Mies, kelpaisiko sinulle tällainen nainen?
Vaaleahiuksinen, siniset silmät, hoikka ja hieman vajaa 165 cm pitkä. Kroppaan sopusuhtaiset, pienet rinnat ja siro mutta kiinteä takapuoli.
Sosiaalinen, puhelias, luotettava, hyvä kuuntelija ja toiset huomioon ottava. Hyvä huumorintaju, joskus sarkastinenkin. Tykkää ja osaa laittaa ruokaa sekä leipoa, matkustaa ja nähdä ja kokea, mutta myös vain olla ja rentoutua. Kun rakastaa, niin tekee ja antaa kaikkensa toisen vuoksi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Perustelut:
"Tekee ja antaa kaikkensa toisen vuoksi". Tämä saa ihon kananlihalle. Läheisriippuvainen, takertuja, uhrautuja, marttyyri, pohjaton rakkauden nälkä?
Kliseinen nähdä ja kokea ei oikein iske.
Tuolla "tekee ja antaa kaikkensa toisen vuoksi" tarkoitin sitä, että elämässäni olisit ykkössijalla ja ainoa mies. Olen lojaali ja luotettava, en se joka vaihtaa miestä lennossa.
Olisin tarvittaessa valmis joustamaan, tekemään töitä parisuhteen vuoksi, eli en antaisi periksi ensimmäisen vastoinkäymisen edessä. Rakastaisin sydämestäni ja pyyteettömästi. Miten itse miellän sen kun joku sanoo minulle tekevänsä kaikkensa jonkun vuoksi, on juurikin sitä että todella rakastaa, välittää ja on valmis seisomaan toisen rinnalla. Sitä aito rakkaus ainakin minulle tarkoittaa.Juu, olen kyllä intohimoinen rakastaja ja romantikkokin, mutta en missään nimessä takerru rakkauteeni. Olen aina ollut todella itsenäinen ihminen joka tarvitsee omaa tilaa ja aikaa, läheisriippuvaista minusta ei varmaan saisi vaikka väkisin yrittäisi.
Pidän tasapainosta. Siitä, että olen tietoinen arvostani ja paikastani toisen elämässä ja sydämessä, ja toisinpäin. Tahdon tuntea olevani arvostettu, kukapa meistä ei tahtoisi. Ja sitten suhteessa pitää olla sitä omaa tilaa ja mahdollisuus olla kaksi erillistä ihmistä.
Ok, mukava kun vastasit. Itse koen, että kyseiset ominaisuudet on löydyttävä ihan jokaisesta ihmisestä muutenkin... sukupuoleen katsomatta. En näe, että kyseessä olisi mitenkään erityispiirteet tai asia, joka tekisi ihmisestä ihan ainutlaatuisen kumppanin muiden joukossa. Itse kun en voisi muunlaista valitakaan jolle nämä kuvailemasi asiat eivät olisi itsestäänselvyyksiä. Kuten mainitsit... "kukapa meistä ei tahtoisi".
T. 1 (mies)
Vain aito kilttimies voi kertoa, mikä on vialla.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet poslari tai trimmattu kiitorata ja nielet niin vaimomatskua!
Unohdit peppuseksin, jos tuon lisäksi saa peppua niin avioliittoon heti.
Mikä aloittajan pointti oli.....?
EI todellakaan, sillä haluan tällaisen:
https://78.media.tumblr.com/e54fcd682f30fc501a11b48972195b6a/tumblr_nry…
T. M33
Näillä esitiedoilla vaikea sanoa suuntaan tai toiseen. Paljon herätti kuitenkin epäilyksiä myös huonoista puolista tuo kuvaus. Kuvauksen aloittaminen ulkoisilla seikoilla antaa kuvan ulkonäkökeskeisestä ja pinnallisesta ihmisestä ja/tai sellaisesta, joka etsii ulkonäkökeskeistä miestä. Itseään sosiaaliseksi kuvaava ihminen saattaa nykyään hyvinkin olla sellainen, joka viettää kaiken aikansa sosiaalisessa mediassa luullen voivansa sen perusteella sanoa itseään sosiaaliseksi, vaikka sosiaaliset taidot tosielämässä eivät kaksiset olisikaan. Puhelias saattaa olla (ja usein onkin) tyhjänpäiväinen kälättäjä. Luotettavuus ei ole mikään erityinen hyve vaan asia, jota voisi odottaa jokaiselta kanssaihmiseltä.
Toiset huomioon ottavana itseään pitävä saattaa olla vain sellainen, ettei itse hoksaa tilanteita, joissa ei ota toisia huomioon. Huumorintajuisuus ei ole objektiivisesti määriteltävissä oleva asia. Jokaisella meistä on jonkinlainen huumorintaju, se mikä yhden mielestä on huvittavaa saattaa toisen mielestä olla kaikkea muuta kuin sitä. Hyvä kuuntelija saattaa olla täysin avuton keskustelija ja argumentoija, pelkkä myötäilijä. Halu nähdä ja kokea asioita on meissä jokaisessa, sen takiahan sitä eletään. Sen erikseen mainitseminen on vähän sama asia kuin mainostaisi ominaisuutenaan sitä, että pitää talvella ulkona jalassa kenkiä. Halukkuus matkustella ei myöskään ole mikään erityinen plussa, koska suurin osa ihmisistä haluaa matkustella. Vaikeampaa olisi löytää ihminen, joka ei halua matkustella ollenkaan. Sama argumentti pätee myös tuohon välillä yksin olemiseen. Loppukaneetti antaa vaikutelman läheisriippuvaisesta ihmisestä, joka parisuhteessa ollessaan unohtaa ärsyttävällä kaiken muun ympäröivän paitsi parisuhteensa.
En voi tuomita ihmistä jota en tunne enkä ole koskaan tavannutkaan, mutta kuvaus ei mielestäni anna vaikutelmaa mitenkään älykkäästä tai tasapainoisesta ihmisestä. Eli hyvin suurella todennäköisyydellä ei kelpaisi minulle. Plussaa kuitenkin ruoanlaitto- ja leipomistaitoisuudesta.
Aloittaja, oletko tyytyväinen saamiisi vastauksiin? Tahdoitko oikeasti rehellisiä ja perustellun kriittisiäkin vastauksia vai pelkkää kehumista? Jotenkin jäi tästä sellainen maku että jälkimmäistä.
Huhuu, ap.