Kokematon nuori mies ja kokeneempi nainen? Kokemuksia?
Olen nelikymppinen sinkkunainen ja nyt huomannut parikymppisen (siis minua n 20 vuotta nuoremman) miehen olevan kiinnostunut itsestäni. Tätä on jatkunut nyt jo pari kuukautta, nähdään työpaikalla ja joskus myös vapaa-ajalla: nuori mies hakeutuu jatkuvasti seuraani, tekee lievästi tökeröitä lähestymisyrityksiä, lähettää suoria ja epäsuoria signaaleja.
Onko moraalisesti tuomittavaa, että vastaisin miehen viesteihin vai onkohan täysin tuhoontuomittu juttu? Onko tuon ikäinen aikuinen mutta silti vielä nuori mies jo riittävän ”aikuinen”? Ymmärtää mitä eroa on vakavalla seurustelulla ja kevyellä tapailulla?
Yksinäisenä sinkkunaisena olen alkanut ihan vakavasti pohtia, mitä hyötyä tai haittaa tuollaisesta kokeilusta ja seikkailusta voisi olla. Sehän voisi olla aidosti ihan win-win molemmille osapuolille kunhan van tekee säännöt selviksi jo alkuvaiheessa... kohtahan ne on pikkujoulutkin ja mitä vain voi tapahtua.... ;)
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm...itse en voisi innostua noin nuoresta, 10 v on maksimi-ikäero. Yleistähän se on, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista, eli ei tuossa mitään outoa sinänsä ole. Seksin kannalta sovitte hyvin yhteen, nuori mies-vanhempi nainen = molemmilla voimakkaat halut, nuori nainen-vanhempi mies = molemmilla vähäisemmät halut. Henkisesti olette varmaan aika lailla eri planeetoilla, niinkuin yleensäkin noin pitkällä ikäerolla. Mutta jos on kyse vain hetken hauskanpidosta, niin mikäs ettei.
Mistähän tuokin kuvitelma tulee, että nuorilla naisilla olisi vähäisemmät halut kuin vanhemmilla naisilla? Vanhemmat naiset kenties ovat enemmän sinut seksuaalisuutensa kanssa ja uskaltavat ottaa mitä haluavat silloin kun haluavat, toisin kuin nuoret naiset. Halut tuppaavat kuitenkin myös naisilla vähenemään iän myötä ihan kuten miehilläkin.
Ai mistäkö? No ainahan tällä palstalla parikymppiset naiset selittävät kuinka seksi on yliarvostettua, millaista pakkopullaa sen harrastaminen on ja kuinka heitä ei kiinnosta ollenkaan seksin perässä juoksevat miehet. Ja sitten on nämä nuorten naisten prinsessaunelmat. Kun ne eivät toteudukaan, niin eletään sinkkuna ja mainostetaan kanssasisarille av:lla kuinka on parempi olla yksin kuin harrastaa seksiä randomien kanssa, koska muutenhan sitä tuntee itsensä objektiksi. Ja ei sitä parisuhdeseksiäkään saa liikaa harrastaa, koska silloinhan se parisuhde perustuu pelkälle seksille ja taas ollaan vaan seksileluna miehelle. Tästä ei voi oikein muuta johtopäätöstä vetää kuin sen, että iso osa tänne kirjoittelevista naisista on vähintään puoliksi frigidejä.
Mistä ihmeestä sinä päättelet, että näin kirjoittavat naiset ovat parikymppisiä??
Itse kuvittelisin että ne naiset, joille seksi on pakkopullaa, ovat pitkässä, jo liiankin arkistuneessa parisuhteessa eläviä, ruuhkavuosien väsyttämiä päälle kolmekymppisiä naisia. Se taas jos ei halua yhden illan suhteita joidenkin randomeiden kanssa on ihan normaalia eikä todellakaan tarkoita sitä, että nainen olisi seksuaalisesti haluton.
Paitsi että moni nainen tarvitsee tunnesidettä kyetäkseen kunnolla nauttimaan seksistä, jo yhteiskunnan asenteet asettavat paineita välttää irtosuhteita. Huomaahan sen tälläkin palstalla: nainen jolla on ollut irtosuhteita, ei miesten mielestä ole enää vaimomateriaalia. Kyllä siinä saattaa muutaman kerran miettiä kenen kanssa ja missä tilanteessa sänkyyn hyppää, kun saa netistä lukea lähes päivittäin kuinka irtoseksiä harrastaneita naisia lutkitellaan ja halveksitaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuori mies on monesti hellempi, kiihkeämpi, kokeilunhaluisempi, samanaikaisesti sekä arka että rohkea... ja tuntuvat aidosti ihailevan ja arvostavan itseään vanhempaa naista ja naisen tarpeita.
Nelikymppiset miehet taas alkavat olemaan jo erektiohäiriöisiä, kolesterolilääkitystä tarvitsevia jörriköitä, joiden mukaan sänky on vain nukkumista varten.
Nelikymppinen nainen alkaa olla kauneutensa menettänyt (ellei ole Vanessa Kurri, Noora Karma tai Pauliina Laitinen-Littorin), paikat alkaa roikkua, tulee nasaalijuonteet, rypyt. Jos olet mitäänsanomaton seinäruusu niin ei sua ne parikymppiset komistukset katso edes panon vertaa. He haluavat kauniin naisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm...itse en voisi innostua noin nuoresta, 10 v on maksimi-ikäero. Yleistähän se on, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista, eli ei tuossa mitään outoa sinänsä ole. Seksin kannalta sovitte hyvin yhteen, nuori mies-vanhempi nainen = molemmilla voimakkaat halut, nuori nainen-vanhempi mies = molemmilla vähäisemmät halut. Henkisesti olette varmaan aika lailla eri planeetoilla, niinkuin yleensäkin noin pitkällä ikäerolla. Mutta jos on kyse vain hetken hauskanpidosta, niin mikäs ettei.
Mistähän tuokin kuvitelma tulee, että nuorilla naisilla olisi vähäisemmät halut kuin vanhemmilla naisilla? Vanhemmat naiset kenties ovat enemmän sinut seksuaalisuutensa kanssa ja uskaltavat ottaa mitä haluavat silloin kun haluavat, toisin kuin nuoret naiset. Halut tuppaavat kuitenkin myös naisilla vähenemään iän myötä ihan kuten miehilläkin.
Ai mistäkö? No ainahan tällä palstalla parikymppiset naiset selittävät kuinka seksi on yliarvostettua, millaista pakkopullaa sen harrastaminen on ja kuinka heitä ei kiinnosta ollenkaan seksin perässä juoksevat miehet. Ja sitten on nämä nuorten naisten prinsessaunelmat. Kun ne eivät toteudukaan, niin eletään sinkkuna ja mainostetaan kanssasisarille av:lla kuinka on parempi olla yksin kuin harrastaa seksiä randomien kanssa, koska muutenhan sitä tuntee itsensä objektiksi. Ja ei sitä parisuhdeseksiäkään saa liikaa harrastaa, koska silloinhan se parisuhde perustuu pelkälle seksille ja taas ollaan vaan seksileluna miehelle. Tästä ei voi oikein muuta johtopäätöstä vetää kuin sen, että iso osa tänne kirjoittelevista naisista on vähintään puoliksi frigidejä.
Ei varmaan naisia kiinnostakaan seksin perässä juoksevat miehet, mutta ei se tarkoita, etteivätkö nuoret naiset pitäisi seksistä. He ovat vaan vielä niin romanttisia, että haluavat rakastua ja rakastella, eivätkä harrastaa yhden yön juttuja. Nuorten parisuhteissa seksiä kyllä taatusti harrastetaan enemmän kuin keskiverto vanhemman pariskunnan parisuhteessa.
Se mikä vanhemman naisen saa vaikuttamaan halukkaammalta on se, että vanhempi nainen ei aina välitä rakkaudesta eikä parisuhteesta, vaan hänelle riittää hyvä seksi ja hän tietää mitä haluaa. Siinä mielessä vanhempi nainen muistuttaa ehkä enemmän miestä suhtautumisessaan seksiin. Enää ei olla niin epävarmoja, vaan huvitellaan kun tekee mieli. Seksi myös voi olla parempaa vanhemmalla ihmisellä juuri siksi, että siitä puuttuu esim. raskauden pelko ja maineen menetyksen pelko. Silti vanhempi nainen haluaa seksiä todennäköisesti paljon vähemmän kuin nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin hyvinkin alkaa suhteeseen itseäni 10-15v nuoremman miehen kanssa. Ikäiseni miehet alkavat olla väsyneitä ja vaivaa fyys- tai psyykpuolella. Seksiäkään ei jakseta kuin kerran viikossa ja minulle kävisi ainakin kerran päivässä.
