Mies, kelpaisiko sinulle tällainen nainen?
Vaaleahiuksinen, siniset silmät, hoikka ja hieman vajaa 165 cm pitkä. Kroppaan sopusuhtaiset, pienet rinnat ja siro mutta kiinteä takapuoli.
Sosiaalinen, puhelias, luotettava, hyvä kuuntelija ja toiset huomioon ottava. Hyvä huumorintaju, joskus sarkastinenkin. Tykkää ja osaa laittaa ruokaa sekä leipoa, matkustaa ja nähdä ja kokea, mutta myös vain olla ja rentoutua. Kun rakastaa, niin tekee ja antaa kaikkensa toisen vuoksi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, joka kyselee että kelpaisiko, ei kelpaisi. Jos itsetunto on tuota luokkaa, on ongelmia tulossa.
Tähänkin vastasin jo tuolla aiemmin. Tylsyyksissäni, huumorilla ja juurikin huvittuakseni kun jotkut provosoituu tästäkin, tämän tein. ;)
Eli viestisi voi ilmoittaa poistettavaksi koska myönnät itsekin trollaavasi, mikä on palstan sääntöjen vastaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Perustelut:
"Tekee ja antaa kaikkensa toisen vuoksi". Tämä saa ihon kananlihalle. Läheisriippuvainen, takertuja, uhrautuja, marttyyri, pohjaton rakkauden nälkä?
Kliseinen nähdä ja kokea ei oikein iske.
Tuolla "tekee ja antaa kaikkensa toisen vuoksi" tarkoitin sitä, että elämässäni olisit ykkössijalla ja ainoa mies. Olen lojaali ja luotettava, en se joka vaihtaa miestä lennossa.
Olisin tarvittaessa valmis joustamaan, tekemään töitä parisuhteen vuoksi, eli en antaisi periksi ensimmäisen vastoinkäymisen edessä. Rakastaisin sydämestäni ja pyyteettömästi. Miten itse miellän sen kun joku sanoo minulle tekevänsä kaikkensa jonkun vuoksi, on juurikin sitä että todella rakastaa, välittää ja on valmis seisomaan toisen rinnalla. Sitä aito rakkaus ainakin minulle tarkoittaa.Juu, olen kyllä intohimoinen rakastaja ja romantikkokin, mutta en missään nimessä takerru rakkauteeni. Olen aina ollut todella itsenäinen ihminen joka tarvitsee omaa tilaa ja aikaa, läheisriippuvaista minusta ei varmaan saisi vaikka väkisin yrittäisi.
Pidän tasapainosta. Siitä, että olen tietoinen arvostani ja paikastani toisen elämässä ja sydämessä, ja toisinpäin. Tahdon tuntea olevani arvostettu, kukapa meistä ei tahtoisi. Ja sitten suhteessa pitää olla sitä omaa tilaa ja mahdollisuus olla kaksi erillistä ihmistä.
Mitä tarkoitat että rakastaisit pyyteettömästi? Et siis pyytäisi toiselta mitään? Et edes uskollisuutta, vastarakkautta, luotettavuutta, sitä että sinua kohdellaan hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Hieman vajaa - ei kelpaa. 😬
Perusteluja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, joka kyselee että kelpaisiko, ei kelpaisi. Jos itsetunto on tuota luokkaa, on ongelmia tulossa.
Tähänkin vastasin jo tuolla aiemmin. Tylsyyksissäni, huumorilla ja juurikin huvittuakseni kun jotkut provosoituu tästäkin, tämän tein. ;)
Kuitenkin koet valtavaa tarvetta jatkuvasti puolustella ja selitellä itseäsi.
Entä ne huonot puolet tosiaan? Itsestänikin saisin "unelma listan ",mutta pitäisi kai mainita myös että olen liian itsenäinen,jäärä,aina oikeassa jne...
Ihan hyvä, mutta liika kälättäminen saa korvat soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole provo, niin en ymmärrä. Miksi puhut kelpaamisesta, vaikka et kerro oikeastaan mitään miinuksia? Vai kuvitteletko, että pitää olla joku upeuden, täydellisyyden ja mahtavuuden huipentuma, tai muuten kelpaavuus on epävarmaa?
Epäkelpo (ruma ym.) akka ihmettelee.
Humblebrag menossa.
M
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto sitä ja tätä, AV:n pakkomielle. Kaikenkattava yleisvastaus sekä huonouden ja kelpaamattomuuden osoittaja: huono itsetunto!
Vaan aika hyvin olen nähnyt huonoitsetuntoistenkin suhteisiin päätyvän ja niissä tiukasti pysyvän = kelpaavan. Eri asia, onko suhde hyvä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Perustelut:
"Tekee ja antaa kaikkensa toisen vuoksi". Tämä saa ihon kananlihalle. Läheisriippuvainen, takertuja, uhrautuja, marttyyri, pohjaton rakkauden nälkä?
Tuolla "tekee ja antaa kaikkensa toisen vuoksi" tarkoitin sitä, että elämässäni olisit ykkössijalla ja ainoa mies. Olen lojaali ja luotettava, en se joka vaihtaa miestä lennossa.
