Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä astiaston haluaisit itsellesi jos raha ei olisi este?

Vierailija
21.11.2017 |

Kysymys otsikossa :) Perustelut kiinnostaa myös!

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villeroy&Boch Old Luxemburg

Tämän minäkin haluaisin!

Vierailija
42/68 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsisin niin hankkisin jotain värikästä vaikka Rörstrandin Kulinaran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeroy Bochilla oli kaunis astiasto, jota pitkään himoitsin. Sitä oli sekä hopeanharmaana että kultaan vivahtavana, klassinen ja elegantti juhla-astiasto. No nyt ei sitä löydy. Ylipäätään klassisen kauniit, hillityt astiastot tuntuvat kadonneen jonnekin riemunkirjavien viidakko- ja paratiisi-iloittelujen ja "modernien" kulmikkaiden tai kiemuraisten muotoilujen tieltä (väsynyt new wave).

Ostavatko ihmiset oikeasti noita kiemuraisia kahvikuppeja ja solmussa olevia lusikoita? Ja käyttävät?

Vierailija
44/68 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villeroy&Boch Old Luxemburg

Minulla on tätä kohtalaisen kokoinen astiasto. Olen edelleen vuosien jälkeenkin tyytyväinen. Tarvisin kivemman arkiastiaston. Nyt on Teemaa ja sekalaista kuppia.

Vierailija
45/68 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttiläillallisia varten minäkin ottaisin nuo royal doultonit (with the hand-painted periwinkles).

Perusastioita on kaapit täynnä loppuelämäksi.

Vierailija
46/68 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabian Kosmos

Vierailija
47/68 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentikin tunturi, vai mikä sen nimi onkaan. Pidän kovasti hirvistä ja nuo porot saavat kelvata, kun tuskin löytyy sellaista kauniin yksinkertaista astiastoa, missä on hirviä?

Saaga-sarja taitaa olla kyseessä?

Oma suosikkini koska poro- ja poronsarviteema sopii itselleni. Suomalainen sarja.

Minulla on jo juomalasit ja kahvikupit ja ruoka-astioitakin haluaisin. Raha ei suoraan ole esteenä, vaan tilanpuute ja toimivat ja ehjät vanhat astiat. Kalliita sarjojakin voi kerätä vähän kerrallaan.

Sarjan rinnalle sopivat monet muut vaaleat astiat ja väriä saa pöytäliinoin ja servetein.

Vierailija
48/68 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju, kiitos siitä. Enpä ole lähiaikoina astioita ajatellut, (kaapit täynnä), mutta näistä ketjussa mainituista annan ääneni Swedish gracelle. Erityisesti syvänsinisenä.

Todennäköisimmin ostaisin hyväksitodettua Kermansaven Oliivia lisää kaikissa väreissä.

Vierailija
49/68 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rörstrand Swedish Grace. Aivan ihanaa sarjaa!

Vierailija
50/68 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän kuuluu jo yleissivistykseen tietää, mitä piilee sanaparin 

royal doultons (with the hand-painted periwinkles)

takana. Hämmästyttävän moni ei tunnu tietävän. 

Ja nättejähän ne toki on. Mulla itsellä on isoäidiltä peritty Myrna-astiasto, äidiltä perityt Teema- ja Arctica- ja Paratiisi-astiastot. Että on kippoa ja kilinää. 

Vierailija
51/68 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut astiastoista. Jos valita pitäisi, valitsisin varmaankin Birger Kaipiaisen suunnitteleman Paratiisi-astiaston.

Meillä on Paratiisi jokapäiväisessä käytössä. Ihmeellisen kestäviä tuntuvat olevan. Iittalan teemat naarmuuntuvat hetkessä, ne jouduttiin myymään kirpparilla.

Vierailija
52/68 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vähän kuuluu jo yleissivistykseen tietää, mitä piilee sanaparin 

royal doultons (with the hand-painted periwinkles)

takana. Hämmästyttävän moni ei tunnu tietävän. 

Ja nättejähän ne toki on. Mulla itsellä on isoäidiltä peritty Myrna-astiasto, äidiltä perityt Teema- ja Arctica- ja Paratiisi-astiastot. Että on kippoa ja kilinää. 

Toiveuusintana Bukeen Hyacinttia telkkuun kun näyttää unohtuneen.

Vierailija
53/68 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen Qing-dynastian aikainen 12 hengen täydellinen punaista posliinia oleva astiasto kelpaisi minulle, jos raha kerran ei ole este.

Vierailija
54/68 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Royal Doultonin.

Tätä ei varmaan tarvitse perustella.

Miksi ei tarvitse perustella? Ihan tuntematon 🤔

Vierailija
55/68 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56/68 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa kuvaa.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.barneb…

Miksi, en tykännyt.

Vierailija
57/68 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut jo parikymmentä vuotta jokapäiväisessä käytässä, arjessa ja juhlassa, Villeroy & Boch joku astiasto, mutta nyt oon haaveilut uudesta. Täällä mainittu Royal Doulton on käynyt usein mielessäni, ja olen katsellut niitä netistä. Meillä on Wedgwoodin ruokalautassarja (matala-, syvä- ja voileipälautanen) kuudelle, mutta harvoin ollut käytössä.

Vierailija
58/68 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B Kaipiaisen Paratiisin halusin ja hankin. Lusäksi ostin 8 hengen valkoisen Villeroy&B:n. Uusimmat Paratiisit vaan on huonompaa laatua kuin ennen, kaksi uudempaa ruokalautasta haljennut mikrossa.

Vierailija
59/68 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mitä materialisteja te akat ootte! Meillä on ihan perus ikeaa astiastot ja riittää vallan hyvin, vaikka rahaa olisi kalliimpaakin ostaa.

Vierailija
60/68 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin Luumu-sarjan (piippuleima) maitokannun