Mistä tämä nariseminen sukupuolineutraaliuudesta on alkanut?! (kuka muka on kieltänyt sukupuolet)
"voi voi ku ei ole enää tyttöjä tai poikia". Mistä tämä valitus on saanut alkunsa, kun kukaan ei ole kieltänyt sukupuolia?
Asiallisia ja perusteltuja vastauksia, kiitos!
Kommentit (24)
Tossa koko jutussa on kaikkein hauskinta se että näitä olkiukkoja hakkaavat tyypit ovat itse nimenomaan ainoita jotka koko ajan keskenään kärjistävät nämä asiat absurdiuteen. He keskenään luovat kuplan/ajatusmaailman jota vastaan hyökkäävät ja kuvittelevat siksi sen olevan aina ja kaikkialla. Kukaan ei ehdi edes kommentoida vaikkapa uutiseen mitään ennen kuin tällainen vitsiniekka saapuu paikalle.
Ja sama koskee muitakin vastaavia hommaforum-tason juttuja.
Vierailija kirjoitti:
"voi voi ku ei ole enää tyttöjä tai poikia". Mistä tämä valitus on saanut alkunsa, kun kukaan ei ole kieltänyt sukupuolia?
Asiallisia ja perusteltuja vastauksia, kiitos!
No elämänkoululaisten pitää aina saada vetää herneet nenään jostain. Väliäkö sillä, vaikka olisi ymmärretty väärin, pääasia että pääsee uhriutumaan ja suuttumaan. Kai se sitten tuo jotain merkityksen tunnetta näiden ihmisten elämään.
No ne mitä itse olen bongannut, niin unisex-vessojen ajaminen. Syynä ettei muunsukupuolisille nyt ole vessaa.
Koulussa on tietääkseni ihan ohjeistettu, ettei saa sanoa enää että pojat ja tytöt. Vaikka että tytöt menevät pukuhuoneeseen a ja pojat menevät pukuhuoneeseen b. Tämähän on ollut tosi paljon esillä ja sitä on puolustettu todella kovaa tälläkin palstalla.
Täällä nyt tietenkin on aivan pimeitä juttuja alkaen unisex-pukuhuoneista uimahalleihin, mutta ne pist'n provoilun piikkiin.
Ohoh, nythän paikalle kurvasi ihan itse Einsteini ja ilmielävänä.
Kyllä nyt käy kateeksi.