Olisin tarvittaessa valmis joustamaan, tekemään töitä parisuhteen vuoksi, eli en antaisi periksi ensimmäisen vastoinkäymisen edessä. Rakastaisin sydämestäni ja pyyteettömästi. Miten itse miellän sen kun joku sanoo minulle tekevänsä kaikkensa jonkun vuoksi, on juurikin sitä että todella rakastaa, välittää ja on valmis seisomaan toisen rinnalla. Sitä aito rakkaus ainakin minulle tarkoittaa.Juu, olen kyllä intohimoinen rakastaja ja romantikkokin, mutta en missään nimessä takerru rakkauteeni. Olen aina ollut todella itsenäinen ihminen joka tarvitsee omaa tilaa ja aikaa, läheisriippuvaista minusta ei varmaan saisi vaikka väkisin yrittäisi.
Pidän tasapainosta. Siitä, että olen tietoinen arvostani ja paikastani toisen elämässä ja sydämessä, ja toisinpäin. Tahdon tuntea olevani arvostettu, kukapa meistä ei tahtoisi. Ja sitten suhteessa pitää olla sitä omaa tilaa ja mahdollisuus olla kaksi erillistä ihmistä.Mitä tarkoitat että rakastaisit pyyteettömästi? Et siis pyytäisi toiselta mitään? Et edes uskollisuutta, vastarakkautta, luotettavuutta, sitä että sinua kohdellaan hyvin?
Pyyteetön lyhyesti selitettynä: omaa etua, hyötyä tm. itsekkäitä tarkoitusperiä tavoittelematon, epäitsekäs, vilpitön.
Ei tarkoita sitä, että joku antaa kuitenkaan itseään kohdella kuin kasa paskaa. Totta kai terveeseen suhteeseen kuuluu kaikki nuo mainitsemasi, ja kyllähän esim. arvostuksen tärkeys oli mainittu tuossa APn viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, mutta liika kälättäminen saa korvat soimaan.
Kuka täällä mistään kälättämisestä on puhunut?
Hieman lyhyt, mutta näin alustavasti ehdottomasti treffeille!
Vierailija kirjoitti:
Hieman vajaa - ei kelpaa. 😬
"Hieman vajaa" osoittaa juurikin sen, miten vaativia ja pinnallisia iso osa miehistä on naisten suhteen. Täydellistä ei olekaan, joten mitä silloin tarkoittaa "hieman vajaa"? Miehet elävät satumaailmassa jossa kuvittelevat, että kirjoittamalla listan joulupukille saa täydellisen, virheettömän naisen.
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät minihameita tai kireitä trikoita korkkareissa, niin kyllä!!
Talvella vähän vaikea pitää minihameita, kesällä voisi, mutta sillonkin mielummin farkkushortsit. Trikoita ei tule käytettyä, korkkareita oikeastaan päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Hieman lyhyt, mutta näin alustavasti ehdottomasti treffeille!
Onneksi korkkarit on keksitty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli viestisi voi ilmoittaa poistettavaksi koska myönnät itsekin trollaavasi, mikä on palstan sääntöjen vastaista?
Ilmoita samalla kaikki n. 98% tämän palstan viesteistä ja ketjuista, provoja suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Perustelut:
"Nähdä ja kokea"-klisee viittasi siihen, että pidän matkustelusta ja olen avoin uusille asioille ja kokeilunhaluinen. On vaan tää yksi elämä ja haluan käyttää sen mahdollisimman hyvin, niin että sitten joskus ei tarvitse katua että jätin asioita tekemättä. :) Olisi kiva, kun kumppani olisi saman henkinen, voitaisiin yhdessä matkustaa, tehdä, kokea ja luoda muistoja yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin koet valtavaa tarvetta jatkuvasti puolustella ja selitellä itseäsi.
Voihan sen toisen kysymykseen vastaamisen ja väärinymmärryksen korjaamisen noinkin ymmärtää!
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole provo, niin en ymmärrä. Miksi puhut kelpaamisesta, vaikka et kerro oikeastaan mitään miinuksia? Vai kuvitteletko, että pitää olla joku upeuden, täydellisyyden ja mahtavuuden huipentuma, tai muuten kelpaavuus on epävarmaa?
Epäkelpo (ruma ym.) akka ihmettelee.
Kuinka monesti tällä palstalla näiden aloitusten tekijät listaavat itsestään huonoja puolia? Eiköhän porukka tee näitä provotakseen vain. En kyllä yhtään ihmettelisi vaikka kuvittelisikin noin. Katso ketjun kommentteja ja ympärillesi ylipäätään. Kyllä suuri osa miehistä on pinnallisia, joille ei kelpaa kuin upeus ja täydellisyys. Olisiko siis ihmekään jos naiset kokisivat tarvetta tähdätä siihen?
Osaatko keskustella taiteesta, pidätkö rajusta seksistä ja haluatko elää lapsetonta elämää?
Jos kyllä, sitten kelpaisit.