Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tällä hetkellä suurin ongelmasi?

Vierailija
21.11.2017 |

Minkä tasoisia huolesi/murheesi/ongelmasi ovat tällä hetkellä? Mikä on suurin? Uskon itse, että ihmisellä on aina tarve etsiä ja ratkaista ongelmia tai "ongelmia", joten tavallaan ne mittaavat onnellisuuden tasoa. Oletteko samaa mieltä?

Itsellä suurin ongelma on tällä hetkellä oma mielenterveys eli masennus ja voimakas ahdistus. Syömisen kanssakin on jotain häikkää. Tämä aiheuttaa ongelmia ja lieveilmiöitä sitten kaikilla muillakin elämän osa-alueilla, opinnot tai muut tulevaisuuden pitkäjänteiset suunnitelmat eivät etene ja vaikea nauttia mistään, tuntuu että ne ahdistuksen täyttämät huonot päivät valuvat elämästä "hukkaan". Kuitenkin olen onnellinen, että nämä ovat ainakin teoriassa sellaisia asioita jotka voi ratkaista tai joihin voi saada ainakin helpotusta ajan kanssa, enkä ole esim. fyysisesti parantumattomasti sairas. Ehkä minun kuuluu oppia tästä jotakin onnellisuutta arvokkaampaa, ehkä näin on tarkoitus enkä vain saa antaa periksi. Mites teillä?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisinko farmarin vai sedanin...

Vierailija
2/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat ei millään riitä menoihin... On vähän tullut kaikenlaista yllätystä lyhyeen aikaan ja lemmikkien sairastelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
4/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselän ja pakaran voimakas kiputila.

Vierailija
5/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samat kuin sulla! Mielenterveys ja yliopisto aiheuttaa stressiä ja pelkään, että en pääse valmistumiseen asti.

Vierailija
6/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhön kyllästyminen. Samalla palkalla ja lomaeduilla ei löydy mielekkäämpää työtä.

Vierailija
7/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostanko keittiöpaketin Poggenpohlilta vai teetänkö käsityönä puusepällä?

Vierailija
8/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani todettiin juuri ms-tauti. Miten tämä voi olla edes mahdollista :( olen eilisen päivän, viime yön ja tämän päivän vain itkeny, en vieläkään käsitä, miksi juuri minun lapselleni niin ja eilen saatiin tieto asiasta joten anteeksi hieman sekava teksti.

Vierailija
9/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen jo 31v ja tienaan edelleen vain 2100€/kk töissä = matala status.

Tämän lisäksi työ on suoranaisesti perseestä joten en edes nauti siitä.

Vierailija
10/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repuutin tentin ja uusinnasta olisi nyt pakko päästä läpi, muuten tulee etenemiseste. Ja olen jo 35, joten minulla ei ole elämää aikaa opiskella. :(

Vierailija
11/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastemielinen puoliso.

Vierailija
12/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että minua vainoaa, ahdistelee ja häiritsee 24/7 suuri joukko ihmisiä, jotka ovat verkostoituneet ja organisoituneet ja joiden tavoitteena on sabotoida kaikkia minun pyrkimyksiä elämässä.

Vierailija
13/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää ennenaikaisen synnytyksen riski, toivottavasti en joutuisi vuodelepoon.

Vierailija
14/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittainen häpeä viikonlopun toilailuista.

Vierailija
15/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hemmetin pimeys, vesisade, loska! Elän auringosta!

Vierailija
16/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suurimmista ongelmistani on se, että tietyt henkilöt ovat puhuneet paikkansapitämätöntä paskaa ja jatkan tätä niin kauan kunnes saan sen oiottua. Sitten saan rauhan näin runoollisesti sielulleni. 

Vierailija
17/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon ne asiat oiottua. 

Vierailija
18/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomania oheisongelmineen: fyysinen ja psyykkinen terveys reistailee, c-hepatiitti, menneet ja tulevat tuomiot, velat, tyrityt ihmissuhteet jne.

Vierailija
19/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä hetkellä ole oikein mitään ongelmia.

Vierailija
20/50 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä haluanko parisuhdetta vai en. Enkä edes tiedä riittääkö aikani.. Olen niin onnellinen yksin, mutta tahtoisin jakaa ne pienet hetket..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi