Kokematon nuori mies ja kokeneempi nainen? Kokemuksia?
Olen nelikymppinen sinkkunainen ja nyt huomannut parikymppisen (siis minua n 20 vuotta nuoremman) miehen olevan kiinnostunut itsestäni. Tätä on jatkunut nyt jo pari kuukautta, nähdään työpaikalla ja joskus myös vapaa-ajalla: nuori mies hakeutuu jatkuvasti seuraani, tekee lievästi tökeröitä lähestymisyrityksiä, lähettää suoria ja epäsuoria signaaleja.
Onko moraalisesti tuomittavaa, että vastaisin miehen viesteihin vai onkohan täysin tuhoontuomittu juttu? Onko tuon ikäinen aikuinen mutta silti vielä nuori mies jo riittävän ”aikuinen”? Ymmärtää mitä eroa on vakavalla seurustelulla ja kevyellä tapailulla?
Yksinäisenä sinkkunaisena olen alkanut ihan vakavasti pohtia, mitä hyötyä tai haittaa tuollaisesta kokeilusta ja seikkailusta voisi olla. Sehän voisi olla aidosti ihan win-win molemmille osapuolille kunhan van tekee säännöt selviksi jo alkuvaiheessa... kohtahan ne on pikkujoulutkin ja mitä vain voi tapahtua.... ;)
Kommentit (73)
age is just a number kirjoitti:
Mun miesystävä on 20 ja itse olen 43, kyllä ollaan ikäerosta huolimatta jo liki vuosi pidetty yhtä.
43- vuotias henkisesti 20-vuotiaan tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm...itse en voisi innostua noin nuoresta, 10 v on maksimi-ikäero. Yleistähän se on, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista, eli ei tuossa mitään outoa sinänsä ole. Seksin kannalta sovitte hyvin yhteen, nuori mies-vanhempi nainen = molemmilla voimakkaat halut, nuori nainen-vanhempi mies = molemmilla vähäisemmät halut. Henkisesti olette varmaan aika lailla eri planeetoilla, niinkuin yleensäkin noin pitkällä ikäerolla. Mutta jos on kyse vain hetken hauskanpidosta, niin mikäs ettei.
Mistähän tuokin kuvitelma tulee, että nuorilla naisilla olisi vähäisemmät halut kuin vanhemmilla naisilla? Vanhemmat naiset kenties ovat enemmän sinut seksuaalisuutensa kanssa ja uskaltavat ottaa mitä haluavat silloin kun haluavat, toisin kuin nuoret naiset. Halut tuppaavat kuitenkin myös naisilla vähenemään iän myötä ihan kuten miehilläkin.
Naisilla halut ovat huipussaan n. 35-55-vuotiaana, miehillä paljon nuorempana. Ei ole mun keksintöä, vaan ihan tosiasia ja ilmeisesti hormonaaliset muutokset saavat tuon aikaan. Vanhemmat naiset ovat myös yleensä orgasmiherkempiä, miehillä herkkyys taas heikkenee iän myötä. Toki nämä muutokset tulevat naisillekin iän myötä, mutta myöhemmin kuin miehille.
No tässähän on nyt nuori mies ottanut ns. härkää sarvista, sehän on hieno homma! Eli kun ei niitä oman ikäisiä naisia riitä kaikille, niin rohkeasti katselee myös vanhempia naisia. Eikös näin neuvotakin tekemään? Miksi tuntuu, ettei tämäkään kaikille sovi?
Älä kerro äidille kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 20-vuotias poika ja kyllä aika pahalla katsoisin, jos joku lähes ikäiseni keski-ikäinen nainen ryhtyisi teerenpeliin hänen kanssaan. Nuoret kuuluvat nuorille.
Miksi? Tuntisitko kateutta?
Yök, en todellakaan. Kun omat lapseni ovat jo nuoria aikuisia, kaikki heidän ikätoverinsa pääsevät automaattisesti "en koskisi ikinä pitkällä tikullakaan" listalleni. Tietenkään en muutenkaan varattuna naisena koskisi, mutta jo ajatus nuoresta miehestä saa inhon väreet ryömimään kropassa.
Mun miesystävä on 20 ja itse olen 43, kyllä ollaan ikäerosta huolimatta jo liki vuosi pidetty yhtä.
Eikö sua oikeasti haittaa, että ”mies”ystäväsi äiti on suht samanikäinen kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
43- vuotias henkisesti 20-vuotiaan tasolla.
Tai 20-vuotias henkisesti 43-vuotiaan.. ;)
Meillä kävi tavatessa klassiset, eli luulin häntä vanhemmaksi ja hän minua nuoremmaksi. Oikeat ikämme paljastuivat vasta siinä vaiheessa, kun oltiin tutustuttu jo sen verran, että kummatkin ehtivät ihastua.
Miehen perhe muuten otti minut avosylin vastaan, itse tätä jännitin aika paljonkin ja viivytin jopa tapaamista.
Muista AP nuolettaa nuorukaisella pyllysi oikein kunnolla kun pääsette sänkyyn asti..
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua oikeasti haittaa, että ”mies”ystäväsi äiti on suht samanikäinen kuin sinä?
Miesystävä on ns. iltatähti, eli äiti on liki kuusikymppinen :) Muuten olisi ehkä saattanut haitatakin.
Mielenkiintoinen skenaario sinänsä. Tulee jotenkin se ”lukija” elokuva mieleen. Ilman siis natsikytköksiä. :D
No huh, ja minusta ikäero oli liikaa kun olis ollut tällaiselle 33vee äijälle parikymppistä muijaa tarjolla. Jos tytöt/naiset on olevinaan poikia/miehiä henkisessä kehityksessä aina edellä, niin tuo parikymppinen kollihan on aivan teini vielä.
Vierailija kirjoitti:
No huh, ja minusta ikäero oli liikaa kun olis ollut tällaiselle 33vee äijälle parikymppistä muijaa tarjolla. Jos tytöt/naiset on olevinaan poikia/miehiä henkisessä kehityksessä aina edellä, niin tuo parikymppinen kollihan on aivan teini vielä.
Musta tuntuu että tuo on yksilöllistä. Itsestäni tuntuu joskus että minä olen se meidän suhteen teini, mies on ikäerosta huolimatta paljon...vastuullisempi ja rauhallisempikin. Mä olen vähän semmoinen epälooginen tuuliviiri, mies taas analyyttinen ja looginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm...itse en voisi innostua noin nuoresta, 10 v on maksimi-ikäero. Yleistähän se on, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista, eli ei tuossa mitään outoa sinänsä ole. Seksin kannalta sovitte hyvin yhteen, nuori mies-vanhempi nainen = molemmilla voimakkaat halut, nuori nainen-vanhempi mies = molemmilla vähäisemmät halut. Henkisesti olette varmaan aika lailla eri planeetoilla, niinkuin yleensäkin noin pitkällä ikäerolla. Mutta jos on kyse vain hetken hauskanpidosta, niin mikäs ettei.
Mistähän tuokin kuvitelma tulee, että nuorilla naisilla olisi vähäisemmät halut kuin vanhemmilla naisilla? Vanhemmat naiset kenties ovat enemmän sinut seksuaalisuutensa kanssa ja uskaltavat ottaa mitä haluavat silloin kun haluavat, toisin kuin nuoret naiset. Halut tuppaavat kuitenkin myös naisilla vähenemään iän myötä ihan kuten miehilläkin.
Naisilla halut ovat huipussaan n. 35-55-vuotiaana, miehillä paljon nuorempana. Ei ole mun keksintöä, vaan ihan tosiasia ja ilmeisesti hormonaaliset muutokset saavat tuon aikaan. Vanhemmat naiset ovat myös yleensä orgasmiherkempiä, miehillä herkkyys taas heikkenee iän myötä. Toki nämä muutokset tulevat naisillekin iän myötä, mutta myöhemmin kuin miehille.
Ei ole tosiasia, vaan myytti.
"Women's sexual peak could be up to 15 years earlier than previously thought, according to a new report.
Though women were reported to reach the peak of sexual confidence and experience in their mid 30s to early 40s, a poll has found that woman are actually becoming more insecure in the bedroom as the years advance."
http://www.mirror.co.uk/news/weird-news/scientists-reveal-what-age-wome…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tosiasia, vaan myytti.
"Women's sexual peak could be up to 15 years earlier than previously thought, according to a new report.
Though women were reported to reach the peak of sexual confidence and experience in their mid 30s to early 40s, a poll has found that woman are actually becoming more insecure in the bedroom as the years advance."
http://www.mirror.co.uk/news/weird-news/scientists-reveal-what-age-wome…
Ei ole ihan pelkkä myytti :) Omalla kohdalla paranee vaan!
Ei kukaan fiksu seurustele sinun ikäisen akan kanssa.. Taitaa olla Abdul miehesi. Heti kun menette naimisiin, hän jättää sut
Kun tuo kehdonryöstäjä on ollut 13, niin tuleva "miehensä" ollut vastasyntynyt :DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan yli nelikymppisenä nainen on seksuaalisessa huipussaan. Liittynee siihenkin, että silloin seksi on useimmiten vain seksiä, ei lisääntymistä varten.
Mulla on nyt nelivitosena ollut sekä parikymppisistä että kolmekymppisistä kokemusta. Toki ikäisistänikin. Sanoisin että parikymppinen on lähinnä utelias, kolmekymppinen jo aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mistäkö? No ainahan tällä palstalla parikymppiset naiset selittävät kuinka seksi on yliarvostettua, millaista pakkopullaa sen harrastaminen on ja kuinka heitä ei kiinnosta ollenkaan seksin perässä juoksevat miehet. Ja sitten on nämä nuorten naisten prinsessaunelmat. Kun ne eivät toteudukaan, niin eletään sinkkuna ja mainostetaan kanssasisarille av:lla kuinka on parempi olla yksin kuin harrastaa seksiä randomien kanssa, koska muutenhan sitä tuntee itsensä objektiksi. Ja ei sitä parisuhdeseksiäkään saa liikaa harrastaa, koska silloinhan se parisuhde perustuu pelkälle seksille ja taas ollaan vaan seksileluna miehelle. Tästä ei voi oikein muuta johtopäätöstä vetää kuin sen, että iso osa tänne kirjoittelevista naisista on vähintään puoliksi frigidejä.
Miksi? Tuntisitko kateutta?