Antti Lindtmanin, 35, ja Kaija Storbomin, 54, vauva syntyi: ”Elämä on tässä ja nyt”
https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711212200549556_vd.shtml Just. Lapsi menee rippikouluun, niin äiti on 70 vuotias mummu. Jos siis edes hengissä.
Kommentit (185)
Ei kukaan suunnittele tulevansa vanhemmaksi 54-vuotiaana.
Elämä nyt ei vain aina mene kaikilla niin, että lapsi saadaan 30- vuotiaana esim. puolison puuttumisen vuoksi, selittämättön lapsettomuuden jne.
Olen itse 54-vuotias ja kauhistuttaa kyllä. Siis että kun olen 60-vuotias niin kommenttien perusteella tuskin jaksan kiikkustuolissa istua.
Odottelen tässä astanga-joogan alkamista ja tarkoitus on käydä vielä muutama vuosi.
Hävetkää ennakkoluulojanne!
Vierailija kirjoitti:
Niiiiiiin itsekästä.
Tämä! Mut ku mä haluun yli viiskymppisenä lapsen, ni mun on saatava! Mitä väliä, että äiti on eläkeiässä kun lapsi on vielä peruskoulussa. Siinä sitten voi kavereiden yli 30 vuotta nuorempien äitien kanssa keksiä kaikkea kivaa.. Ihan hirveä taakka lapselle kannettavaksi muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 54-vuotias ja kauhistuttaa kyllä. Siis että kun olen 60-vuotias niin kommenttien perusteella tuskin jaksan kiikkustuolissa istua.
Odottelen tässä astanga-joogan alkamista ja tarkoitus on käydä vielä muutama vuosi.
Minä olen 57 ja pidän ton kätoverini käytöatä törkeänä lasta kohtaan.
Miksi kaikki hehkuttavat presidenttiparin vauvanhankintaa, vaikka lapsen toinen vanhempi täyttää 70 samana vuonna kuin lapsi syntyy? Miksi 54-vuotias on jo haudan partaalla mutta lähes 70-vuotias ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Iskikö vauvakuume? Ei 60 vuotta vielä mitään. Silloinhan mukula on vasta mennyt kouluun ja varmasti äippä jaksaa vielä leipoa piparkakkuja myyjäisiin. 70 vuotiaana alkaa jo hyytyä ja lapsi vasta teini. 80 vuotiaana häitä/valmistujaisia sitten juhlimaan haha! Ei kyse ole mistään ennakkoluuloista, vaan tosiasioista. Siksi sinäkin menet venyttelemään koipiasi, etkä treenaamaan maratonia. Ei tässä ole edes äidistä kyse, vaan lapsen parhaasta. Ei ole ajateltu ei.
Entä kun lapsen isä on yli 80 kun lapsi on teini? Miten se isä jaksaa lastaan? Miesten elinikä on vielä useimmiten selvästi alhaisempi kuin naisten.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Silloin kun mies on vielä vetreä ja juuri päässyt eläkkeelle, niin vaimo onkin hupsistakeikkaa 85v. On taatusti mukavaa lähteä etelän aurinkoon, tosin vain jos eukossa vielä henki pihisee.
Ja millä tapaa tämä sitten sun persettäs kaivelee? Ai niin olet niitä joilla ei ole kykyä hankkia elämäänsä oikeaa sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Silloin kun mies on vielä vetreä ja juuri päässyt eläkkeelle, niin vaimo onkin hupsistakeikkaa 85v. On taatusti mukavaa lähteä etelän aurinkoon, tosin vain jos eukossa vielä henki pihisee.
Ja millä tapaa tämä sitten sun persettäs kaivelee? Ai niin olet niitä joilla ei ole kykyä hankkia elämäänsä oikeaa sisältöä.
Hän on niitä jotka kykenevät tuntemaan empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea pariskunnalle, onneksi isä on nuori, niin jaksaa ulkoilla lapsen kanssa.
Yläpeukkuja tälle?
Kai nyt normaali viisikymppinen jaksaa ulkoilla lapsen kanssa? Monet kyllä ulkoilevat lastenlastensa kanssa, mutta ikä ei ole ulkoilun esteenä.
Täytyy olla tosi nuori, jos kirjoitaa/peukuttaa tällaista. Ei terve viisikymppinen poikkea juurikaan fyysisiltä voimavaroiltaan nelikymppisestä.
Lähinnä ajattelen henkistä puolta. Vanhojen vanhempien on usein vaikea suhtautua lapsuuden eri kehitysvaiheisiin. Mutta onhan tässä tapauksessa isä ihan keskivertoisän ikäinen.
Miksi kaunistelet ja vääristelet ikää? Nainen on NYT 54 vuotias ja silloin kun pitäisi aktiivisesti ulkoilla lapsen kanssa 60, eikä 50. Varmasti jaksaa keinuttaa lastenvaunuja kuistilla ensi kesänä, mutta miten jatkossa.
