Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kovin yleistä ettei mies käytä naiseen rahaa ennenkun tapailu on edennyt sänkyyn?

Vierailija
21.11.2017 |

Tarkoittaa käytännössä sitä ettei matkusta naisen takia toiseen kaupunkiin ellei muuten ole siellä asioimassa, tai ettei tarjoa naiselle mitään treffeillä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Kai se nainenkin voi matkustaa miehen takia ja tarjota treffeillä.

Vierailija
2/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi "käyttää naiseen rahaa"? Oletko joku golddigger?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelis vaikka olis. Ei miehet enää nykyään ole miehiä.... jonkun oven avaaminenkin on näille välillä niin maan vaikeaa. 

10 vuotta sitten oli itsestäänselvää että mies esim. tarjoaa kahvit ekoilla treffeillä. 

Sitten kai tuli joku feminismin aalto tai jotain, en tiedä kun menin sitten suoraan avioon siittä sitä ennen.... 

Vierailija
4/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole niin päin että ensin käyttää naiseen paljon rahaa jotta saa sänkyynsä. Sitten kun on saanut, niin uutta matoa koukkuun .

Vierailija
5/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tarkastetaan tavara. Sitten vasta maksetaan.

Vierailija
6/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmitä? Taas näitä uusavuttomien vääntöjä. En tiedä ketä te deittailette, mutta itse katson seurani niin ettei kahvin tarjoaminen tuhoa kaverin taloutta, kun ei tuhoa minunkaan vuorostani. Ja se sänkyyn "pääseminen" jäisi yritykseksi, jos lounaan kustannukset osoittautuisivat ongelmaksi puolin tai toisin :D

Vierailija
7/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yleistä. Onko Lompakko-Lassella taas maaninen vaihe alkamassa? Ota lääkkeet ajoissa niin päästään kaikki helpommalla.

Vierailija
8/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen ettei tarjota, etenkin kun ollaan vasta tapailuasteella. Molemmat voi maksaa omansa. Eri sitten kun jaetaan talous ja nää jutut toimii vastavuoroisesti. Mutta jos ei matkusta tapailukumppanin takia yhtään vaikka on aikaa ja varaa, se antaakin sitten paljon ikävämmän kuvan. Kyllä molemmat voi kyläillä, ei se ole vain toisen asia pitää suhdetta yllä. Itse kyllä päättelisin ettei toinen edes halua tapailla jos ei voi koskaan tulla luokseni.

Mutta jos tapailu jatkuu kovin kauan ilman seksiä, olettaisin senkin kertovan kiinnostuksen, tai ainakin halun, puutteesta. Jonkinlainen seksuaalinen yhteensopivuus on kuitenkin hyvä olla, jotta voi alkaa suhteeseen.

Vierailija
9/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Yhtä lukuuottamatta kaikki treffikumppanini ovat tarjonneet ekoista treffeistä lähtien.

Vierailija
10/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Yhtä lukuuottamatta kaikki treffikumppanini ovat tarjonneet ekoista treffeistä lähtien.

Jatkan: ja matkustaneet luokseni satojakin kilometrejä ihan vain nähdäkseen minut. En ole itse koskaan matkustanut ensimmäisillä treffeillä miehen luokse.

Vierailija
11/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan: ja matkustaneet luokseni satojakin kilometrejä ihan vain nähdäkseen minut. En ole itse koskaan matkustanut ensimmäisillä treffeillä miehen luokse.

Minulla on vähän päinvastainen käytäntöä. Ekoja treffejä varten en lähde naisen kotikaupunkiin.

Vierailija
12/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille kullankaivajille tiedoksi: ilmaisia lounaita ei ole. Miettikää hetki, mitä se tarkoittaa.

Vierailija
13/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah. Nuorempana kun tapasin miehen joka asui eri kaupungissa ja sanoin, että aika vaikeaa tulee olemaan, se osti mulle auton! 😊

Vierailija
14/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille kullankaivajille tiedoksi: ilmaisia lounaita ei ole. Miettikää hetki, mitä se tarkoittaa.

Lihalompakkoa?

Vierailija
15/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen maksaa matkakulunsa itse eikä mulla ole ikinä ollut tullut edes mieleen maksattaa syömisiäni ja juomisiani muille.

Vierailija
16/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän päinvastainen käytäntöä. Ekoja treffejä varten en lähde naisen kotikaupunkiin.

Niin? Emme siis todennäköisesti ole käyneet treffeillä ellemme asu samassa kaupungissa.

9/10

Vierailija
17/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään en ole kullankaivaja. Mitään en ole pyytänyt vaan miehet ovat halunneet tarjota. Toiseksi, ei se mitään ole tarkoittanut eikä liittynyt mihinkään. On ollut kivoja iltoja.

9/10

Vierailija
18/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ottaa maksun etukäteen, mutta aika riski se on.

Vierailija
19/23 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole pitkän elämäni aikana tapaillut yhtään miestä joka kytkee seksin ja rahan toisiinsa. Sänkyyn mennään koska se on kivaa ja rentouttavaa, se ei ole vaihtokauppaa tai kauppaa.

Kerran yksi mies halusi väen vängällä ostaa minulle oluen kun odotin ystävääni. Kieltäydyin ja sanoin että luen tätä lehteä mutta en jaksanut sitä jankutusta. Kun sain oluen eteeni, äijä sanoi että lähden sitten hänen mukaansa. No en tietenkään lähde. -Maksat sitten kaljan takaisin.

Siinä kohtaa baarimikko otti raivarin ja heitti kusipää-äijän ulos.

En kyllä juonut sitä oluttakaan.

Opetus: Kukaan ei saa tarjota minulle, paitsi ystävät.

Vierailija
20/23 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en ole pitkän elämäni aikana tapaillut yhtään miestä joka kytkee seksin ja rahan toisiinsa. Sänkyyn mennään koska se on kivaa ja rentouttavaa, se ei ole vaihtokauppaa tai kauppaa.

Kerran yksi mies halusi väen vängällä ostaa minulle oluen kun odotin ystävääni. Kieltäydyin ja sanoin että luen tätä lehteä mutta en jaksanut sitä jankutusta. Kun sain oluen eteeni, äijä sanoi että lähden sitten hänen mukaansa. No en tietenkään lähde. -Maksat sitten kaljan takaisin.

Siinä kohtaa baarimikko otti raivarin ja heitti kusipää-äijän ulos.

En kyllä juonut sitä oluttakaan.

Opetus: Kukaan ei saa tarjota minulle, paitsi ystävät.

Enpä ole minäkään sellaista miestä tavannut. 9/10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan