Naiset, onko mielestänne parta miehellä hieno?
Suurin osa partamiehistä ei hoida sitä mitenkään, joten usein parta tekee vain epäsiistin vaikutelman. Kun parta rehottaa kaulalla ja yltää rinnuksille, yyyh!!!
Ehkä tämä on myös ikäkysymys.
Lämpenen aika harvalle partanaamalle, mutta jos se on hoidettu ja kiinni kivassa tyypissä, mikä ettei! :D
Nainen 55 v.
Kommentit (53)
Eihän toi mikään sänki ole😅 vai mitä tarkoitit?
Jos mies on komea ja parta hyvin hoidettu ja lyhyt nii OK, mutta melkein kenellekään se ei kyllä sovi. Joskus harvoin tosin, jos leuka on surkean pieni, parran avulla voi huijata paremman leukalinjan.
Kyllä viikset tai parta pitää olla, muuten mies näyttää pikkupojalta. Sänki tai pienet viikset ovat mielestäni seksikkäät.
En pidä minkäänlaisista karvoista naamassa, sileä leuka on siistein ja minulle ainoa vaihtoehto ollut jo nuoresta asti.
En ymmärrä tätä sänki- ja partavillitystä ollenkaan.
Jopa useilla urheilijoilla joku näistä hyi.
N72
Kyllä varsinkin parransänki on. Siinä mies näyttää miehekkäältä ja komealta. Tulee eläimellinen olo kun häntä katselee... Pientä rosoista primitiivisyyttä pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Sänki komealla miehellä on seksikäs, mutta parta ja viikset mulle ehdoton ei. N48
https://pixel.nymag.com/imgs/fashion/daily/2017/07/25/Chris-Hemsworth/2…
Antaisit tolle alle sekunnissa ;)
ERI, mutta ei mulle... mulle kelpaa vain maailman kuumin.
Hyi, en halua katsella karva naamaista ukkoa. Epäsiistin näköistä ja vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Sänki komealla miehellä on seksikäs, mutta parta ja viikset mulle ehdoton ei. N48
https://pixel.nymag.com/imgs/fashion/daily/2017/07/25/Chris-Hemsworth/2…
Antaisit tolle alle sekunnissa ;)
No nyt oli hyvä kuva ;) Juuri tuollainen lyhyt parta saattaisi hyvinkin menetellä. Tuo on aika täydellinen, vaikka itsellä mielikuvissa aavistuksen verran vielä lyhyempi olisi ideaali (ei sillä, ettäkö pakkeja antaisin kuvan miehelle).
Aika hyvä parta on kuvan henkilölläkin
; vielä jos olisi hiukan lyhyempi ja tiheämpi niin ettei iho pilkistele mistään "rakosista "
Ihan musta parta + mustat kulmakarvat+ tummat/ mustat silmät ...are the best...👍
En erityisemmin pidä. Onneks kammottava movember villitys on laantunut.
Oikeastaan lähes koskaan ei parta sytytä, mutta sellainen tasaisesti ajettu lyhyehkö täysiparta tai nine o clock shadow on minusta kuuma.
Siisti, puhdas JA huoliteltu miehen naama. Kaikenlaiset viikset, parrat, pulisongit ja rehottavat kulmakarvat on ällöttäviä. Myös ylikasvanut epäsiisti tukka on ällöttävä.
Riippuu miehestä. Ei sovi laihalle babyfacelle.
Aika harvalle se kokoparta tosiasiassa sopii. Ja monilla se on tosiaan hoitamaton ja epäsiistin näköinen.
Vanha aihe, jota jauhetaan palstalla muutaman kuukauden välein. Googlaamalla löytyisi maailmalta tutkimuksia. Tulos on aina sama: 50/50. Puolet naisista tykkää parrakkaista miehistä, puolet ei.
Mitä sitä enempää vatvomaan sitten?
Isäni on suurimman osan elämästään pitänyt partaa ja viiksiä. Sopivat hänelle ja piti sitä ihan siististi. Epäsiisti parta onkin sitten jotain ihan muuta, vanhentaa kovasti näitä nykyajan nuorempaa polvea. Puolisoni ei pidä partaa ja ajaa hiuksetkin pois ja se taas sopii hänen naamaansa. Lyhyesti: siistinä pidetty parta on jees.
N47
Itse olen jo keski-ikäimen, mutta en ole koskaan pitänyt partaisista miehistä. En usko, että asia tulee muuttumaan tai että ikä vaikuttaisi asiaan. Jotkut ei vain tykkää. Meitä on kahta tyyppiä. Jotkut tykkää, toiset ei.
Itse en kaipaa karvoitusta edes mieheb päälaelle. Kalju mies viehättää minua.
Mä pidän. En ole nähnyt yhtäkään miestä, jota hyvinhoidettu parta ei komistaisi. Parhaimmillaan parta on yhdessä pitkän, hyvinhoidetun tukan kanssa. Se tekee miehestä ihan eri tavalla miehekkään kuin perus "13 tusinassa" -look. Ne parikymppisenä pujoparrat ovat alku, kyllä se siitä.
Ei ole hieno. Jollekin tummalle espanjalaiselle tai italialaiselle miehelle sopii parta hyvin, mutta he8llä se onkin hoidettu ja siististi muotoiltu.
No jotkut meistä nyt vaan ovat himonussijoita, niin eikö se ole ihan reilua tällä tavalla ilmaista se muillekin, että tietävät mitä on tarjolla? Voivat sitten mieltymystensä mukaan joko lähentyä tai loitota.
Ei minua henkilökohtaisesti haittaa, vaikka 90 % naisista inhoaisi partoja. En ole täällä kaikkia miellyttämässä, vaan haen juuri minulle sopivaa seuraa. 10 % maailman naisista riittää mulle ihan hyvin (just ja just, koska olenhan himonussija).