Ostin neljän mignon-munan laatikon. Entäs nyt?
Miehenikään ei halua yhtään.
No, ehkä ne tässä lähipäivinä menevät.
Yhtä ei saanut ostaa, piti ostaa neljä. Höh.
Kommentit (38)
Laita laatikko roskiin. Jatka elämää.
Voit vaikka maalata niitä tai piirtää tai laittaa tarroja.
Pidän makeasta, mutta nuo jäävät syömättä.
Pari kertaa kokeillut, mutta yyyh...
Voitte kokeilla ovipositiota, jos ette jaksa syödä. Tai kai ne mignonit voi jälkikäteen sitten syödä.
Miksi ylipäänsä ostaa Mignoneita, jos kumpikaan ei niistä erityisemmin välitä ja niiden syöminen on lähes pakkopullaa?
No miks ostitte niitä jos ette tykkää? Vie työpaikan kahvipöytään kyllä joku ne syö?
Tuo mulle. Oon pro niiden syömisessä. Itse ostan yksittäin, ettei mee liikaa kerralla.
Onnistuit ostamaan suklaata kaupasta ja nyt on sormi suussa etkä tiedä mitä tehdä?
Heitä seinään ja kokeile jääkö kiinni.
Olis muuten hyvä jekku, kun sais sen Fazerin logon pimentoon...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäänsä ostaa Mignoneita, jos kumpikaan ei niistä erityisemmin välitä ja niiden syöminen on lähes pakkopullaa?
Teki mieli kaupassa yhtä, mutta kun kotona olikin yhtäkkiä neljä, tuntuu ähkyltä syömättä ensimmäistäkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pidän makeasta, mutta nuo jäävät syömättä.
Pari kertaa kokeillut, mutta yyyh...
Amatööri.
Ketju teki tehtävänsä. Taidan syödä yhden. Ap
Ensin täällä valitetaan, että Aino- jäätelö on liian makeaa "aikuiseen"makuun ja sitten kilvan kehutaan Mignoneita...
Mitähän täs nyt "pitäis" ajatella?
Taas kerran...
Itse tykkään mignoneista. Kuorin ja pilkon ne pikku paloiksi. On hyvä naposteluherkku tvn ääreen.
Mitä sä sillä yhdellä olisit tehnyt, mitä ei voi tehdä neljällä? Mignon-munat on niin pikkiriikkisiä, että yksi menee yhdellä haukkaisulla. Nehän on jotain kääpiökanan munia.
Vierailija kirjoitti:
Laita laatikko roskiin. Jatka elämää.
Eikö niitä virpojia tule, anna niille. Älä heitä roskiin. Sain tuommoisen lahjaksi mutta en tykkää alkuunkaan niistä, joten vein naapurille ja toivotin hyvää pääsiäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teki mieli kaupassa yhtä, mutta kun kotona olikin yhtäkkiä neljä, tuntuu ähkyltä syömättä ensimmäistäkään. Ap
Onko elämässäsi kaikki muutkin osa-alueet yhtä monimutkaisia ja vaikeita kuin neljän suklaamunan kriisi?
Jos ei kelpaa kelleen teille niin laita osoite niin tuun hakemaan. Mulle kyllä kelpaa.