Huomenna olis taas irtokarkit tarjouksessa. Tekis niin mieli käydä ostamassa, mutta toisaalta pitäs vähentää karkin syöntiä. Mitä teen?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä pitää kysyä täältä? Oletko 5v?
Mielenkiinnosta kyselen, että kumpaan päätökseen muut kallistuisivat. Ap
Unohda tuollaiset karkkisäännöt - olethan(?) aikuinen ihminen.
Osta vaan. Jokainen ansaitsee mielihyvähetkensä tässä pimeässä kaamoksessa. C'moon, ns. pahe kuitenkin siitä harmittomasta päästä. Ihme tiukkapipoja palstat pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua eivät irtokarkit edes kiinnosta. Kehitä sellainen suhde niihin, niin ei tule edes mieleen ostaa, oli sitten tarjouksessa tai ei. Ja miten niin tarjouksessa, nehän ovat muutenkin niin halpoja, että jos ostaa vaikka 10 karkkia, siitä tulee reilu euro. Ei mitään väliä, onko tarjous vai ei.
Sama juttu. Minulle joku irtokarkkitarjous on yhtä merkittävä kuin vaikka kissanhiekkatarjous (kissaa ei siis ole).
Tuntuu todella kummalliselta, että joku oikeasti kamppailee tällaisen asian kanssa ja pohtii kahta sekuntia pitempään.
Mutta ei ole ihme että kansa on rajusti ylipainoista, jos elämä pyörii jonkun karkkitarjouksen ympärillä.
Käyt ostamassa ja pidät karkkipäivät kerran viikossa. Voi sitä karkkia ostaa, ei niitä tartte kaikkea aina syödä kerralla.
Osta oikein paljon jos on hyvä tarjous. Et sinä kuitenkaan laihdu koskaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tasapeli vielä. Yleensä tulee ostettua isompi määrä alennuksesta säästöön sillä ajatuksella että ne riittäs pidemmäksi aikaa.
Vieläkin oon kahden vaiheilla. Ääh! Ap
Riittääkö ne koskaan pidemmäksi aikaa? Minulla ei ole koskaan riittänyt jos olen ostanut tarjousherkkuja tuolla ajatuksella, jos olet samanlainen niin osta edes vähemmän kuin normaalisti.
Kyllä mulla kilon pussi useammaksi viikonlopuksi riittää. Ap
Kuinka moneksi viikonlopuksi? Kilo kuulostaa minusta hirveän isolta määrältä, sellaiselta jonka pitäisi riittää ainakin pariksi kuukaudeksi.
Pariksi vuodeksi minusta.
Vierailija kirjoitti:
Osta vaan. Jokainen ansaitsee mielihyvähetkensä tässä pimeässä kaamoksessa. C'moon, ns. pahe kuitenkin siitä harmittomasta päästä. Ihme tiukkapipoja palstat pullollaan.
Aika surullista, jos se mielihyvä tulee irtokarkeista. :(
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei tarvitse karkkeja mihinkään.
Ei niin mutta elämästä pitää välillä myös nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tasapeli vielä. Yleensä tulee ostettua isompi määrä alennuksesta säästöön sillä ajatuksella että ne riittäs pidemmäksi aikaa.
Vieläkin oon kahden vaiheilla. Ääh! Ap
Riittääkö ne koskaan pidemmäksi aikaa? Minulla ei ole koskaan riittänyt jos olen ostanut tarjousherkkuja tuolla ajatuksella, jos olet samanlainen niin osta edes vähemmän kuin normaalisti.
Kyllä mulla kilon pussi useammaksi viikonlopuksi riittää. Ap
Kuinka moneksi viikonlopuksi? Kilo kuulostaa minusta hirveän isolta määrältä, sellaiselta jonka pitäisi riittää ainakin pariksi kuukaudeksi.
Kahdeksi-kolmeksi. Ehkä nyt olis hyvä sauma aloittaa elämäntaparemontti ja katsoa miten hyvin selviän tästä houkutuksesta. 😁
Suosittelen sitä, ja kyllä se on ihan mahdollista, voin kokemuksesta sanoa :) Alku on se vaikein, mutta kyllä se aika nopeasti helpottaa. Itse vedin alussa paljon purkkaa, teetä ja viinirypäleitä. Vähän hassu kombo, mutta rypäleet oli makeita napsittavia, tee sopi hyvin esim. kun katsoin telkakria ja purkkaa otin silloin kun muutoin olisin napannut pari "välikarkkia".
Osta karkkia pienempi satsi kuin normaalisti ja syö ne hi-taas-ti. TAI vaihtoehtoisesti osta vaikka rusinoita ja hedelmiä.
Mikä tarjous ja missä? Irtokarkit?
Ai ne mitä spurgut ja penskat käy kaivelemassa?