Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittaako nuoret seksielämän nykyään jo 13-14v?

Vierailija
23.11.2017 |

Niin aikaisin.

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppa ja mieli kehittyy vielä 13-14v. ja vaikka halut herää niin ei se tarkoita että kaikken kanssa pitää naida. Jos nyt vaan ihan itse rauhassa tutustuisi itseensä, muuttuvaan kehoon ja omaan nautintoon. 

Ei halujen herääminen tarkoita, että kaikkien kanssa pitäisi naida. Kuka on väittänyt että pitäisi? Murrosikä alkaa noin 11-vuotiaana, joten pari vuotta on aikaa tutustua kehoonsa, joten sen puuttesta ei ole pelkoa.

Vierailija
22/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvoivat nuoret ei aloita noin nuorina, mutta aina varmasti löytyy heitä, jotka aloittavat jo noin aikaisin. Eivät ole saaneet kotona tarpeeksi rakkautta, huomiota, hyväksyntää ja huolenpitoa :( Jos asiat on hyvin, ei seksi vielä tuonikäisten elämään normaalisti kuulu. Mielessä pitäisi olla kaverit, koulu, harrastukset ym. 

hahahh siinäpä selittelet itsellesi. Ihan hyvinvoivia kavereita on menettänyt neitsyytensä tuon ikäsenä, joilla koti kunnossa, hyvät arvosanat ja "sivistyneitä" harrastuksia. 

Kuuluuko sinusta seksi oikeasti tuonikäiselle? Silloin on aivan muut kehitysvaiheet ja -tehtävät menossa, ei mikään aika yhdynnöille vielä. Jotain on pielessä, jos lapsi ei rauhassa halua kehittyä aikuiseksi vaan koittaa nopeuttaa sitä. Minusta tuon ikäinen on aivan liian nuori vielä seurustelemaankaan. Usein aikaisimmin seurustelun aloittavat he, keillä ei kotona ole kaikki kunnossa, ja koittavat paeta huonoja asioita vaikkapa seurustelusuhteeseen.

Miksi halut heräävät tuon ikäisenä jos niiden toteuttaminen olisi väärin?

Myös 7-vuotias voi olla kiinnostunut seksistä ja tyydyttää itseään, onko hän valmis seksiin?

Ei 7-vuotias ole. Suurin osa ei kiinnostu seksistä 7-vuotiaana. 13-vuotiaana tarina on toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvoivat nuoret ei aloita noin nuorina, mutta aina varmasti löytyy heitä, jotka aloittavat jo noin aikaisin. Eivät ole saaneet kotona tarpeeksi rakkautta, huomiota, hyväksyntää ja huolenpitoa :( Jos asiat on hyvin, ei seksi vielä tuonikäisten elämään normaalisti kuulu. Mielessä pitäisi olla kaverit, koulu, harrastukset ym. 

hahahh siinäpä selittelet itsellesi. Ihan hyvinvoivia kavereita on menettänyt neitsyytensä tuon ikäsenä, joilla koti kunnossa, hyvät arvosanat ja "sivistyneitä" harrastuksia. 

Kuuluuko sinusta seksi oikeasti tuonikäiselle? Silloin on aivan muut kehitysvaiheet ja -tehtävät menossa, ei mikään aika yhdynnöille vielä. Jotain on pielessä, jos lapsi ei rauhassa halua kehittyä aikuiseksi vaan koittaa nopeuttaa sitä. Minusta tuon ikäinen on aivan liian nuori vielä seurustelemaankaan. Usein aikaisimmin seurustelun aloittavat he, keillä ei kotona ole kaikki kunnossa, ja koittavat paeta huonoja asioita vaikkapa seurustelusuhteeseen.

Kyllä vauvakuumekin voi iskeä vaikka 12-vuotiaana, ei se tarkoita että heti tarvitsee äidiksi ryhtyä. Seksuaalisuus on pikkuhiljaa kehittyvä asia, se että panettaa ei tarkoita, että pitää saman tien panna. Todella tärkeää opetella myös itsehillintää. Mutta sehän on nykyisin kirosana, kärsivällisyys, koska kaikki pitää saada samalla sekuntilla. Mulle, NYT!

