Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot tehdä tänään?

Vierailija
23.11.2017 |

Jos käyt töissä, aiotko tehdä jotain sen lisäksi? Jos olet työtön, aiotko tehdä jotain?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion käydä koulua, sitten kotiin tekemään ruokaa. Koiran kanssa lenkille ja rentoudun

Vierailija
2/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi pakata ja siivota, ottaa vähän päiväunia ja tehdä töitäkin joskus päivän aikana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saikulla ja ajattelin käydä shoppailemassa joululahjoja ja varmaan jotain muutakin.

Vierailija
4/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäaikaistyötön ja jos olisin työssä, olisin tällä hetkellä sairauslomalla, koska liukastuin ja loukkasin ranteeni. En pysty tekemään mitään, mihin tarvitaan kahta kättä, joten päivä menee sohvannurkassa netin ja television parissa, varsinkin kun ulkona on juuri alkamassa lumimyrsky. Ehkä katson pari uutta Twin Peaksin jaksoa.

Vierailija
5/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo imuroinut ja leiponut saaristolaisleipää pakkaseen. Lisäksi käynyt viikonlopun ruokakaupat. Kohta lounasta ja sitten iltapäiväksi tekemään vajaan päivän töihin (teen keikkahommia). Kotiin tultu päivällisen valmistus ja sitten rentoilua ja aikaisin nukkumaan. Huomenna pitää olla jo klo 6 töissä.

Vierailija
6/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kutoa lapasen loppuun.

Vierailija
7/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää jatkaa eilen kesken jäänyttä kynttilöiden valamista. Kukat pitää kastella, puhtaat pyykit kääriä ja laittaa kaappiin. Käydä ruokakaupassa hakemassa viikonlopun tarpeet.

Vierailija
8/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä klo 16 saakka. Sitten pyöräily kotiin, jotakin nopeaa terveellisehköä ruokaa ja suihku. Klo 18 lähden baariin tapaamaan kavereita. En juo. Menee varmaan vähän turhan myöhään, kun pitäisi kuitenkin herätä huomenna noin 7:ltä. Kotona tänään ehkä n. 23.

Vierailija
9/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutouhua... 

Vierailija
10/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen s.lomalla ja aion vain olla, mitä nyt pikkukotihommia teen mutta kokatakaan ei tarvitse kun tein eilen ison vuoallisen lempeän tulista kanapastavuokaa päivälliseksi.

Parhaillaan odottelen kahvin tippumista ja nautin siitä, appelsiinimehusta plus riisipiirakasta kananmunalla, pippurikinkulla,

juustolla ja rehuilla katsoen Master Chef Australiaa, lemppariani.

Vierailija
11/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit lumityöt joutuu varmasti tekemään. 

Lisäksi pesen pyykkiä, siivoan ja kiillotan hopeat.

Vamaan kauppakäyntikin edessä ja tietysti ruoan laittoa.

Työttömänä tällä hetkellä

Vierailija
12/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pyykkiä, lämmitän taloa (aamulla oli sisällä 18 astetta lämmintä, ja kirosin mielessäni, kun en hakenut eilen puita valmiiksi. Kiva ilma ulkona nimittäin). Teen ruokaa yms. perus kotihommat ja lapset menee siinä sivussa.

Vierailija
13/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette vielä illalla vai teettekö mitään?

Vierailija
14/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudoin tänään käsin solmimalla (ilman puikkoja tai mitään välineitä) infinity-huivin Youtubesta löytyneen ohjevideon mukaan, ja onnistuin, vaikka olin koulussa surkea käsitöissä!

Olin ihan varma, että epäonnistun, koska minulla on vielä kognitiivinen häiriökin, mutta onnistuinkin.

Ainoa ongelma on, että lanka, josta kudoin huivin, ei ole makuuni tarpeeksi paksua, joten huivista ei tullut niin muhkea kuin olisin toivonut. Kaupassa ei ollut oikein paksuja lankoja myytävänä.

Löysin netistä tiedon, että Novitalla on uusi Novita Deko -sarja, jonka langat ovat juuri sellaisia paksuja, muhkeita, mutta valitettavasti niitä ei tunnu olevan minkään kaupan valikoimassa (kaikkialta loppuunmyyty?)...

Osaisiko joku suositella jotain toista muhkeaa lankaa?

Vierailija
15/15 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt ja juonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi