Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mennä jouluna töihin!

Vierailija
21.11.2017 |

Kotona on perhe, jouluruoat ja jouluperinteet. Sitten pitäisi muka istua töissä klo 8-16.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene! Pyydä palkatonta?

Vierailija
2/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto näitä ruikuttajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin mennä sun puolesta.

Terkuin minä, jolla ei varaa jouluruokiin tänä(kään) vuonna, eikä niitä läheisiäkään ole, perheestä puhumattakaan.

Vierailija
4/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli viime aattona töitä klo 10-22 eli siinä se päivä meni käytännössä kokonaan. Lapset 8-14 v. sai pärjätä keskenään kotona kun mummo joutui perumaan tulonsa sairauden takia.

Vierailija
5/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ehdottomasti haluan. Vähemmän asiakkaita; ne vähät jotka tulee käymään on paremmalla tuulella kun yleensä. Lisäpalkkaa, eikä tarvi kuunnella joululauluja. Ihanaa.

Vierailija
6/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Kyllä joulupukin on töihin mentävä.

Vierailija
7/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona on perhe, jouluruoat ja jouluperinteet. Sitten pitäisi muka istua töissä klo 8-16.

Älä oikeasti mene, jos noin vaikeaa. Varmasti joku menee mielellään puolestasi, jolle nuo perinteet eivät ole mahdollisia tai eivät kiinnosta?

Vierailija
8/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joulupäivänä ja tapaninakin töissä? Jos et niin vietätte perhejoulua sitten silloin.

Vierailija
9/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muu halua.

Naurettavan tästä tekee se, että minut arvottiin töihin jouluaatoksi.

Vierailija
10/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, poikkeuksellista. Muillahan ei noita ole jouluna!  

Vierailija
11/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan muu halua.

Miten niin naurettavan? Noinhan se tehdään jos kukaan ei ole vapaaehtoinen. Reilua kaikille. Olisiko parempi että pomo olisi vaikkapa valinnut inhokkinsa ja sitten mielivaltaisesti päättänyt laittaa hänet jouluvuoroon? Ja mitäs jos se olisi edelleen ollut sinä?

Vierailija
12/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit sun pitää saada saikkua just tuolloin. Järkkää pieni tapaturma tai poistata viisaudenhammas :D

Vierailija
13/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Tää on niin nykyaikaa, että mistään ei olla valmiita joustamaan.

Olen itse jouluna mielelläni töissä ja vietän lasten kanssa joulua joulupyhien jälkeen. Silloin jouluruuat, lahjat ja muut saa hyvästä tarjouksesta, joten siitä hyötyy myös muuten kuin korotetun palkan muodossa.

Vierailija
14/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sun täytyy irtisanoutua. Just just vielä ehdit.

Vierailija
15/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä. Kai sitä muillakin olisi jotain parempaa tekemistä jouluna? Vai kuvitteletko olevasi ainoa jolla on perhe ja perinteet?

Vierailija
16/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan halua mennä töihin. Saisin aikani kulumaan muutenkin, mutta kun tarvitsen rahaa elämiseen.

Vierailija
17/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin, mutta en pääse. Eikös joulutyöstä saa kunnon korvauksen, ainakin +200%. Opiskeluaikana olinkin kaikki joulut ja muut juhlapyhät teollisuusvartijana.

Vierailija
18/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan muu halua.

Teillä ilmeisesti sitten pieni työyhteisö, josta kukaan ei halunnut! Vai olisiko sittenkin ollut parempi keskustella? No joulu on kaksi päivää, oletko molempina töissä?  Minä olen. T. kolmen lapsen yh, jolla kaksi lastenlastakin.

Vierailija
19/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän tuo aika on. Illan kotona..

Vierailija
20/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista se kun seuraavan kerran valitat miten jossain "miesammatissa" tienataan liikaa. Ne ovat niitä ammatteja, joissa otetaan riemusta kiljuen pyhätöitä vastaan ja tykitetään 300+ tuntia ylitöitä vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi