Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit plussanneille/lapsekkaille Tampereella

10.04.2006 |

Eli eiku uutta putkeen! Meillä oli tosiaan niin mukavaa lauantaina, että kyllä suosittelen uusien treffien järkkäämistä pian uudelleen. Jotta H-R pääsis mukaan yhtenä kappaleena, ei treffejä voida kovin monta viikko odottaa! :)

Sokoksen kahvila osoittautui ihan kivaksi paikaksi, mutta jälleen kerran saa ehdottaa muita paikkoja, jos tulee jotain mieleen.

Haluatteko treffata viikonloppuna vai jonain arki-iltana? Kävisikö vk 17, eli vappua edeltävä viikko? Mulle käy silloin oikeastaan milloin vain, esim. arkisin klo 17/18 ja viikonloppuisin iltapäivällä 14/15?

Voidaan myöhentääkin, jos tuntuu liian pikaiselta uudet treffit. Oli vaan niin kovin kivaa... :)

-Osse

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä vain tapaamme yhteisen tuttumme kanssa keskiviikkona!!!! :)

MiaMik rv 17+2

Vierailija
22/35 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiaMik:

Ja kyllä vain tapaamme yhteisen tuttumme kanssa keskiviikkona!!!! :)

MiaMik rv 17+2

Kun kerran minusta selän takana puhutaan =) niin eikö tytöt mennä silloin ke yhdessä syömään?? Vai miten se on Osse? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulle käy, jos MiaMikille on ok. Palaillaan puhelimitse... :)

Muiden kans nähdään torstaina!

Vierailija
24/35 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan :)

Vierailija
25/35 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääsekään mukaan tapaamiseen. Muistin vasta, että miehelläni on silloin syntymäpäivä.... (En ole koskaan ennen unohtanut, joten laitetaan väsymyksen ja äitiyden piikkiin ;))

Harmittaa, mutta tulen sitten seuraavaan tapaamiseen! Pitäkää hauskaa minunkin puolestani :)

violet

Vierailija
26/35 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

violetin äitiysdementialle.. :D näköjään se äitiys vie ajatukset vähän normaaleja reittejä kauemmas. ei mies sit ihmetellyt, kun kyselit menoja? heh... no, viettäkää hauskat synttärit ja treffataan sit toisen kerran!

Vierailija
27/35 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen tapaamiseen sittenkin. Ilmeni, että muistin miehen syntymäpäivän väärin!!!! Se ei olekaan 27.4 vaan 28.4....... (Ja uskokaa tai älkää, me ollaan oltu naimisissa pian 5 vuotta...) *poistuu takavasemmalle suuresti häpeillen*

Mutta siis olen sittenkin tulossa tytön kanssa :)

violet, todellinen äitiysDEMENTIKKO

Vierailija
28/35 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

violet, nyt nauroin niin, että mies kyselee tuolla, mikä noin hauskaa voi olla... :D No, parempi näin, nähdään torstaina!

Treffit siis Sokoksen yläkerran kahvilassa. Mun tuntomerkit edelleen vaaleanpunaviolettisankaiset silmälasit, iso koko ja tummahkot hiukset. No, kyllä te varmaan tunnistatte, kun teitä jo isomahaisia tulee paikalle sen verran paljon, ainakin vegax löytää mut.

Nähdään pian!

-Osse

Vierailija
29/35 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua ei näy eikä kuulu huomenna olen tullut töiden jälkeen kotiin päiväunille....

Krooninen väsymys vaivaa, tuntuu, että tämä kasvava lapsi vie kaiken energiani + opiskelu, tenttiruuhka ja työ ottavat osansa.

Tulen kyllä muuten!!

t: hyvin väsynyt nurminata, 18+1

Vierailija
30/35 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

violet82 + tyty

nurminata (jos jaksaa)

kevätsäde

(H-R)

vegax

osborne

vumpe + poika?

Nähdään Sokoksen neloskerroksessa klo 17.00!

Vierailija
31/35 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikein kivaa jutustella ja taas meni pari tuntia ihan huomaamatta! Toivottavasti en vaikuttanut ajoittain poissaolevalta, tajusin kotiin päästyä, että olin ihan tappoväsynyt... Ilmeisesti se ultrajännitys oli sittenkin kovempaa kuin kuvittelin, tai sitten vielä on matkaa kovasti siihen energiseen keskiraskauteen. :)

Meitä oli paikalla minun lisäkseni v-kerho eli violet ja tyty, vegax ja vumpe. toivottavasti muille oli tullut vain jokin este, eikä käynyt niin, ettette tunnistaneet meitä muita!

H-R:stä olen hieman huolissani, onhan kaikki ok??

Miltäs tuntuu, pistetäänkö uudet treffit vielä tilaukseen?

-Osse

Vierailija
32/35 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. oli kivaa taas! Ja uusi tapaaminen käy milloin vaan, edelleenkään ei ole mitään muita sitoumuksia... Toivottavasti mukaan pääsevät seuraavalla kerralla myös ne, jotka olivat eilen estyneitä.

Taidat olla Osse siinä pahimmassa väsymysvaiheessa, samoin Nurminata on niillä viikoilla myös, jolloin ainakin minä olin jatkuvassa horroksessa. Mikään ei saanut silloin ylös sohvalta. Ja toki se jännittäminen vie voimia. Vaan eikö ole taas hieman helpompi hengittää, kun on nähnyt pikkuisen kovaa vauhtua kehittyvän ja yksi rajapyykki on takana:)

Mukavaa ja aurinkoista vappua kaikille! Onkin hieman erilainen vappu tänä vuonna, saattaa kyetä liikkeelle vapunpäivänäkin!

Vierailija
33/35 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska viimeksi olisi ollut noin mukava juttuhetki, eli kiitos siitä! Osse älä sure, eiköhän me kaikki ymmärretä sun väsymystä. Kokemusta kaikilla! :D

Meillä vietettiin tänään onnistuneesti miehen synttäreitä! Kaikki sujui hyvin, eikä mies edelleenkään tiedä sekoiluistani ;D

Minä kyllä enemmän kuin mielelläni treffaisin uudelleen! Koska? Mullakaan ei oo mitään ihmeitä kun äippälomalla oon :) Ei muuta kuin uutta päivämääräehdotusta kehiin!

Hyvää vappua uudet ystäväni! :)

violet

Vierailija
34/35 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osborne:

Oli oikein kivaa jutustella ja taas meni pari tuntia ihan huomaamatta! Toivottavasti en vaikuttanut ajoittain poissaolevalta, tajusin kotiin päästyä, että olin ihan tappoväsynyt... Ilmeisesti se ultrajännitys oli sittenkin kovempaa kuin kuvittelin, tai sitten vielä on matkaa kovasti siihen energiseen keskiraskauteen. :)

Sitä energistä keskiraskautta täälläkin odotellaan...... Neuvolan tätikin viimeviikolla kovasti hehkutti kuinka olen päässyt energiseen keskiraskausvaiheeseen ja väsymyksen pitäis loppua....

Tuntuu, että vaan pahenee tämä väsymys, rautakaan ei piristä. Puoltoista kuukautta meni oksentaessa, se helpotti niin pari viikkoo oli ihan ok olo, ja sitten iski tämä mieletön väsymys. Nukkuminen on tietenkin mukavaa, mutta kuka lukis mun puolesta tentteihin ja tekis kaikki tehtävät.... :(

Sori tää kauhee valitus, mä oon nytkin ihan väsy. Oikeesti kaikki on hyvin ja oon niin onnellinen tästä raskauden ihmeestä mikä meillekin suotiin ja ihan luomusti vaikka sen vaihtoehdon olin itse jo mielessäni hylännyt.

Kai sitä vaan pitää nauttia näistäkin raskauden pikku varjopuolista, huonomminkin asiat voisivat olla :)

Ja mitä uuteen tapaamiseen tulee niin olis ihan kiva juttu, jos vaikka sitten minäkin jo saapuisin paikalle. Ehdotan kuitenkin tapaamista vasta kesäkuulle tai myöhemmälle. Mulla on sitten koulu loppu ja töissä oon 3 päivää viikossa jos sitten olo oisi jo energisempi, kun opiskelustressi helpottaa.

- nurminata

ps. sori kaikki lukuisat kirjoitusvirheet, en jaksa esilukea tekstiä.....

Vierailija
35/35 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua, voin uskoa, miten väsyttää! Mun väsymykseni on kuitenkin vielä siedettävää, enkä tosiaan ole joutunut oksentelemaan lainkaan. Äläkä nyt stressaa tenteistä ja muista tehtävistä vaan ole itsellesi armollinen! Ei kukaan vaadi, että jaksat niinkuin normaalisti. Kun kaiken päälle varmasti säkin olet joutunut huolehtimaan, et meneekö kaikki hyvin ja sitä ennen siitä, kun vauvaa ei kuulu. Se on oikeesti henkisesti tosi raskasta. Mä ainakin tiedän olevani edelleen osittain väsynyt kaiken sen stressin takia, vaikka olenkin onnellinen siitä, että olen vihdoin raskaana.

Koetetaan järkätä uudet treffit ja jos vaan jaksata nurmis tulla paikalle, voi olla, että saatkin uusia voimia rupattelusta! Vaikka muakin viimeksi väsytti kauheesti, olen muistellut ilolla molempia tapaamisia jälkeenpäin. Niistä saa voimia ihan hurjasti!

Muutkin saa ehdottaa päiviä, muuten mulle tulee sellainen olo, että pomotan kaikkia... :D

Hauskaa toukokuuta kaikille, aatelkaa, kohta on kesäkuu ja sitten alkaakin loma...

-Osse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi