Antti Lindtmanin, 35, ja Kaija Storbomin, 54, vauva syntyi: ”Elämä on tässä ja nyt”
https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711212200549556_vd.shtml Just. Lapsi menee rippikouluun, niin äiti on 70 vuotias mummu. Jos siis edes hengissä.
Kommentit (185)
Töpsö kirjoitti:
Onko tuolla naisella entuudestaan lapsia?
Parikymppinen tytär
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vauvalle ja vanhemmille! Lapsi oli selvästi hyvin toivottu ja tulee olemaan rakastettu. Se lienee kaikkein tärkeintä.
Itse en hankkisi lasta enää yli viisikymppisenä mutta se oli heidän ratkaisunsa. Each to her own.
Lapsi ei ole rakastettu eikä sitä tule olemaan .
Itsekkäistä syistä hankittu, itsekkään ihmisen lelu.
Haastattelujen perusteella voisi kyllä saada toisenlaisen kuvan, mutta täällähän asiat tiedetään parhaiten.
On teillä otsaa päättää lapsen puolesta, että hän olisi mieluummin ollut syntymättä kuin syntynyt iäkkäämmälle äidille. Aivan varmasti hänellä on hyvät ja rakastavat lähtökohdat elämäänsä. Hävetkää kateelliset.
Vierailija kirjoitti:
On teillä otsaa päättää lapsen puolesta, että hän olisi mieluummin ollut syntymättä kuin syntynyt iäkkäämmälle äidille. Aivan varmasti hänellä on hyvät ja rakastavat lähtökohdat elämäänsä. Hävetkää kateelliset.
Aivan. Itse ainakin syntyisin mieluummin minkä ikäisille vanhemmille hyvänsä, kunhan olisin toivottu. Sen sijaan että jäisin syntymättä. Voihan tuota vanhempien valintaa kysyä tältä nyt syntyneeltä sitten kun hän on aikuinen, että tekivätkö väärin.
Ja ainahan täältä pääsee pois halutessaan. Kehotankin heitä, joiden mielestä tämä pari on nyt tehnyt väärin, punnitsemaan, ovatko itse tyytyväisiä siihen että saivat syntyä elämään, ja jos eivät ole, poistumaan keskuudestamme. Koskaan ei ole liian myöhäistä - tässäkään suhteessa.
Jotenkin noista kaikista haastatteluista on saanut kuvan, että juuri Lindtman halusi innokkaammin sitä lasta. Ehkä nuorimies ei täysin tajua vaimonsa ikää tai siis sitä, että kyllä ikä vaan tuntuu ihmisessä vaikka kuinka kuvittelisi olevansa vielä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä puhetta. Antti on komea mies ja saisi kyllä nuoriakin naisia.
Itselläni on samanikäinen raamikas suomalaismies, itse olen Kaijan ikäinen.
Loukkaavaa väittää että miehet "tyytyvät" vanhaan paremman puutteessa😞Kyllä se niin yleensä on. Harvat ikäfetisistit sitten erikseen. Kyllä jotkut ikävä kyllä himoitsevat lapsiakin. Ja eläimiä. 99% terveistä heteromiehistä valitsisi kumppanikseen 17-22 vuotiaan naisen, jos vain olisi mahdollista. Tutkittu juttu.
Pantavaksi ehkä, elämänkumppaniksi ei. Mitä yhteistä on jollain nelikymppisellä tai edes kolmikymppisellä teinitytön kanssa?
Se on kovaa kurmootusta naiselle, kun demareilla on synnytystalkoot! Ei ne hedelmöityshoidot mitään helppoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vauvalle ja vanhemmille! Lapsi oli selvästi hyvin toivottu ja tulee olemaan rakastettu. Se lienee kaikkein tärkeintä.
Itse en hankkisi lasta enää yli viisikymppisenä mutta se oli heidän ratkaisunsa. Each to her own.
Lapsi ei ole rakastettu eikä sitä tule olemaan .
Itsekkäistä syistä hankittu, itsekkään ihmisen lelu.
Haastattelujen perusteella voisi kyllä saada toisenlaisen kuvan, mutta täällähän asiat tiedetään parhaiten.
Poliittinen hemmoteltu broileri vaatii mummolta lasta ja mummohan sitten tekee mitä vaan.
Lasta ei siinä rakasteta vaan itseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Itse ainakin syntyisin mieluummin minkä ikäisille vanhemmille hyvänsä, kunhan olisin toivottu. Sen sijaan että jäisin syntymättä. Voihan tuota vanhempien valintaa kysyä tältä nyt syntyneeltä sitten kun hän on aikuinen, että tekivätkö väärin.
Ja ainahan täältä pääsee pois halutessaan. Kehotankin heitä, joiden mielestä tämä pari on nyt tehnyt väärin, punnitsemaan, ovatko itse tyytyväisiä siihen että saivat syntyä elämään, ja jos eivät ole, poistumaan keskuudestamme. Koskaan ei ole liian myöhäistä - tässäkään suhteessa.
Ei tuo lapsi ole toivottu. Hän on vain itsekkäiden vanhempien väline.
No ajattele, Sauli Niinistöstä tulee isä 70-vuotiaana. SE on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
No ajattele, Sauli Niinistöstä tulee isä 70-vuotiaana. SE on sairasta.
Aivan.
Mutta ei se tee näistä vanhemmista terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole toivottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole toivottu.
En olekaan. Olen juurikin liian vanhan vanhemman lapsena orvoksi jäänyt jälkeläinen. Siksi tiedän mistä puhun.
"Synnyttäjien keski-ikä on viime vuosina noussut. Vuonna 2016 kaikkien synnyttäjien keski-ikä oli 30,7 vuotta ja ensisynnyttäjien keski-ikä oli 29,0. 1.11.2017"
Jossain mielipidekirjoituksessa sanottiin, että kauhea poru nousee, kun synnyttäjän ikä on PIIRUN verran yli keskiarvon. Salli mun nauraa. Tämä äiti on lähes 24 VUOTTA yli synnyttäjien keski-iän. Se ei ole minun mielestäni piiru. Ja juuri yhdessä ohjelmassa sanottiin että yli 40 vuotiaille ei mielellään edes aloiteta hedelmöityshoitoja, että aivan järkyttävää ja sairasta ja itsekästä touhua. Ja tällä 54-vuotiaalla äidillähän on aikuinen tytär, että on saanut kokea äitiyden. Itse olen 51 vuotta ja nautin siitä että lapset ovat nyt omillaan ja saan olla rakkaan puolisoni kanssa kahdestaan vihdoin. Mitä nuo Antti ja Kaija eivät enää tuskin koe. Tai ainakin vaimo on jo sitten todella vanha/vanhus. Surullista...
Toivottavasti tyttö on terve ja että iäkäs äiti pysyy suht. terveenä ja elossa kunnes lapsi on aikuinen. Onneksi lapsen isä on sentään nuorehko. Sitten olisin huolissaan jos syntyvän vauvan äiti olisi 54v ja isä Saulin ikäinen 70v. Antin ja Kaijan ikä on yhteensä 89, mutta Saulin ja Jennin peräti 110v!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan suunnittele tulevansa vanhemmaksi 54-vuotiaana.
Elämä nyt ei vain aina mene kaikilla niin, että lapsi saadaan 30- vuotiaana esim. puolison puuttumisen vuoksi, selittämättön lapsettomuuden jne.
Vahinkoraskaudenko luulet tässä tapauksessa olleen kyse? XD Eiköhän tämä ole suunniteltu, jos joku.
Eiköhän tuolla suunnittelulla tarkoitettu sitä että ei kukaan suunnittele nuorena/nuorempana että synnytänpä lapsen vielä yli 50-vuotiaana. Vaan tuohon tilanteeseen ajaudutaan vuosien myötä kun lasta ei tulekaan toiveista huolimatta. Ja osa yli 50-vuotiaana vauvan saaneista on tullut normaalisti yllättäen raskaaksi eikä ole halunnut tehdä aborttia.
Minut hoiti lapsena isomummini 64-v, kun äitini 19 v. ja äidin äiti 41 v. olivat liian kiireisiä. Äitini on täysi paska edelleen enkä ole väleissä hänen kanssaan. Äidin äiti kuoli viinaan 61 vuotiaana. Isomummini on nyt 92 vuotias ja edelleen se rakkain vanhempi minulle. Asuu yksin ja on hyvässä kunnossa.
Lapsena häpesin äitiäni, jolle miehet, juhliminen ja ulkonäkö olivat tärkein asia. Isomummistani olin ja olen edelleen ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole toivottu.
En olekaan. Olen juurikin liian vanhan vanhemman lapsena orvoksi jäänyt jälkeläinen. Siksi tiedän mistä puhun.
Kun kerran mielestäsi siis olisi parempi, ettei sinua olisi olemassa, niin miksi olet vielä täällä?
Lapsilisä on hyvä bonus eläkkeen päälle.