Minkä astiaston haluaisit itsellesi jos raha ei olisi este?
Kysymys otsikossa :) Perustelut kiinnostaa myös!
Kommentit (68)
Raha ei ole este. Meillä on Arabian Uhtuaa, jota mie on murrosikäisestä asti keräillyt, sekä anopin perintöä vanhempaa sorttia englantilaista astiastoa. Ei me tarvita mitään muuta.
Ostaisin vanhaa kunnon Teemaa, siis sitä Suomessa tehtyä. Iskemättömät astiastot alkuperäisissä pakkauksissa - kaupat syntyis.
Vierailija kirjoitti:
Raha ei ole este. Meillä on Arabian Uhtuaa, jota mie on murrosikäisestä asti keräillyt, sekä anopin perintöä vanhempaa sorttia englantilaista astiastoa. Ei me tarvita mitään muuta.
mie=mies
Pidämme vaimoni kanssa molemmat valkoisten Teemojen yksinkertaisuudesta. Rahalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Siitä ei enää tässä iässä ole puutetta, ei ainakaan asitioiden osalta.
Vierailija kirjoitti:
Royal Doultonin.
Tätä ei varmaan tarvitse perustella.
No mua ainakin kiinnostaa miks just se. Missä oot siihen törmännyt?
Ei raha ole este, tilanpuute on. Villeroy & Bochia haluaisin.
Järkyttävää, että joku miettii jotain astiastoa. Astiastot ovat tylsin asia, mitä maailmassa on. Jos saisin astiaston lahjaksi, haluaisin pudottaa sen maahan. Vinkki: olen saanut astiaston lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Royal Doultonin.
Tätä ei varmaan tarvitse perustella.No mua ainakin kiinnostaa miks just se. Missä oot siihen törmännyt?
Aa Googlasin, en nimestä tunnistanut. Meidän 90-vuotiaalla mummolla on tää. Se oli aikanaan tilattu Tanskasta ja odotettu kuukausikaupalla. Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, että joku miettii jotain astiastoa. Astiastot ovat tylsin asia, mitä maailmassa on. Jos saisin astiaston lahjaksi, haluaisin pudottaa sen maahan. Vinkki: olen saanut astiaston lahjaksi.
Tylsyys ihmisen tylsistää.
Vierailija kirjoitti:
Royal Doultonin.
Eihän tuo ole mikään astiasto, vaan tuotemerkki.
Pentikin Ainon. Lahjoitan varmaan tuon Arctikan mukuloille kun muuttavat, jotta saan Ainon tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei raha ole este, tilanpuute on. Villeroy & Bochia haluaisin.
Jos raha ei ole este, miksi et anna vanhoja pois ja osta uusia tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Royal Doultonin.
Tätä ei varmaan tarvitse perustella.Eihän tuo ole mikään astiasto, vaan tuotemerkki.
Ehkä hän haluaa niihin käsinmaalattuja talvioita?
Vierailija kirjoitti:
Syötkö ruokasi mieluiten suoraan mikrotettavasta pakkauksesta? Sehän onkin suorastaan jännittävää elämää se.
Miksi muuten avasit astiastokeskustelun? Oliko tylsää?
Ostaisin sitä, mistä sattuisin tykkäämään. Joskus 15 vuotta sitten olisin halunnut merkkiastiastoja. Nyt ne alkaa keski-iässä menettää merkityksensä ja ei ole mitään unelmaa, että jotain tiettyä astiastoa pitäisi olla. Yksi syy voi olla myös, että voisin kävellä kauppaan ostamaan haluamani astiaston. En nyt varmaan maailman kalleimpia, mutta näitä normaaleja arabioita voisin ostaa tusinat jostain mallistosta kerralla halutessani. En ole rikas, mutta rahaa on sen verran, että ei enää olisi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Royal Doultonin.
Tätä ei varmaan tarvitse perustella.Eihän tuo ole mikään astiasto, vaan tuotemerkki.
Ehkä hän haluaa niihin käsinmaalattuja talvioita?
Malli, muotoiluhan se astiastossa tärkeintä on. Ei kerro vielä mitään, jos sanon, että Arabiaa tai Rörstrandia haluan. Jokaisella sarjalla on oma nimensä, talvioilla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Royal Doultonin.
Käsinmaalatuilla talvioilla! Minäkin haluan
Royal Doultonin.