vinkkejä piristää muiden päivää!
Olen itse pääsääntöisesti aina hyvällä tuulella, lukuunottamatta itkukohtausta päivää ennen menkkoja. Mieheni, siskoni, lapseni, ystäväni ja äitini taas on kerran tai kaksi viikossa heti aamusta asti ku myrkyn nielleet, ja se masentaa omaa päivääni, tänä aamuna mies selvästi taas samalla tuulella, aamu meni pieleen koska stokerin valkia sammunut ja kylmä tupa, nyt häntä edelleen ärsyttää käytännössä kaikki, vaikka tupa jo lämmin ja kaikki muutenkin kunnossa, teinillä oli eilen samanlainen päivä kun ei aamusta löytänyt mitään sopivaa vaatetta ja huonotuulisuus jatkui vielä illalla, siskoni ja ystäväni ja äitini ovat myös usein äreitä ja välttelen tälläistä seuraa, parempi heidän on olla yksin sitten ne päivät ja soittaa kun parempi päivä. Nyt aloinkin miettiä mitä tai miten voisin saada sen huonon päivän muilta pois? Juttuni tai suihinotto yritykset eivät tälläisenä päivänä mieheeni tehoa. Miltä teiltä jotka olette yleensä ärtyneitä voi päivän pelastaa?
Kommentit (3)
No näin naisena voisin sanoo että puhuminen auttaa, vaikka ensin sanoisin etten halua puhua. Jos oikea masennus päällä niin sitten haluan olla yksin, mutta siihenkin vain auttaisi välittävät ihmiset ympärillä. Ehkä jos laittaisit miehen lempi ruokaa tai jotain....
Muita voi piristää vaikka soittamalla nokkahuilulla jonkin kivan kappaleen.
No eihän se sun vikas oo jos muut tinttailee, pysy niistä erossa sellaset päivät.... Tai oo itte kiusallasi seuraava päivä samanlainen. Yleensähän helppoa purkaa muihin se oma paha olo, mulla ainaki tapana valittaa tiskeistä ym. Vaikka oikeesti ressais raha asiat. Ei mun päivää sillon piristä ku lottovoitto.