Seksissä tiedän, mitä haluan ja miehellekin annan, mitä osaan ja opettelen kyllä lisääkin.
Pelkkää seksiseuraa en hae.
Ap, heittäydy vaan :)
Muuten samat mietteet, mutta mulle riittäisi pelkkä seksiseurakin. Tietysti vähän myös hellyyttä, halailua ja läheisyyttä seksin lisäksi, mutta ei tarvetta mihinkään parisuhteeseen.
Joo, sama täällä. Jos nyt pitäis vaihtaa miestä, en katselis enää itseäni vanhempia.
N42
Niin miesten huippuikä on 40v. Sitä vanhemmassa ei ole enää mitään parempaa, mitä nelikymppisessä muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Mihin ihmeeseen mun viestini 62 on poistettu? Ja miksi?! :o
Viestissäni kerroin ihan kokemuksiini perustuen nuoremman, kiinteämmän miehen tuoksuvankin useimmiten paremmalta kuin iäkkäämpien sukupuolensa edustajien. Ei ole sellaista pistävää, väkevää, virtsamaista hajua kainaloissa, ja tuoksutkin on valittu muualta kuin axe- tai old spice-osastolta.
Ihan jo pelkkä suuhygienia on nuorella miehellä ihan eri tasolla kuin viisikymppisellä kahvia vatsahaavaan asti kitanneella, kärttyisellä ja kyynisellä grinchillä jollaisiksi monet oman ikäiset äijänkäppyrät ovat vuosien saatossa muuttuneet.
Anna palaa vaan! Mietipä vaikka just lapsen saaneita Kaija Storbomia ja Antti Lindtmania.
Varmasti elävät täyttä elämää, ikäerosta välittämättä, vaikka mies onkin selkeästi naista nuorempi.
Kotitalous opeeni ihastuin lähinnä hänen huumoriin ja tyyliin pukeutui persoonallisesti ja oli aika luomu. Ei tuonut esille suoraan vaan aika tavis. Ollut olin lapsensa kanssa samalla luokalla. Silmäpeliä syttyi. Sanoi että nätit ruskeat silmät. Pari kuukautta meni kun iltaopinnon jälkeen jäin näyttää opinto työtä. Oltiin kahdestaan 8jälkeen isossa koulussa. Hipaistiin toisiamme ja siitä alkoi viereisen lähi hoitajien luokan hoito sängylle mentiin. Suudeltiin ope nosti mekkoa ja pikkarit pois. Samalla farkut polviin muru meni selälleen sängylle mä päälle. Paljaalla sisään ja sit näin ja pussatttiin😋.
Kolme kertaa tuli sisälle lasti.Nainen. ulisin puri olkaa ja vatsa aaltoili kyyneleet tuli.. Voimakas tunne ja orggu molemmilla. Lopuksi laittoi mun hoito pöydälle selälleen ja imi mua eka kerran sain suihin laueta. Kiitos ope oranssi opetti mulle paljon sinä talvena. Vaimoni saa nauttia hyvästä kieli miehestä nykyisi.
Aikaa kohta 20vuotta
Koeaja muutama. Ota vakkari kun mieli tekee. Muuten yhteen ei kannata mennä. Ei jaksa joka yö kun sattuu kun on kuiva.
Vierailija kirjoitti:
Tekee varmasti molemmille hyvää. Itse tykkään enemmän vanhemmista naisista. Nuoren naisen kanssa kaikki on kissahiirileikkiä ja arvuuttelua. Vanhemmasta naisesta näkee heti mitä hän haluaa ja se valaa nuorempaan mieheen uskoa ja itsevarmuutta itsestään. Minä voisin olla vanhemman naisen kanssa parisuhteessakin.
M26
Sairasta, naisen pitää olla aina nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Koeaja muutama. Ota vakkari kun mieli tekee. Muuten yhteen ei kannata mennä. Ei jaksa joka yö kun sattuu kun on kuiva.
Kuiva? Ap on 40!
Itse asiaan: poika on rääpäle, miten ap voi edes ajatella.
Suhde tuskin kestäisi kovin pitkään ja sen jälkeen voi olla vaikea palata työpaikalle puuman leimalla varustettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuiva? Ap on 40!
Itse asiaan: poika on rääpäle, miten ap voi edes ajatella.
Palstan mummoja kiihottaa teinipojat.
Joo, sama täällä. Jos nyt pitäis vaihtaa miestä, en katselis enää itseäni vanhempia.
N42