Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tällä hetkellä suurin ongelmasi?

Vierailija
21.11.2017 |

Minkä tasoisia huolesi/murheesi/ongelmasi ovat tällä hetkellä? Mikä on suurin? Uskon itse, että ihmisellä on aina tarve etsiä ja ratkaista ongelmia tai "ongelmia", joten tavallaan ne mittaavat onnellisuuden tasoa. Oletteko samaa mieltä?

Itsellä suurin ongelma on tällä hetkellä oma mielenterveys eli masennus ja voimakas ahdistus. Syömisen kanssakin on jotain häikkää. Tämä aiheuttaa ongelmia ja lieveilmiöitä sitten kaikilla muillakin elämän osa-alueilla, opinnot tai muut tulevaisuuden pitkäjänteiset suunnitelmat eivät etene ja vaikea nauttia mistään, tuntuu että ne ahdistuksen täyttämät huonot päivät valuvat elämästä "hukkaan". Kuitenkin olen onnellinen, että nämä ovat ainakin teoriassa sellaisia asioita jotka voi ratkaista tai joihin voi saada ainakin helpotusta ajan kanssa, enkä ole esim. fyysisesti parantumattomasti sairas. Ehkä minun kuuluu oppia tästä jotakin onnellisuutta arvokkaampaa, ehkä näin on tarkoitus enkä vain saa antaa periksi. Mites teillä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys. En ole oikeasti täysin yksinäinen, mutta ystävät ovat kaukana ja olen sinkku.

Vierailija
42/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisaudenhampaanpoistosta aiheutunt tulehdus jota poistettiin jo kerran päivystyksessä leikkauksella. Pelottaa että entä jos se on sairaalabakteeri ja ei parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys.

Vierailija
44/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viisaudenhampaanpoistosta aiheutunt tulehdus jota poistettiin jo kerran päivystyksessä leikkauksella. Pelottaa että entä jos se on sairaalabakteeri ja ei parane.

Hyi hitto, mulla oireilee viisuri enkä uskalla mennä poistattamaan sitä jos käykin noin :(

Vierailija
45/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kylmä.

Vierailija
46/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainainen ahdistus ja oma terveys

Ulkopuolisuuden tunne töissä

Jatkuva huoli lapsen pärjäämisestä ja tulevaisuudesta

Isän jatkuva soittelu ja HÄNEN asioista puhuminen. Mua ei kuuntele ollenkaan.

Tää pimeys ja talvi

Rahahuolet

Vierailija
47/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa oikeita ongelmia, tai olkaa hiljaa.

Vierailija
48/50 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys ja lievä ahdistus.

Vierailija
49/50 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha jota ei ole ,ei riitä palkka mihinkään :/

Vierailija
50/50 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa oikeita ongelmia, tai olkaa hiljaa.

Tässä oli nimenomaan tarkoitus kertoa se ongelma tai "ongelma", mikä tällä hetkellä on päällimmäisenä :) Onnellisten ihmisten ongelmat eivät välttämättä ole mitään _oikeita ongelmia_, eikä tarvitsekaan. Lue aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän