Mistä lainaa yritykselle hyvillä ehdoilla?
Olen starttaamassa yritystä ja Tekes-rahoitus on käsitelyssä. Mutta olen kuullut että on yrityksiä josta saisi yrityslainaa ilman vakuuksia. Pankille kesämökin panttaaminen ei juuri nyt kiinnostaisi kun jos tässä käy hassusti niin ei pääse enää kotilaiturille virveliä heittämään jatkossa. Mistä yrityslainoista on hyviä kokemuksia? Pankit tuppaavat antamaan lainaa näköjään todella harvoille firmoille vaikka paperit onkin kunnossa.
Kommentit (65)
Lainatarjous
Tarvitsetko lainaa? Tarjoamme lainoja 2%:n vuotuisella korolla. Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja. Sähköposti: richardcosmos5@gmail.com
I know an organization who have private investigators for hire who can help you get into your spouses phones,emails remotely from your phone they can also help you with your
* credit score * clearing of criminal record reecovery of stolen cryptocurrency *increasing of school grades and any thing that has to do with hacking etc You can confirm for yourself from their email or whatsapp line
ethicalhackers009@gmail.com so you can also give your testimony Whatsapp No: +14106350697
lainatarjous
Tarvitsetko lainaa? Yksityislainaa? Yrityslainoja? Joululainaa? Jos kyllä, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen: richardcosmos5@gmail.com
Hei yrittäjä! Mietitkö mistä löydät ja haet rahoituksen yrityksellesi?
Yrittäjälle rahoituksen järjestäminen on usein yksi suurimmista haasteista. Olen työskennellyt yli 15 vuotta yritysrahoituksen parissa ja auttanut niin aloittavista yrityksistä suuryrityksiin löytämään oikeat rahoitusratkaisut ja välttämään yleisimmät sudenkuopat.
Nyt olen koonnut kokemukseni ja parhaat vinkkini käytännönläheiseen rahoitusoppaaseen, joka on suunniteltu erityisesti aloittaville yrittäjille ja pienyrittäjille. Opas kokoaa yhteen kaikki tärkeimmät rahoitusvaihtoehdot (pankit, Finnvera, Business Finland, ELY-keskus, rahoituslaitokset, enkelisijoittajat, joukkorahoitus, säätiöt, starttiraha) sekä konkreettiset ohjeet ja esimerkit, joiden avulla voit valmistautua rahoitusneuvotteluihin ja tehdä oikeita päätöksiä.
Opas sisältää:
* Selkeän vertailun eri rahoitusmuodoista ja niiden hakuprosesseista
* Käytännön vinkit liiketoimintasuunnitelman ja budjetin laatimiseen
* Konkreettisia esimerkkejä
* Ohjeet, miten kilpailutat rahoittajat ja vältät yleisimmät sudenkuopat
Hinta vain 29 € (sis. ALV).
Muista, että oppaan hankinta on yritykselle verovähennyskelpoinen kulu!
Olen nähnyt työssäni, miten oikea-aikainen ja hyvin suunniteltu rahoitus voi muuttaa yrityksen suunnan, ja miten puutteellinen valmistautuminen voi estää hyvät ideat toteutumasta. Siksi halusin tehdä tämän oppaan, jonka avulla voit ottaa rahoituksen haltuun ja keskittyä yrityksesi kasvuun.
👉 Tilaa opas helposti, mene facebookissa Rahoitusopas-sivulle ja lähetä yksityisviesti.
Verkkosivut ovat tekeillä, joten maksutapana lasku, tilisiirto tai mobilepay.
Jos sinulla on kysyttävää rahoituksesta, autan mielelläni myös henkilökohtaisesti.
#Yrittäjät #rahoitus #kasvu
moi millaisella koroilla voisi saada 4000e yrityslainaa