole ryppyjä, mutta olen huomannut ihon tekstuurin muuttumisen, iho on epätasaisempi eikä enää niin kiinteä. Ikää 34 v.
Ei ole naama peruslukemilla. Tai oikeastaan otsassa silmien välissä näkyy sellainen pieni melko pysty viiva, joka ei näköjään ole lähdössä siitä enää mihinkään. Nauraessa kyllä tulee silmien ympärille aiempaa enemmän ryppyjä. Ikää 34.
Mulla on jo varsinkin silmien alla:/
N24
joo,on.nauraessa tulee isotviirut niin poskiin, ja varsinkin silmienalle.n24
Ikää 35. Silmien alla on jotain kun katsoo kirkkaassa valossa , varsinkin jos valo osuu sivulta. ... Silmänalusiho on jotenkin tyhjentynyt. Mut pitää olla tyytyväinen että vielä en ole sen enempää rupsahtanut. Otsassa ei ole mitää juonteita kun oon ikäni välttänyt sen rypistämistä :)
On minulla juonteita. Ainut kunnon ryppy on sibelius. Se alkoi muodostua jo 19v 🙄.
N34
Mulla on ainoastaan silmissä just alaripsien alla silmärypyt. Ne erottuu enemmän jos laitan meikkivoidetta, niin se kertyy ryppyihin ja rypyt korostuu, muuten ei huomais. Yritän laittaa vähän meikkivoidetta, ja pyyhin voiteen pois ryppyjen kohdalta. Käytän silmänympärysvoidetta yöllä ja aamullakin joskus laitan vähän, hyvissä ajoin ennen meikkiä.
Oon huomannut että rasvaus auttaa, ei ole kehittynyt lisää ryppyjä. Teen usein myös normi hunajasta kasvonaamion, se kosteuttaa hyvin :) Jääkylmä vesi virkistää ja parantaa ihon aineenvaihduntaa, myös sauna. Tykkäänkin paljon saunoa ja avantouida :)
Täällä yks kolmenkympinkriisistä (kai) kärsivä 🙋 Joka päivä tutkiskelen näkyykö ryppyjä.. Jotenkin parikymppisenä sitä ajatteli naivisti, että enhän minä vanhene koskaan, mutta voi pojat kuinka väärässä olin (yllätys yllätys) 😄 Ryppyjä ei vielä näy (ikää 32v.), mutta selvästi muutoksia on tapahtunut, iho on samentunut eikä ole enää niin kimmoisa. Vähän kun nostaa poskipäitä korvia kohti niin peilistä tervehtii hetken ajan se parikymppinen tyttönen. Kaiholla katselen parikymppisen siskoni kuulasta ihoa ja kauhulla 5-kymppisen äitini ryppyisiä kasvoja. Äitini näyttää 7-kymppiseltä harmaine hiuksineen ja ryppyineen ja siksi mietin jatkuvasti olenkohan perinyt häneltä huonot geenit vai voiko tupakointi todella vaikuttaa noin paljon ulkonäköön (itse en polta!).
Epäreilua, että mieheni senkus vaan komistuu iän myötä ja itse tunnun vain rapistuvan päivä päivältä 😄
Sibelius ollut jo kauan, muuten ei mtn ja ikää 29v. Hoidan ihoani paljon
Ei näy ryppyjä mutta piirteet on jonkun verran valahtaneet, näkee jo että tulee ne hamsteripussit kuten äidillä. Silmien alla kuopat ovat syventyneet ja laajentuneet ja tekee yleisilmeestä väsyneen. Hymyily tekee ihmeitä ja nuorentaa.
Itselle on huomauteltu silmärypyistä jo reilu parikymppisenä, ihanaa :D Ja nyt 32 on kyllä harakanvarpaita reilusti, hymyillessä etenkin kunnon verkko silmien alla ja ohimoille asti viiruja, plus nuo nasolabiaalit toki syvenee koko ajan. Pakko olla geenit aiheuttajana, kun on kuitenkin aknen takia joutunut siihen ihonhoitoon keskittymään jo teiniajoista lähtien paljon, eikä helposti palavana ole tultua hengattua auringossakaan erityisen paljoa (ja käyttänyt läpi vuoden naamassa aurinkorasvaa kuitenkin jo seitsemän vuotta). En poltakaan tai syö erityisen epäterveellisesti, ainoa mitä keksin, on aurinkolasien aika vähäinen käyttö nuorempana, mutta silti...öh. Mene ja tiedä.
Pitää vaan koittaa tottua siihen, että oma pärstä näyttää yli kymmenen vuotta vanhemman ihmisen naamalta - ainakin harakanvarpaat näyttää sinänsä iloisilta rypyiltä, jos koittaa keskittyä positiiviseen :D
Ei ole, mutta nyt kun olen muutaman kilon laihduttanut, niin tulee hymyillessä esiin juonteet suupielissä. Aina sama homma, jos laihduttaa, niin alkaa tulemaan kasvoihin juonteita 😄
Olen 45v ja näkyviä ryppyjä ei ole, silmänympäryksissä ei ole yhtään, otsassa näkyy vähän kun tapana on kohottaa otsaa.
Olen hoitanut ihoani ja varsinkin silmänympäryksiä 13v lähtien.
Minua usein luullaan vähintään 10v nuoremmaksi kuin mitä olen, tosin geeneissä tämä tulee myös.
Äitini on 75v ja näyttää korkeintaan 60v mummoni oli vielä 93v ihan 70v näköinen.
Tupakka, aurinko ja ilottomuus vanhentavat. Ilo, kiitollisuus ja rakkaus nuorentavat.Kalliita voiteita on turha ostaa. Pitäkää paremmin mielenterveydestänne huolta.
Varmasti on jotain pientä silmäkulmissa jos oikein tarkasti katsoo wc:n peilin valossa, mutta en muuten kiinnitä huomiota. Kiinnitän muutenkin enemmän huomiota siihen miltä oma olo tuntuu kuin miltä naama näyttää. :)
Vierailija kirjoitti:
Tupakka, aurinko ja ilottomuus vanhentavat. Ilo, kiitollisuus ja rakkaus nuorentavat.Kalliita voiteita on turha ostaa. Pitäkää paremmin mielenterveydestänne huolta.
Mitä enemmän ilmehtii, sitä enemmän rypistyy. Siksi se iloton itseasiassa säilyy rypyttömämpänä kuin joku, joka vääntää koko ajan naamaansa.
Mulla ei ole ryppyjä, mutta posket on valahtaneet ja nasolabiaalijuonteet on syventyneet.