Naiset, onko mielestänne parta miehellä hieno?
Suurin osa partamiehistä ei hoida sitä mitenkään, joten usein parta tekee vain epäsiistin vaikutelman. Kun parta rehottaa kaulalla ja yltää rinnuksille, yyyh!!!
Ehkä tämä on myös ikäkysymys.
Lämpenen aika harvalle partanaamalle, mutta jos se on hoidettu ja kiinni kivassa tyypissä, mikä ettei! :D
Nainen 55 v.
Kommentit (53)
Parta on kuvottava. Varsinkin kaljulla.
Antaa laiskan kuvan myös. Ja epähygieenisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi miehet haluavat jotkut järkyt himonussijaviikset/oksettavan parran.
No jotkut meistä nyt vaan ovat himonussijoita, niin eikö se ole ihan reilua tällä tavalla ilmaista se muillekin, että tietävät mitä on tarjolla? Voivat sitten mieltymystensä mukaan joko lähentyä tai loitota.
Ei minua henkilökohtaisesti haittaa, vaikka 90 % naisista inhoaisi partoja. En ole täällä kaikkia miellyttämässä, vaan haen juuri minulle sopivaa seuraa. 10 % maailman naisista riittää mulle ihan hyvin (just ja just, koska olenhan himonussija).
🤮🤮🤮🤮
Tykkään parrasta. Myös sellainen pitkä parta + kalju viehättää kovasti. Pelkät viikset on kauhistus.
N39
Vierailija kirjoitti:
Tykkään parrasta. Myös sellainen pitkä parta + kalju viehättää kovasti. Pelkät viikset on kauhistus.
N39
Lisään vielä, että mä en myöskään tykkää liian trimmatusta miehestä, vaan saa olla kaikki karvat kainaloissa ja alakerrassa täysin luonnontilassa. Ainoastaan selkäryijy pykii.
Lyhyt parta ja viikset on kiva. Mun mies näyttää ihan kamalalta ilman partaa, pari kertaa ajanut kaikki pois ja huh huh ku oli oudon näköinen 😂
Vierailija kirjoitti:
Nainen 55v. kirjoitti:
Suurin osa partamiehistä ei hoida sitä mitenkään, joten usein parta tekee vain epäsiistin vaikutelman. Kun parta rehottaa kaulalla ja yltää rinnuksille, yyyh!!!
Ehkä tämä on myös ikäkysymys.
Lämpenen aika harvalle partanaamalle, mutta jos se on hoidettu ja kiinni kivassa tyypissä, mikä ettei! :DNainen 55 v.
Mitäs se nyt sinulle kuuluu onko miehellä parta vai sänki vai silonaama. Harva mies se sinullekkaan lämpiää, näkyy jo kauas sinun lurpsahtanut olemuksesi. Mies on sentään tyylikäs vanhetessaan, naiset ehdoton turn off.
Oletko vähän yksinkertainen. Täällä keskustellaan siitä kuka tykkää parroista ja kuka ei. Olet aika pihalla.
Ja mielestäni parta antaa etovan kuvan. Sinustakin.
Miehen käsitellessä suullaan naisen alapäätä parta ja viukset tehostavat tuntemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Lisään vielä, että mä en myöskään tykkää liian trimmatusta miehestä, vaan saa olla kaikki karvat kainaloissa ja alakerrassa täysin luonnontilassa. Ainoastaan selkäryijy pykii.
Oikeaa puhetta. Samoin nainen on parasta luomuna.
Vierailija kirjoitti:
Miehen käsitellessä suullaan naisen alapäätä parta ja viukset tehostavat tuntemuksia.
Totta. Viikset ja parta tekevät gutaa klitorikselle, kun mies osaa oikein niitä käyttää. Mies voi vielä viiksiä imeskellessään tuntea tarttuneen maunkin.🙂
Jos se on siisti ja sopii miehelle.
Miksi kutsutaan ihmisolentoa ilman partaa?
Naiseksi.
On. Mielestäni miehekäs ja tekee monesta komeamman näköisen. N32
Hyi helvetti, hirveän näköistä. Esim. joku Jolle Harkimo.