Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen ideoita. Millaista "extreme-urheilua" voisi harrastaa ilmaiseksi tai pienellä budjetilla?

Vierailija
23.11.2017 |

Maratonjuoksu ainakin, mutta juoksen jo aika hyvin. Olen siis idiootti, joka saa kiksejä kehon rasittamisesta ja typeristä asioista. Olen työtön ja mielenterveysongelmainen. Olen vaihtamassa alkoholismia toiseen riippuvuuteen näköjään. Tajusin jonkin aikaa sitten, että tällainen rajojen testaaminen pitää mut selvänä ja jotenkin järjissäni. En voi juosta liikoja, koska jalat hajoaa lopulta, kuten on joskus käynytkin, ja se on sitten onnetonta. Tarvitsen muitakin ideoita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvät kiksit saa parkourista, jos sitä harrastaa esim. 10-kerroksisen talon katolla:

Vierailija
2/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvät kiksit saa parkourista, jos sitä harrastaa esim. 10-kerroksisen talon katolla:

Joku varmaan kutsuisi valkotakit nopeasti. Tai poliisit. Mutta puihinkin voi tosiaan kiipeillä, ja puihin voi kiivetä aika piilossa. Tuli tuosta mieleen. Lapsena halusin joskus kiivetä sellaiseen järjettömän korkeaan mäntyyn, jossa oksat alkavat vasta jossain aivan latvan tuntumassa. Se olisi hienoa, ja vaatisi voimiakin. :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ääh, en tiedä, miksi tuo lainaus meni noin.

ap

Vierailija
4/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käytettyyn maastopyörään olisi varaa? Hankkisit nyt syksyllä halvalla kevättä varten? Kallioilla voi aina kiipeillä: se on haastavahkoa.

Vierailija
5/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solo seinä/kalliokiipeilyä ilman suojaköysiä. Kengät ja magnesiumpussukka ei paljoa maksa. Junien ja metrojen katoilla surffaaminen. Uimahypyt siltatolpista jne. Bare knuckle fighting, eli ilman hanskoja ja suojia nyrkkeily. Tuo jo mainittu parkour korkeissa rakennuksissa jne. Onhan noita.

Vierailija
6/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrajuoksu.

Vierailija
7/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalliset kalliot yms. kiipeilin jo lapsena ja teninä. Maastopyörä tuntuisi kummalta, kun tavallaan luotan omaan kehooni ennemmin. Juoksen kyllä vaikka missä maastoissa. Joskus olen miettinyt jotain hullua vaellusta jonnekin. Varaa ei ole kunnon tarvikkeisiin, mutta olen selvinnyt paukkupakkasista metsissä ilman kunnon makuupussia tai suojaa ennenkin.

Muita en halua vetää tähän mukaan, joten junat yms. on poissuljettuja. Jos käykin huonosti, niin en halua kenenkään viattoman traumatisoituvan. Tappelukaverin saattaisin ehkä löytää. Voisi olla hauskaa, mutta ketään en toisaalta halua satuttaa. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta olen joutunut oikeaan tappeluun, enkä halunnut satuttaa sitä hyökkääjää. En vaan halunnut. Juoksin itse karkuun, kun en nähnyt siinä mitään järkeä, niin järjetön kuin muuten olenkin. Tulin vain surulliseksi kun se tyyppi oli niin onneton. Olen hullu, mutten halua satuttaa muita tai sitä, että joku kantaisi huonoa omatuntoa. En halua vetää muita mukaan.

ap

Vierailija
8/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet itäkeskukseen huutamaan n-sanaa tai vokkiin ilman yläosaa. Extremee !!!

Vierailija
9/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ultrajuoksu.

Tuo voisi olla hyvä. Tai jos rupeaisin juoksemaan rinkka selässä, voisin lähteä jollekin hullulle vaellukselle. Siinä olisi oman kehon rajat koetuksella, mutta sivullisille ei koituisi psyykkisiä tai fyysisiä vahinkoja. Taittaisin matkaa ja valmistautuminenkin toisi jotain.

ap

Vierailija
10/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet itäkeskukseen huutamaan n-sanaa tai vokkiin ilman yläosaa. Extremee !!!

