Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, paljastuiko miehesi toinen nainen rumemmaksi ja lihavammaksi kuin sinä?

Vierailija
23.11.2017 |

Miltä se tuntui?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, oli laiha kun luuranko! Nätti vaan kauhee kasa pakkelia naamassa.

Vierailija
2/6 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tasoinen. Hän vaan oli älykkäämpi ja puhui nörttiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ja vanhempi

Vierailija
4/6 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihava, mutta sellainen epäsuhtainen vartalo. Tosi leveä lantio, lyhyet jalat, olematon ylävartalo. Olen ihan toista rotua parempaan suuntaan. Kasvot nyt tällä olivat ihan sievät. 

Mutta suhteemme oli ohi jo muutenkin, joten ei oikeastaan kiinnostanut. Hyvä kun tuli sysäys erolle suhteen paljastuttua. Ovat vieläkin yhdessä viiden vuoden jälkeen, joten varmasti oli parempi valinta miehelleni. 

Minullakin on uusi ja lapsikin hänen kanssaan. Uskon, että me kaikki olemme tyytyväisiä. 

Vierailija
5/6 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mieheni valitti koko 14 vuoden yhdessäolon ajan kuinka hän haluaisi että olisin sellainen blondi, pitkä, hoikka ja isorintainen ruotsalaistyyppi (olen 164cm, punertavahiuksinen ja siro).

Yllätys oli suuri  kun hänen uusi naisensa olikin minua vanhempi, pienempi, tanakka ja tumma. Ehkä hänellä sitten oli jotain muuta annettavaa.

Vierailija
6/6 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa. Ei rumempi, ei kauniimpi mutta hoikempi. Olen aika kurvikas mutten mitenkään lihava, toinen nainen tosi hoikka varmaan saman verran liian hoikka kuin minä liian pyöreä. Omasta mielestäni olen älykkäämpi ja empaattisempi sekä luonnollisempi, tuo toinen itse täydellisyys. Minä tumma, toinen vaalea. Tuntui tosi pahalta enkä käsitä koko asiaa.