Vierailija
24/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on harrastus.

Miten asian laita on alapeukuttajien mukaan?

Vierailija
25/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 18 ja tyttäreni 14 aloittaessaan. Olisin ollut valmis jo paljon aiemmin, mutta poikia kiinnostivat vain mopot. :)

Vierailija
26/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen palstanainen aloittaa aktiivisen seksielämänsä viimeistään 12-vuotiaana. Se on jo täysin lol, jos on neitsyt vielä 14-vuotiaana.

Tuota aktiivista seksielämää jatkuu erinäisten poikien ja myöhemmin miesten kanssa, kunnes yleisestä habituksesta alkaa näkyä ajetut kilometrit ja miesten "vietteleminen" alkaa olla vaikeaa.

Siinä vaiheessa palstanaisessa nostaa päätään pieni feministi, joka alkaa nähdä miehet patriarkaatteina, sikoina, alistajina ja sovinisteina. Mitä vanhemmaksi palstanainen tulee, sen happamammiksi pihjalanmarjat muuttuvat ja ulosanti on tietysti sen mukaista.

Eli lyhyesti sanottuna palstanaisella on oikeus olla h***ra läpi elämänsä vaikka ei ymmärräkään ottaa siitä maksua ja häntä raivostuttaa, kun jossain vaiheessa markkina-arvo on niin alhaalla, ettei käy enää kaupaksi. Ja hänellä on lisäoikeus halveksua naisia, jotka elävät siveellisen ja kunniallisen elämän.

Vierailija
27/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analholic kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain p*llua ekan kerran 13 vuotiaana ja tämä oli vuonna 1976.

17 vuotiaana mulla oli kunnon fuckbuddy 14 vuotiaasta naminamista... muistelen vieläkin kaiholla tuota.

Milloin sait ekan kerran anaalia/persettä?

Hmmm... hyvä kysymys. Se taisi olla vasta 2001 ja siinäkin oli kysymys siitä, että nainen halusi perseeseen samalla kun sormetti itseään. Noh... eipä se kakkoseen paneminen mielestäni mitenkään autuaaksi tee. Enemmänkin vitutti seuraavana päivänä, että tuli pantua kännissä paljaalla.

Vierailija
28/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vauvakuumekin voi iskeä vaikka 12-vuotiaana, ei se tarkoita että heti tarvitsee äidiksi ryhtyä. Seksuaalisuus on pikkuhiljaa kehittyvä asia, se että panettaa ei tarkoita, että pitää saman tien panna. Todella tärkeää opetella myös itsehillintää. Mutta sehän on nykyisin kirosana, kärsivällisyys, koska kaikki pitää saada samalla sekuntilla. Mulle, NYT!

Suurimmalle osalle 12-vuotiaista ei tule vauvakuumetta, mutta suurimmalla osalla 13-vuotiaista on haluja seksiin. Ei halujen herääminen tarkoita, että on pakko vaan jos jonkun muun kanssa vadtullisesti päätyy seksiä harrastamaan siinä ei ole mitään väärää. Miksi se seksi niin paha asia on?

Vierailija
29/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan olin hyvinvoiva nuori ja 14v aloitin seksin harrastamisen. Hyvältä tuntui ja tuntuu edelleen.

Olin jo 12v kova masturboimaan.

Vierailija
30/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Analholic kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17 vuotiaana mulla oli kunnon fuckbuddy 14 vuotiaasta naminamista... muistelen vieläkin kaiholla tuota.

Hmmm... hyvä kysymys. Se taisi olla vasta 2001 ja siinäkin oli kysymys siitä, että nainen halusi perseeseen samalla kun sormetti itseään. Noh... eipä se kakkoseen paneminen mielestäni mitenkään autuaaksi tee. Enemmänkin vitutti seuraavana päivänä, että tuli pantua kännissä paljaalla.

Haisiko kyrpäsi perseelle?

Vierailija
31/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös sama lähtötilanne, eli neitsyys meni 14-vuotiaana. Täytän 21, ja olen edelleen saman miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
32/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Analholic kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies olisit onnellinen, että sait nauttia persettä ja sitä ihan tarjottiin sinulle. Minulle ei ole kukaan nainen ehdottanut ja en ole sitä koskaan kehdannut pyytää ja asiasta on tullut minulle pakkomielle sen vuoksi.