Saattaisin joutua vahingoittamaan sivullisia ja sivulliset joutuisi vahingoittamaan mua. Nou nou. Lisäksi junaliput sinne jonnekin maksaa aika paljon.

ap

Vierailija
11/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikalliset kalliot yms. kiipeilin jo lapsena ja teninä. Maastopyörä tuntuisi kummalta, kun tavallaan luotan omaan kehooni ennemmin. Juoksen kyllä vaikka missä maastoissa. Joskus olen miettinyt jotain hullua vaellusta jonnekin. Varaa ei ole kunnon tarvikkeisiin, mutta olen selvinnyt paukkupakkasista metsissä ilman kunnon makuupussia tai suojaa ennenkin.

Muita en halua vetää tähän mukaan, joten junat yms. on poissuljettuja. Jos käykin huonosti, niin en halua kenenkään viattoman traumatisoituvan. Tappelukaverin saattaisin ehkä löytää. Voisi olla hauskaa, mutta ketään en toisaalta halua satuttaa. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta olen joutunut oikeaan tappeluun, enkä halunnut satuttaa sitä hyökkääjää. En vaan halunnut. Juoksin itse karkuun, kun en nähnyt siinä mitään järkeä, niin järjetön kuin muuten olenkin. Tulin vain surulliseksi kun se tyyppi oli niin onneton. Olen hullu, mutten halua satuttaa muita tai sitä, että joku kantaisi huonoa omatuntoa. En halua vetää muita mukaan.

ap

Vaikutat vähän nynnyltä. Miksi pitää olla juuri "extremeä"? Siksikö, että haluat todistella itsellesi jotain? Mene rinkan kanssa lähikallioille kiipeilemään ja juomaan kaakkaota.

Vierailija
12/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei tarvitse löytää tappelukaveria. Tuota bare knuckle boxingia harrastestaan ihan yleisesti. Youtubessa videoita otteluista. Voin vakuuttaa, että sen harrastajat nimenomaan haluavat tulla satutetuiksi ja satuttaa. Siksi se on juuri extremeä, eikä mitään pojujen leikkiä.

Vierailija
13/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeile puissa, vaikka ison kuusen puoliväliin. Siinä on lihasjumppaa, notkeutta ja adrenaliinia. Koskaan ei tiedä tulee treenien jälkeen hengissä kotiin. 

Vierailija
14/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaikutat vähän nynnyltä. Miksi pitää olla juuri "extremeä"? Siksikö, että haluat todistella itsellesi jotain? Mene rinkan kanssa lähikallioille kiipeilemään ja juomaan kaakkaota.

Olen ehkä vastuuntuntoinen. En vain halua vetää muita tähän hulluuteeni. Tämä on mun juttuni. En halua jäädä junan alle, koska joku joituisi miettimään sitä lopun ikänsä. Tietysti haluan todistaa itselleni jotain. Jokainen haluaa. Itse en koe sitä enää häpeällisenä. Haluan myös lakata olemasta alkoholisti. Alkoholismin kartteleminen on kokopäivätyötä.

Jos vahinkoa ei juuri koidu muille, olen aika moneen juttuun valmis. Enkä pelkää kuulostaa "nynnyltäkään".

ap

Vierailija
15/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiseen metsään tarpomaan. Teet nuotion, kiehautat teet pakissa ja paistat makkaran. Kuuntelet hiljaisuutta ja tarvittaessa voit sinne puuhunkin kiivetä. Kuperkeikat lumessa nostattaa myös mielialaa. Puuta potkasemalla voit testata, miten korkeelle jalkasi nousee mutta laita huppupäähän muuten saat lumet niskaan. Luonto on ilmainen temppurata.

Vierailija
16/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiipeile puissa, vaikka ison kuusen puoliväliin. Siinä on lihasjumppaa, notkeutta ja adrenaliinia. Koskaan ei tiedä tulee treenien jälkeen hengissä kotiin. 

Ehkä tulen Turkuun ja kiipeän siihen joulukuuseen. :D Mahtaisinko selvitä... Voihan se vaikka kaatua.

Hehee

ap

Vierailija
17/17 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap korvaa alkoholia elämysriippuvuudella. Itselleni kävi näin narkomanian kanssa, eikä todellakaan ole tervettä touhua ollut elämäni vuosiin. Jotain puuhaa tietysti sinun on hyvä keksiä. Kannattaa aloittaa ihan perusliikunnasta ja luontoharrastuksista tms. Äärimmäisiin kokemuksiin ei kannata loikata, koska silloin et opi elämään tasaista elämää ilman alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän