Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokematon nuori mies ja kokeneempi nainen? Kokemuksia?

Vierailija
21.11.2017 |

Olen nelikymppinen sinkkunainen ja nyt huomannut parikymppisen (siis minua n 20 vuotta nuoremman) miehen olevan kiinnostunut itsestäni. Tätä on jatkunut nyt jo pari kuukautta, nähdään työpaikalla ja joskus myös vapaa-ajalla: nuori mies hakeutuu jatkuvasti seuraani, tekee lievästi tökeröitä lähestymisyrityksiä, lähettää suoria ja epäsuoria signaaleja.

Onko moraalisesti tuomittavaa, että vastaisin miehen viesteihin vai onkohan täysin tuhoontuomittu juttu? Onko tuon ikäinen aikuinen mutta silti vielä nuori mies jo riittävän ”aikuinen”? Ymmärtää mitä eroa on vakavalla seurustelulla ja kevyellä tapailulla?

Yksinäisenä sinkkunaisena olen alkanut ihan vakavasti pohtia, mitä hyötyä tai haittaa tuollaisesta kokeilusta ja seikkailusta voisi olla. Sehän voisi olla aidosti ihan win-win molemmille osapuolille kunhan van tekee säännöt selviksi jo alkuvaiheessa... kohtahan ne on pikkujoulutkin ja mitä vain voi tapahtua.... ;)

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...itse en voisi innostua noin nuoresta, 10 v on maksimi-ikäero. Yleistähän se on, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista, eli ei tuossa mitään outoa sinänsä ole. Seksin kannalta sovitte hyvin yhteen, nuori mies-vanhempi nainen = molemmilla voimakkaat halut, nuori nainen-vanhempi mies = molemmilla vähäisemmät halut. Henkisesti olette varmaan aika lailla eri planeetoilla, niinkuin yleensäkin noin pitkällä ikäerolla. Mutta jos on kyse vain hetken hauskanpidosta, niin mikäs ettei. 

Mistähän tuokin kuvitelma tulee, että nuorilla naisilla olisi vähäisemmät halut kuin vanhemmilla naisilla? Vanhemmat naiset kenties ovat enemmän sinut seksuaalisuutensa kanssa ja uskaltavat ottaa mitä haluavat silloin kun haluavat, toisin kuin nuoret naiset. Halut tuppaavat kuitenkin myös naisilla vähenemään iän myötä ihan kuten miehilläkin.

Naisilla halut ovat huipussaan n. 35-55-vuotiaana, miehillä paljon nuorempana. Ei ole mun keksintöä, vaan ihan tosiasia ja ilmeisesti hormonaaliset muutokset saavat tuon aikaan. Vanhemmat naiset ovat myös yleensä orgasmiherkempiä, miehillä herkkyys taas heikkenee iän myötä. Toki nämä muutokset tulevat naisillekin iän myötä, mutta myöhemmin kuin miehille. 

Ei ole tosiasia, vaan myytti.

"Women's sexual peak could be up to 15 years earlier than previously thought, according to a new report.

Though women were reported to reach the peak of sexual confidence and experience in their mid 30s to early 40s, a poll has found that woman are actually becoming more insecure in the bedroom as the years advance."

http://www.mirror.co.uk/news/weird-news/scientists-reveal-what-age-wome…

Ei ole ihan pelkkä myytti :) Omalla kohdalla paranee vaan! 

Ei pidä kyseenalaistaa sientistiyden voimaa.

T 43v joka pihtaillut sen verran että riittää kun pulssi löytyy...

Vierailija
42/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuo kehdonryöstäjä on ollut 13, niin tuleva "miehensä" ollut vastasyntynyt :DDDDD

Ja silloin kun muut ikäisesi ovat olleet matematiikan tunnilla, sinä olet ollut jossakin aivan muualla...

Katsos kun 43-20=23, ei 13.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tuo kehdonryöstäjä on ollut 13, niin tuleva "miehensä" ollut vastasyntynyt :DDDDD

Ja silloin kun muut ikäisesi ovat olleet matematiikan tunnilla, sinä olet ollut jossakin aivan muualla...

Katsos kun 43-20=23, ei 13.

Aivan, tuli typerä virhe. Siis kyseinen nainen on ollut 23 NUORI nainen.. sairas ajatus.

Vierailija
44/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies on monesti hellempi, kiihkeämpi, kokeilunhaluisempi, samanaikaisesti sekä arka että rohkea... ja tuntuvat aidosti ihailevan ja arvostavan itseään vanhempaa naista ja naisen tarpeita.

Nelikymppiset miehet taas alkavat olemaan jo erektiohäiriöisiä, kolesterolilääkitystä tarvitsevia jörriköitä, joiden mukaan sänky on vain nukkumista varten.

Vierailija
45/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 48, hän 28. Tavattiin tietysti chatissä. En millään meinannut ensin suostua tapaamaan, mutta sitten ajattelin, että katsotaan ja juodaan ainakin kahvit :)

En kyllä itse edes ajatellut mitään "vakavampaa" tuolla ikäerolla. Mutta kun en sellaista etsinytkään, satunnainen tapailu sopi minulle.  Eikä kaduta! Ihanaa, kun ei tarvinnut pelätä sitäkään, että mies alkaa jatkuvasti soittelemaan tai tekstailemaan, hän ei ollut sitä tyyppiä. Asuttiin vielä eri kaupungeissakin.

Menemättä yksityiskohtiin voisin sanoa, että elämäni paras suhde. Molemmat ehkä hiukan ihastuttiinkin, mikä oli vain plussaa.

Vierailija
46/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 48, hän 28. Tavattiin tietysti chatissä. En millään meinannut ensin suostua tapaamaan, mutta sitten ajattelin, että katsotaan ja juodaan ainakin kahvit :)

En kyllä itse edes ajatellut mitään "vakavampaa" tuolla ikäerolla. Mutta kun en sellaista etsinytkään, satunnainen tapailu sopi minulle.  Eikä kaduta! Ihanaa, kun ei tarvinnut pelätä sitäkään, että mies alkaa jatkuvasti soittelemaan tai tekstailemaan, hän ei ollut sitä tyyppiä. Asuttiin vielä eri kaupungeissakin.

Menemättä yksityiskohtiin voisin sanoa, että elämäni paras suhde. Molemmat ehkä hiukan ihastuttiinkin, mikä oli vain plussaa.

Melkein olisin toivonut että olisit mennyt yksityiskohtiin. Kokemuksiahan se AP:kin taisi kysellä.

Teillä tuota ikäeroa on ihan varmasti pehmentänyt se, että nuorempi partnerikin on ollut lähemmäs kolmekymppinen ja jo selkeästi itsenäinen aikuinen, ei vasta kaksikymppinen untuvikko.

Vierailija
47/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...itse en voisi innostua noin nuoresta, 10 v on maksimi-ikäero. Yleistähän se on, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista, eli ei tuossa mitään outoa sinänsä ole. Seksin kannalta sovitte hyvin yhteen, nuori mies-vanhempi nainen = molemmilla voimakkaat halut, nuori nainen-vanhempi mies = molemmilla vähäisemmät halut. Henkisesti olette varmaan aika lailla eri planeetoilla, niinkuin yleensäkin noin pitkällä ikäerolla. Mutta jos on kyse vain hetken hauskanpidosta, niin mikäs ettei. 

Mistähän tuokin kuvitelma tulee, että nuorilla naisilla olisi vähäisemmät halut kuin vanhemmilla naisilla? Vanhemmat naiset kenties ovat enemmän sinut seksuaalisuutensa kanssa ja uskaltavat ottaa mitä haluavat silloin kun haluavat, toisin kuin nuoret naiset. Halut tuppaavat kuitenkin myös naisilla vähenemään iän myötä ihan kuten miehilläkin.

Naisilla halut ovat huipussaan n. 35-55-vuotiaana, miehillä paljon nuorempana. Ei ole mun keksintöä, vaan ihan tosiasia ja ilmeisesti hormonaaliset muutokset saavat tuon aikaan. Vanhemmat naiset ovat myös yleensä orgasmiherkempiä, miehillä herkkyys taas heikkenee iän myötä. Toki nämä muutokset tulevat naisillekin iän myötä, mutta myöhemmin kuin miehille. 

Ei vaan yli nelikymppisenä nainen on seksuaalisessa huipussaan. Liittynee siihenkin, että silloin seksi on useimmiten vain seksiä, ei lisääntymistä varten.

Ei pidä paikkaansa. Tuo on vain naistenlehtien voimaannuttavaa hapatusta.

http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/5354693/Tuntee%20seksuaalista%20halua%2…

"Suomessa asiaa on tutkinut perusteellisesti prof. Osmo Kontula. Hänen mukaansa 35 %:lla suomalaisista 18-74 -vuotiaista naisista esiintyy seksuaalisen halun puutetta ja ilmiö yleistyy iän karttuessa siten, että 18-24-vuotiasta haluttomuutta esiintyy 15 %:lla, 35-44-vuotiaista 21 %:lla ja yli 55-vuotiaista yli puolella"

http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/seksuaa…

Vierailija
48/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein olisin toivonut että olisit mennyt yksityiskohtiin. Kokemuksiahan se AP:kin taisi kysellä.

Teillä tuota ikäeroa on ihan varmasti pehmentänyt se, että nuorempi partnerikin on ollut lähemmäs kolmekymppinen ja jo selkeästi itsenäinen aikuinen, ei vasta kaksikymppinen untuvikko.[/quote]

Olet kyllä oikeassa tuossa, joku 20 v olisi minulle ollut kyllä jo liian nuori.

Ehkä olin jo siinä iässä, että en enää miettinyt, olenko liian läski ja miten mun meikit mahtaa olla nyt juuri ;). Nuorempana en osannut oikein heittäytyä, lähinnä suoritin. Kunnes opin, että orgasmin saadakseen naisen (ainakin minun) pitää antaa mennä, tyhjentää mieli ja OTTAA se orgasmi. Tämä on siis minun kokemukseni, ennen odottelin, että tuleeko se vai ei...yleensä silloin ei. Kokeiltiin kaikenlaista, ei mitään kovin kinkyä (edelleen kiltti tyttö kun olen), jotkut jutut toimi, kaikki ei.

Vierailija
49/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan fantasiamateriaalia. Tai jotakin Hollywoodin romanttista draamaa.

Siis että nuori mies tulee itseään vanhemmalle naiselle ”oppiin”.

Kyllähän sitä itsekin välillä mieluummin katselisi kiinteää, lihaksikasta nuoren miehen kroppaa kuin tuota lievästi rupsahtanutta, ylipainoa lähestyvää sohvaperunaa.

Vierailija
50/73 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kokeneet, vaikkapa nelikymppiset naiset! Miten haluaisitte että itseänne nuoremmat, parikymppiset miehet lähestyisivät teitä jos mieheltä kiinnostusta sua kohtaan löytyisi? Mitä sanoa? Mitä tehdä? Suoraa toimintaa vai kiertelyä ja kaartelua? Enemmän romantiikkaa vai jotakin muuta?

Tuo ensiaskeleen ja juurikin oikeanlaisen sellaisen ottaminen on kaikista vaikeinta. Ettei olisi liian mauton tai väärällä tavalla päällekäyvä ja pilaisi mahdollisuuksia johonkin mahtavaan jo alkuvaiheessa.

Vierailija
51/73 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä on 20 ja itse olen 43, kyllä ollaan ikäerosta huolimatta jo liki vuosi pidetty yhtä. 

Ei kukaan fiksu seurustele sinun ikäisen akan kanssa.. Taitaa olla Abdul miehesi. Heti kun menette naimisiin, hän jättää sut

No tulihan se mamukortti sieltä, bravo! 

Ihan tiedoksi, että ei olla menossa naimisiin. :) 

Vierailija
52/73 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallah! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä on 20 ja itse olen 43, kyllä ollaan ikäerosta huolimatta jo liki vuosi pidetty yhtä. 

Ei kukaan fiksu seurustele sinun ikäisen akan kanssa.. Taitaa olla Abdul miehesi. Heti kun menette naimisiin, hän jättää sut

No tulihan se mamukortti sieltä, bravo! 

Ihan tiedoksi, että ei olla menossa naimisiin. :) 

Aijuu, sanopa muuten sama Ranskan nykyiselle presidentille. Voipi arvostaa. :D 

Vierailija
53/73 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on ihan fantasiamateriaalia. Tai jotakin Hollywoodin romanttista draamaa.

Siis että nuori mies tulee itseään vanhemmalle naiselle ”oppiin”.

