Hiiltyyköhän seuraava pyykkääjä kun mun pyykit tulee olemaan taloyhtiön koneessa ensimmäiset 4min sen pyykkivuorolla
Ei voi mitään, olin varannut täsmällisen pyykkivuoroajan (mun koneelliseen menee aina 58min, ja tunti on se vuoro jonka voi varata), mutta mua edeltävän pyykkääjän pyykit oli sen 4min mun vuorolla koneessa, joten sain laitettua oman koneelliseni vasta 19:05, eli pyykkiohjelma pysähtyy vasta joskus 20:03 ja sit menee vielä ehkä puol minaa ku lappaan ne pyykit pois sieltä koneesta.
Ei mua se haittaa et edellisen pyykkääjän pyykit oli mun vuorolla sen 4 minuuttia, mut eikai seuraava pyykkääjä voi hermostua kun nyt hänen vuoroaan menee 4min mun pyykeille? Tosin täällä pyykkivuorot loppuu klo 21:00, joten tää mun jälkeen pyykkejään pesevä on viimeinen pesijä tältä päivältä, joten kukaan ei hänen pyykkiensä jälkeen oo odottamassa omaa vuoroaan.
Kommentit (14)
Kyllä itse saattaisin hieman ärähtää. Miksi se on niin vaikeaa pestä sitä pyykkiä omalla vuorolla? Vituttaa ihmiset, jotka ei osaa noudattaa selkeitä sääntöjä
Kukaan ei hiilly niin kuumaksi kuin pyykkitupanatsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse saattaisin hieman ärähtää. Miksi se on niin vaikeaa pestä sitä pyykkiä omalla vuorolla? Vituttaa ihmiset, jotka ei osaa noudattaa selkeitä sääntöjä
Niin no en tiedä, ei tosiaan ollut musta tuo edes kiinni, ite meen yleensä aina jo ennen tasaa odottelemaan oman vuoroni alkua jotta varmasti ehdin pestä seuraavaan kellon tasalyöntiin mennessä. En myöskään halunnut jättää pyykkejäni pesemättä siksi että edellinen pyykkääjä oli 4minuuttia myöhässä (kone siis pysähtyi vasta 4 minuuttia yli, jolloin sitten otin itse sen toisen pyykkääjän pyykit pois koneesta ja laitoin omani tilalle).
Mutta en kyllä ymmärrä sitäkääm että mikä ongelma kenellekään olisi tuossa 4 minuutissa, kun tosiaan mun jälkeen koneensa pyörittävä on päivän viimeinen, eli hän ei joudu kiusalliseen tilanteeseen siksi että pääsee nyt mun koneellisen takia hakemaan omatkin pyykkinsa vasta about 4minuuttia yli.
Todnäk keskeyttää pesusi ja heittää pyykkisi lattialle.
No miten tässä jännitysnäytelmässä kävi?
Meidän taloyhtiössä katkaistaan sähköt koneista tasan klo 22, eli kun viimeinen vuoro loppuu.
Todella ärsyttävää, olisivat edes sen 5-10 minuuttia jättäneet varoaikaa.
Ja pyykkejä ei saa edes koneesta ulos ilman sähköjä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän taloyhtiössä katkaistaan sähköt koneista tasan klo 22, eli kun viimeinen vuoro loppuu.
Ja pyykkejä ei saa edes koneesta ulos ilman sähköjä.
Ai oho, ei onneksi täällä tuollaista käytäntöä. Kerran kun kävin hakemassa omia pyykkejäni vasta varttia yli yhdeksän, kun olin viimeinen vuorossa niin en olettanut olevan mikään kiire, mutta oli joku mennyt laittamaan vielä oman koneensa pyörimään silloin vaikka virallisia vuoroja ei enää jaetakaan siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
No miten tässä jännitysnäytelmässä kävi?
Kävi siinä mielessä onnekkaasti etten nähnyt pyykkejäni hakiessani siellä ketään. Eli se kenen vuoro se ikinä olikaan tuskin edes tiesi että ne pyykit olivat koneessa. (Tai sitten oli käynyt siellä aiemmin ja huomannut että kone pyörii vielä ja lähtenyt pois ja päättänyt palata vasta kun kone on pysähtynyt.) Mutta toivottavasti ensimmäinen oletukseni olisi oikea ettei kukaan edes olisi huomannut tähän suureen rikokseen syyllistymistäni. :D
Bussi oli tänään 20 sekuntia myöhässä, ÄRÄHDIN!
Pari minuuttia sinne tänne,näin minä ajattelen.ei luulisi kenenkäön elämän menevän raiteiltaan muutaman hassun minuutin takia. Vaikka onhan niitä ihmisiä joka lähtöön...
Entisen kämppäni pyykkituvassa oli sähkölukko eikä ovesta päässyt yhdeksän jälkeen avaimella sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pyykkejä ei saa edes koneesta ulos ilman sähköjä.Ai oho, ei onneksi täällä tuollaista käytäntöä. Kerran kun kävin hakemassa omia pyykkejäni vasta varttia yli yhdeksän, kun olin viimeinen vuorossa niin en olettanut olevan mikään kiire, mutta oli joku mennyt laittamaan vielä oman koneensa pyörimään silloin vaikka virallisia vuoroja ei enää jaetakaan siihen aikaan.
Meillä olo myös pesutuvalla yöpyykkäreitä, nykyään on sähkölukko pesutuvan ovessa, viimeonen vuoro loppuu klo 20:oo, ja ovi menee lukkoon 20:15.
Itse avauksen kysymykseen: ei pari minuuttia suuntaan tai toiseen varmaan kenenkään maailmaa kaada. Ainoa mikä pyykkäävissä naapureissa saa minut raivostumaan on, kun minulla on reilusti varattua aikaa jäljellä(vaikka puoli tuntia) ja naapuri on ottanut minun pyykkini pois koneesta tunkeakseen omansa tilalle.Meillä on 1,5 tunnin vuorot, joita voi ottaa useamman, ei siis syytä pyykätä muiden vuorolla.Pieni myöähstely tai etuajassa olo on ihan OK.
Vierailija kirjoitti:
Todnäk keskeyttää pesusi ja heittää pyykkisi lattialle.
Aika julmaa 😨 Mä teen noin, jos joku varastas mun vuoron(siis on juuri alkanut pesuohjelma, vaikka olen ihan ajoissa omalla vuorollani), mutta jos näkyy että kone pysähtyy parin minuutin päästä, kyllä sen aikaa voi odottaa.
Jos hiiltyy ni se on sen oma ongelma, ei se mun mielestä oo muutamasta minuutista niin tarkkaa, eri juttu jos olis vaikka puol tuntia