Käsitin aktiivisella ulkoilulla nimenomaan leikkipuistoissa käyntiä ennen päiväkoti-ikää.
Silloin Kaija on reilusti alle kuusikymppinen. Ja vaikka olisi ylikin, niin kyllä terve 60-vuotias ulkoilla jaksaa fyysisessä mielessä.
Lähinnä vanhoissa vanhemmissa pistää silmään ylihuolehtiminen ja se onkin ihan toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711212200549556_vd.shtml Just. Lapsi menee rippikouluun, niin äiti on 70 vuotias mummu. Jos siis edes hengissä.
Jos joku on loputonta, niin joidenkin ihmisten paha tahto.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy mies. Joutuu toimimaan omaishoitajana ja saattohoitajana. Nytkin varmaan jo joutuu vaihtamaan sekä äidille, että vauvalle kusivaippaa.
Ja miettikää sitä, kun miehelle iskee viidenkympin villitys ja hankkii moottoripyörän, niin onpa todella messevää ajella 69-vuotiaan ryppyisen nahkakasan kanssa.
Mitä pahaa Kaija Stormbom on tehnyt sinulle?
Eihän tuota kommenttia muuten ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ihmetyttää tämä olettamus että kuusikymppinen olisi automaattisesti raihnas ikäloppu. Omat ja mieheni vanhemmat ovat kaikki n. 65-vuotiaita nyt ja yhtä hyvässä kunnossa mitä nelikymppisinä olivat. Isä mm. juoksee lähes päivittäin 20 km lenkkejä, tähän ei meistä nuoremmista pysty kukaan. Yli viisikymppinen oli ehkä keskimäärin raihnainen vanhus joskus 70-luvulla mutta ei enää.
SIIS ONKO ARTTU LINDMANISTA TULLUT ISÄ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea pariskunnalle, onneksi isä on nuori, niin jaksaa ulkoilla lapsen kanssa.
Yläpeukkuja tälle?
Kai nyt normaali viisikymppinen jaksaa ulkoilla lapsen kanssa? Monet kyllä ulkoilevat lastenlastensa kanssa, mutta ikä ei ole ulkoilun esteenä.
Täytyy olla tosi nuori, jos kirjoitaa/peukuttaa tällaista. Ei terve viisikymppinen poikkea juurikaan fyysisiltä voimavaroiltaan nelikymppisestä.
Lähinnä ajattelen henkistä puolta. Vanhojen vanhempien on usein vaikea suhtautua lapsuuden eri kehitysvaiheisiin. Mutta onhan tässä tapauksessa isä ihan keskivertoisän ikäinen.
Miksi kaunistelet ja vääristelet ikää? Nainen on NYT 54 vuotias ja silloin kun pitäisi aktiivisesti ulkoilla lapsen kanssa 60, eikä 50. Varmasti jaksaa keinuttaa lastenvaunuja kuistilla ensi kesänä, mutta miten jatkossa.
Käsitin aktiivisella ulkoilulla nimenomaan leikkipuistoissa käyntiä ennen päiväkoti-ikää.
Silloin Kaija on reilusti alle kuusikymppinen. Ja vaikka olisi ylikin, niin kyllä terve 60-vuotias ulkoilla jaksaa fyysisessä mielessä.
Lähinnä vanhoissa vanhemmissa pistää silmään ylihuolehtiminen ja se onkin ihan toinen juttu.
Kuusikymppinen on vielä aktiivisesti työelämässä mukana mutta ei muka millään jaksa ulkoilla ;-)
Vastatkaapa nyt, miksi mies saa rauhassa lisääntyä eläkeikäisenä, mutta selvästi nuoremman naisen äitiys on ihan kamalaa? Kulkeeko ajatus jotenkin niin, että vain äidillä on väliä?
On tutkitusti todistettu että lapset häpeävät vanhoja vanhempia. Rippijuhlissa Kaija 70v. No mikäs siinä. Ei se Herra presidenttikään mikään malli esimerkki ole
Vierailija kirjoitti:
SIIS ONKO ARTTU LINDMANISTA TULLUT ISÄ?
Ei mutta joltain jäi peruskoulu kesken ;-)
Vierailija kirjoitti:
On tutkitusti todistettu että lapset häpeävät vanhoja vanhempia. Rippijuhlissa Kaija 70v. No mikäs siinä. Ei se Herra presidenttikään mikään malli esimerkki ole
Pepsodentkin on hyvä hammastahna.
Äiditkö yksin hoitavat lapsia? Presidenttiparin toinen osapuoli on seitsemänkymppinen. Mielestäni viisikymppinen on nuori verrattuna seitsemänkymppiseen. Varsinkin kun viisikymppisellä on nuori mies lapsen toisena vanhempana.