Kyllähän sitä itsekin välillä mieluummin katselisi kiinteää, lihaksikasta nuoren miehen kroppaa kuin tuota lievästi rupsahtanutta, ylipainoa lähestyvää sohvaperunaa.

Miehestä ei kyllä oikein voi käyttää termiä "ylipainoa lähestyvä" negatiivisessa mielessä. :)

Vierailija
54/73 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kokeneet, vaikkapa nelikymppiset naiset! Miten haluaisitte että itseänne nuoremmat, parikymppiset miehet lähestyisivät teitä jos mieheltä kiinnostusta sua kohtaan löytyisi? Mitä sanoa? Mitä tehdä? Suoraa toimintaa vai kiertelyä ja kaartelua? Enemmän romantiikkaa vai jotakin muuta?

Tuo ensiaskeleen ja juurikin oikeanlaisen sellaisen ottaminen on kaikista vaikeinta. Ettei olisi liian mauton tai väärällä tavalla päällekäyvä ja pilaisi mahdollisuuksia johonkin mahtavaan jo alkuvaiheessa.

No ei ainakaan suoraa toimintaa. Romantiikka on aina hyvä, mutta ennen kaikkea osoita kiinnostusta ihmisenä, äläkä ainakaan missään nimessä sano, että "haluat kokeilla vanhempaa" :D Toisaalta taas, mikäli haluat pelkän seksisuhteen, tuothan senkin selväksi ennen kuin alatte itse hommiin. Reilu peli jne. 

Meillä homma alkoi ihan pelkästään juttelulla ja huomattiin, että ollaan arvomaailmoiltamme ja huumorintajultamme samanlaisia ihmisiä, samalla aaltopituudella. Se (seksuaalinen ja romanttinen) kiinnostus tuli sitten vasta myöhemmin mukaan. 

Vierailija
55/73 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse iskin silmäni 20v nuoreen mieheen kun olin 29v. Nyt ollaan oltu jo monta vuotta yhdessä ja 1 lapsikin on jo!

Vierailija
56/73 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse iskin silmäni 20v nuoreen mieheen kun olin 29v. Nyt ollaan oltu jo monta vuotta yhdessä ja 1 lapsikin on jo!

No hyvä ettet 20v vanhaan mieheen silmiäsi iskenyt...

Vierailija
57/73 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin alkaa suhteeseen itseäni 10-15v nuoremman miehen kanssa. Ikäiseni miehet alkavat olla väsyneitä ja vaivaa fyys- tai psyykpuolella. Seksiäkään ei jakseta kuin kerran viikossa ja minulle kävisi ainakin kerran päivässä.

Seksissä tiedän, mitä haluan ja miehellekin annan, mitä osaan ja opettelen kyllä lisääkin.

Pelkkää seksiseuraa en hae.

Ap, heittäydy vaan :)

Vierailija
58/73 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole aidosti kiinnostunut, se riittää.

Vierailija
59/73 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilman muuta hommiin vaan! Ei mitään väliä minkä ikäisiä olette jos kumpikin sinkkuja ja tekee mieli ;) Ikäero on just passeli eli kyllä minuakin nuoremmat miehet enempi viehättää, oman ikäiseni eli viiskymppiset ukot on jo kyynisiä ja sitä paitsi ,monesti eivät ymmärrä edes antaa!! tai sitten ei enää pelitä kunnolla, nuoret miehet jaksavat uudestaan ensimmäisen aktin jälkeenkin mikä on aivan ihanaa ja niin sen pitää ollakin :D

Vierailija
60/73 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin hyvinkin alkaa suhteeseen itseäni 10-15v nuoremman miehen kanssa. Ikäiseni miehet alkavat olla väsyneitä ja vaivaa fyys- tai psyykpuolella. Seksiäkään ei jakseta kuin kerran viikossa ja minulle kävisi ainakin kerran päivässä.

Seksissä tiedän, mitä haluan ja miehellekin annan, mitä osaan ja opettelen kyllä lisääkin.

Pelkkää seksiseuraa en hae.

Ap, heittäydy vaan :)

Muuten samat mietteet, mutta mulle riittäisi pelkkä seksiseurakin. Tietysti vähän myös hellyyttä, halailua ja läheisyyttä seksin lisäksi, mutta ei tarvetta mihinkään parisuhteeseen.