Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemista onnitellaaan silloinkin kun täyttää yli 25 vuotta?

Vierailija
23.11.2017 |

25 vuotta on ihmisen huippukohta. Fyysinen ja älyllinen potentiaali on ihmisellä silloin korkeimillaan ja siitä eteenpäin se on alamäkeä. Eikä pitäisi sympatiat jos täyttää 26 tai enemmän?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä näytä sinulla, jos tuosta kirjoituksesta voi jotain päätellä....

Vierailija
2/8 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta onnittelu on paikallaan, koska sehän on tavallaan etuoikeus elää vanhaksi. Ei kaikilla ole siihen mahdollisuutta. Jokainen vuosi on lahja, että on saanut elää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta taas on ihan aihetta juhlia että on saanut ylipäätään elää. Elämä on lahja :) jokainen päivä tulisi elää kuin se olisi viimeinen, sillä koskaan ei voi tietää.

Vierailija
4/8 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt otit vähän erilaisen lähestymistavan. Juu, tämä on nyt paljon parempi kuin se äskeinen, jossa halusit kieltää seksin yli 35-vuotiailta. 

Vierailija
5/8 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun oon aina ajatellut, ettei onnea toivoteta vanhenemisen takia vaan tuleville vuosille.

Vierailija
6/8 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheminen on hieno juttu, siksi sitä onnitellaaaaan.

Vierailija
7/8 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, tajuan provon taustalla vaikuttavan pointin siinä mielessä, että mielestäni on todella ikävää muistuttaa aikuisia ihmisiä vanhenemisesta mikäli he eivät itse halua asiaa muistella. Itselleni järjestetty useammatkin yllätyssynttärit, vaikka olen tehnyt selväksi etten halua edes onnitteluja. Kiitollinen syntymäpäivinä olen, että olen saanut elää taas yhden vuoden terveenä jne, mutta itse en mitään onnitteluja halua.

Vierailija
8/8 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin ihan kiva olla elossa myös 25 v. jälkeen. Olishan se myös vähän tylyä sanoa ja kuulla kaikilta joka vuosi: voi kun harmi kun sinäkin vielä elät. No toivottavasti ap:lle ei käy näin ikävästi vaan kuolo korjaa ennen 26 v. synttäriä! Pienet sille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän