Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna olis taas irtokarkit tarjouksessa. Tekis niin mieli käydä ostamassa, mutta toisaalta pitäs vähentää karkin syöntiä. Mitä teen?

Vierailija
22.11.2017 |

Käynkö ostamassa vai jätänkö karkit kauppaan?

Huomenna olis taas irtokarkit tarjouksessa. Tekis niin mieli käydä ostamassa, mutta toisaalta pitäs vähentää karkin syöntiä. Mitä teen?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa mutta osta vähemmän kuin normaalisti.

Vierailija
2/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ostamatta. Osta vaikka omena jos kerran tekee sokeria mieli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarjous ole mikään syy ostaa mitään epäterveellistä tai  tarpeetonta.

Vierailija
4/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynkö ostamassa vai jätänkö karkit kauppaan?

No et tietenkään osta.

Vierailija
5/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vain silloin kun on normaalihintaisia. Ostat vähemmän ja ajatuksella. Karkki ei ole niin välttämätön tuote, että sitä pitäisi metsästää alennuksista.

Vierailija
6/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ihmeessä!  Ne on niin harvoin tarjouksessa, että nyt kannattaa.

Vierailija
7/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran täytyy vähentää, niin silloin jätät ostamatta. Niin se vain on.

Vierailija
8/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä karkit kauppaan. Jos haluat/kaipaat jotain kivaa piristystä, niin osta jotain muuta: lukemista, dvd, kosmetiikkaa, mikä nyt sinua sattuukin kiinnostamaan.

Vierailija
9/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kauppaan. Osta mieluummin rasvaa ja proteiinia sisältäviä herkkuja: juustoja, kermajäätelöä jne.

Eivät nekään terveellisiä ole, mutta silti terveellisempiä kuin irtokarkit. En ole hiilarikammoinen muuten, mutta puhdistettu sokeri on pahaksi.

Pysy kohtuullisessa määrässä, mihin kallistutkin.

Vierailija
10/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät irtiksiä niin s**tanasti että tulee mässäilyn jälkeen yrjönä ulos. 

Vierailija
11/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tasapeli vielä. Yleensä tulee ostettua isompi määrä alennuksesta säästöön sillä ajatuksella että ne riittäs pidemmäksi aikaa.

Vieläkin oon kahden vaiheilla. Ääh! Ap

Vierailija
12/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tasapeli vielä. Yleensä tulee ostettua isompi määrä alennuksesta säästöön sillä ajatuksella että ne riittäs pidemmäksi aikaa.

Riittääkö ne koskaan pidemmäksi aikaa? Minulla ei ole koskaan riittänyt jos olen ostanut tarjousherkkuja tuolla ajatuksella, jos olet samanlainen niin osta edes vähemmän kuin normaalisti.

Vierailija
13/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkat lihoamista kohti 300kg

Vierailija
14/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö ne koskaan pidemmäksi aikaa? Minulla ei ole koskaan riittänyt jos olen ostanut tarjousherkkuja tuolla ajatuksella, jos olet samanlainen niin osta edes vähemmän kuin normaalisti.

Kyllä mulla kilon pussi useammaksi viikonlopuksi riittää. Ap

Vierailija
15/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät irtokarkit edes kiinnosta. Kehitä sellainen suhde niihin, niin ei tule edes mieleen ostaa, oli sitten tarjouksessa tai ei. Ja miten niin tarjouksessa, nehän ovat muutenkin niin halpoja, että jos ostaa vaikka 10 karkkia, siitä tulee reilu euro. Ei mitään väliä, onko tarjous vai ei.

Vierailija
16/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moneksi viikonlopuksi? Kilo kuulostaa minusta hirveän isolta määrältä, sellaiselta jonka pitäisi riittää ainakin pariksi kuukaudeksi.

Vierailija
17/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei tarvitse karkkeja mihinkään.

Vierailija
18/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitää kysyä täältä? Oletko 5v?

Vierailija
19/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä karkit kauppaan. Jos haluat/kaipaat jotain kivaa piristystä, niin osta jotain muuta: lukemista, dvd, kosmetiikkaa, mikä nyt sinua sattuukin kiinnostamaan.

Mitä kivaa vitosella saa?

Alan kallistua siihen suuntaan että jätän suosiolla karkit kauppaan ja kärsin vieroitusoireista. 😅 Ap

Vierailija
20/34 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moneksi viikonlopuksi? Kilo kuulostaa minusta hirveän isolta määrältä, sellaiselta jonka pitäisi riittää ainakin pariksi kuukaudeksi.

Kahdeksi-kolmeksi. Ehkä nyt olis hyvä sauma aloittaa elämäntaparemontti ja katsoa miten hyvin selviän tästä houkutuksesta. 😁