Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka useesti vkonloppu töissä on "suotavaa" ?

Vierailija
12.07.2008 |

Mulla tulossa 9 vkonlopun putki töissä, silleen et välissä joku la vapaa, su töitä tyylillä. Muttei siis yhtään la+su vapaana yhdistelmää.

Aivan hullua, voiko näin tehdä??

Yritin lukea omaa työehtosopimusta, mut en saanut vastausta sieltä, osaatko siis auttaa??

Mun sopimus yksityisen sosiaalialan tes

KIITTI !

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on muilla sun työkavereilla? Eli pidähän puolesi, jos heillä on enemmän vapaita viikonloppuja. Mä en kyllä suostuis tuollaiseen..(olen siis itsekkin työskennellyt yksityisen sosiaalipuolella ja meillä oli kerran kolmesta viikonlopusta vapaata)

Vierailija
2/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oudolta, enkä aio suostua.

T ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T ap

Vierailija
4/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen viikon listat teillä on? Mitään estettähn tuolle useamman viikonlopun putkelle ei löydy tessistä. Meillä on pyritty eroon puolittaisista vapaista viikonlopuista eli meillä ollaan joko töissä tai vapaalla koko viikonloppu. HArmaita hiuksia minulle henkilökohtaisesti tuo listankyttääjät, en tarkoita että sinä ap niihin kuuluisit. Kyttääjät ovat ihmisisä jotak laskevat muiden sunnuntai tunnit ja valittavat kuinka heillä on niin ja niin paljon vähemmän pyhä tunteja kuin Pirkko-Liisalla. Samaan aikaan tämä kyttääjä on kuitenkin toivonut vapaaksi neljä viikonloppua kun suvussa on häitä, hautajaisia ja parit ristiäiset. Puhu listantekijänne kanssa. Uskon että tuo viikonloppuputkesi on lapsus listantekijältänne. Voittehan porukalla puhua onnistuisiko teillä sama systeemi kuin meillä. Meillä se toimii vaikka ajoittain saattaa työntekijälle tulla pidempi työputki.

Vierailija
5/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuvapaaksi luetaan myös pe-la tai su-ma.

Vierailija
6/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuvapaaksi luetaan myös pe-la tai su-ma.

Vierailija
7/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T ap

Kuinka monen viikon listat teillä on? Mitään estettähn tuolle useamman viikonlopun putkelle ei löydy tessistä. Meillä on pyritty eroon puolittaisista vapaista viikonlopuista eli meillä ollaan joko töissä tai vapaalla koko viikonloppu. HArmaita hiuksia minulle henkilökohtaisesti tuo listankyttääjät, en tarkoita että sinä ap niihin kuuluisit. Kyttääjät ovat ihmisisä jotak laskevat muiden sunnuntai tunnit ja valittavat kuinka heillä on niin ja niin paljon vähemmän pyhä tunteja kuin Pirkko-Liisalla. Samaan aikaan tämä kyttääjä on kuitenkin toivonut vapaaksi neljä viikonloppua kun suvussa on häitä, hautajaisia ja parit ristiäiset. Puhu listantekijänne kanssa. Uskon että tuo viikonloppuputkesi on lapsus listantekijältänne. Voittehan porukalla puhua onnistuisiko teillä sama systeemi kuin meillä. Meillä se toimii vaikka ajoittain saattaa työntekijälle tulla pidempi työputki.

Vierailija
8/8 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä siis voi olla neljä vkl töissä peräkkäin.

Kesä tekee joskus listan tekijälle tepposet, jos on paljon ihmisillä toivomuksia.Juttele listantekijän kanssa asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi