Mitä kiitokseksi naapureille kukkien kastelusta?
Oltiin reissussa ja naapurit huolehti pihalukkien kastelusta.
Mitä viesin heille kiitokseksi? Alkoholia eivät juo.
Kukkia ruukuissa heillä paljon, joten ei ehkä sitä.
Kommentit (39)
Naapuri teki kerran palveluksen, annoin paremman jäätelökakun. Sehän viihtyy pakastimessa kunnes tarvitaan -harva meistä haluaa syödä kokonaista kakkua nyt heti, mutta jossain vaiheessa aina tulee vieraita.
Kahvipaketti ja joku pullapitko kelpaa lähes kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kahvipaketti ja joku pullapitko kelpaa lähes kaikille.
Kahvi- ja muutaman keksipaketin veisin.
Selvisikö teidän pihalukit hengissä kastelusta huolimatta?
Suklaarasia. Ulkomailta olen tuonut jonkun vähän paremman paikallisen suklaan kauniissa rasiassa.
Huuda niille, että väärin kasteltu niin ei tarvitse antaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suklaarasia. Ulkomailta olen tuonut jonkun vähän paremman paikallisen suklaan kauniissa rasiassa.
Ap on tullut jo kotiinsa. Eikä tiedetä mistä. Vaikka Keravalta.
Olen joskus nähnyt Stockmannilla tosi kauniita metallisia toffeepurkkeja, joissa lukee Thank You for Looking After My Flowers. Tällainen:
https://gardiners-scotland.co.uk/product/thank-you-vanilla-fudge-tin-fl…
Tuollainen sopisi kuin nenä päähän, mutta en tiedä, saako noita enää Suomesta.
Minulla on vanhat, haisevat kumisaappaat - vie ne.
Harmi ettet huomannut sanoa että jos teille sopii kastella meidän kukat niin lupaamme kastella teidän kun/jos lähdette matkoille,, Jos oli pitempikin reissu niin ihan hyvin voitte tarjota vaikka lounaan ravintolassa.
Leffalippuja. Eivät maksapaljoa mutta voivat mennä katsomaan jotain joskus.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettet huomannut sanoa että jos teille sopii kastella meidän kukat niin lupaamme kastella teidän kun/jos lähdette matkoille,, Jos oli pitempikin reissu niin ihan hyvin voitte tarjota vaikka lounaan ravintolassa.
Mitä v__a? Eihän noi selkeästi edes tunne toisiaan, kun täällä kyselee mitä viedä kiitokseksi. Sitten muka vielä ravintolaan joidenkin umpiraittiiden kanssa istumaan.
Kahvipaketti on tätä nykyä sen verran hintava, että pari sellaista voi olla jo tosi kiva juttu saada palkkioksi. Muista, ettei kyse ole mistään karsean haastavasta työstä ja jossa olisi huhkittu aamusta iltana hiki hatussa. Pieni muistaminen on sellainen, josta naapurisi ei vaivaannu. Hekin kehtaavat pyytää teitä avuksi, jos korvaukset pysyvät järkevinä ja kaikilla sopivina.
Ollaan sovittu naapurin kanssa heti alkuun, että kastellaan toistemme kukat vastavuoroisesti ja mitään kiitoslahjoja ei kiikuteta puolin tai toisin, koska reissaamme molemmat vuodessa useasti.
Vierailija kirjoitti:
Jäävät käyttämättä.
Tässä juuri parhaillaan katselen naapurin kasvien perään parin viikon ajan ja en mitään lahjaa haluaisi. Toivoisin että he auttavat meitä vastavuoroisesti, vaikka kastelevat ne mun viljelmät sitten kun olen itse poissa. Älä ainakaan mitään kallista hommaa, se on kiusallista kun tuntuu että pitää itsekin seuraavan kerran keksiä ties mitä että uskaltaa apua pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäävät käyttämättä.
Mulla ei jäisi.
Leivo jotain hyvää.