Vierailija
33/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "menetin" neitsyyteni (onpa tyhmästi sanottu, mutta mikä olisi parempi?) 24-vuotiaana, mitäs siitä sanotte :) Sen verran hyvä itsetunto ollut etten ole koskaan halunnut vain kokemuksen vuoksi tai sen takia etten osaisi/ uskaltaisi kieltäytyä "tarjouksista".

Ihmiset kehittyy muutenkin eri aikaan, ei kaikilla 13v lapsilla tee yhtään mieli. Oma poika 13v on kiinnostunut vain tietokoneista, seksi evvk. Itsekin olin vasta n. 17v kun rupesi edes koko asia kiinnostamaan. Turha siis sanoa että kaikilla 13-vuotiailla olisi eläimelliset halut ;)

Vierailija
34/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aloita. Mulla on kolme urheilevaa ja menevää poikaa, ja kuitenkaan yksikään ei heijariaan ole vielä kelleen esitellyt. Puhumme tästä kotona.

Vierailija
35/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen "nykyajan nuori" 18v ja neitsyt. Kavereista tiedän sen verran että muutamallaa on poikaystävä, mutta enimmät samassa tilanteessa kuin itse olen. Eli ei oikein nykyiseltä paikkakunnalta ole löytynyt ketään sopivaa, eikä yhden illan jutut kiinnosta missään baareissa.

Vierailija
36/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aloita. Mulla on kolme urheilevaa ja menevää poikaa, ja kuitenkaan yksikään ei heijariaan ole vielä kelleen esitellyt. Puhumme tästä kotona.

Right :D vaikka itse olisit avoin/tai vihaisena tinttaisit totuutta niin enpä usko että pojat lähtis asiasta tuon ikäisenä äipän kanssa juttelemaan :)

Vierailija
37/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analholic kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Analholic kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies olisit onnellinen, että sait nauttia persettä ja sitä ihan tarjottiin sinulle. Minulle ei ole kukaan nainen ehdottanut ja en ole sitä koskaan kehdannut pyytää ja asiasta on tullut minulle pakkomielle sen vuoksi.

Taitaa mennä off-topic, mutta nainen (nykyinen puoliso) tuumasi että siitä vain kakkoseen, no eihän se käskien toimi...eli meni ihan pieleen, ei osannut mies tuohon valmistautua. Eipä ole kakkoskutsuja  tuon jälkeen tullut, mutta kyl meillä peitoissa on todella vilkasta ilman sitäkin. En todellakaan valita.

Vierailija
38/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks 13v biatchi yritti mun 17v poikaystävää..että joo. kyl ne jotkut alottaa

Vierailija
39/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä "menetin" neitsyyteni (onpa tyhmästi sanottu, mutta mikä olisi parempi?) 24-vuotiaana, mitäs siitä sanotte :) Sen verran hyvä itsetunto ollut etten ole koskaan halunnut vain kokemuksen vuoksi tai sen takia etten osaisi/ uskaltaisi kieltäytyä "tarjouksista".

Ihmiset kehittyy muutenkin eri aikaan, ei kaikilla 13v lapsilla tee yhtään mieli. Oma poika 13v on kiinnostunut vain tietokoneista, seksi evvk. Itsekin olin vasta n. 17v kun rupesi edes koko asia kiinnostamaan. Turha siis sanoa että kaikilla 13-vuotiailla olisi eläimelliset halut ;)

No kukin tehköön tavallaan. Suurin osa ei harrasta seksiä muiden hyväksynnän takia edes nuorena. Ei kukaan ole väittänyt, että kaikilla 13-vuotialla herää haluat, mutta suurimmalla osalla kyllä. 13-vuotias poikasi voi runkata useita kertoja päivässä siellä koneen ääressä ilman että sinä tiedät.

Vierailija
40/141 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojistasi on tullut perinteisiä. He harrastavat seksiä vain pimeässä, ettei tarvitse hejaria esitellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan