Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuäidit joilla uusi mies?

Vierailija
21.11.2017 |

Onko täällä sinkkuäitejä jotka on löytänyt uuden rakkauden? Ikäsi ja lapsimääräsi? Miehen ikä ja lapsimäärä? Onko mies komea ja mukava? Vai oletko joutunut tyytymään ns ihan OK vaihtoehtoon?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan yh-äidit, joilla uusi mies?

Vierailija
2/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit varmaan yh-äidit, joilla uusi mies?

No yksinhuolto, yhteishuolto, ihan miten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuäiti, jolla on mies...hmm. Jokin tässä lauseessa ei täsmää.

Vierailija
4/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ajatusvirhe. Siis lasten isästä eronneet, jotka ovat löytäneet uuden miehen.

Vierailija
5/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies on välttämätön asuste, joka jokaisella naisella on oltava ettei sillä niin väliä ole kummoinen se on kunhan on joku. Omalla miehelläni on takana kolme avioliittoa ja viisi lasta.

Vierailija
6/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni ajatusvirhe. Siis lasten isästä eronneet, jotka ovat löytäneet uuden miehen.

Aloituksessa taitaa olla pari muutakin pientä ajatusvirhettä. Oletko joutunut tyytymään...miksi pitäisi tyytyä johonkin? Onko yh-äiti jotekin huono vaihtoehto, että hänen pitää tyytyä edes johonkin?

Onko mies mukava ja komea...ei tietenkään. Millä eväillä yh-äiti sellaisen saisi?

Vierailija
7/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut noin kuusi vuotta sitten. Tapaillut sillä välin paria miestä mutta asun yksin, lapset pääasiassa isällään koska omakotitalo jäi hänelle. Tällä hetkellä harkinnassa palaaminen yhteen lasten isän kanssa tai sitten yhteenmuutto tuon toisen tapaamissuhteen kanssa. Ex:äni nykyinen suhde ei tule olemaan loppuikänsä suhde ja tuo tapailusuhde on leski muutaman vuoden takaa, kaksi lasta786. Odotellaan että kaikkien lapset vähän kasvavat, nyt peruskouluikäisiä. Ex:älläni myös nykyisen kanssa kaksi lasta, joista ensimmäinen pettämisvahinko, minun kanssani kaksi.  N45.

Vierailija
8/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa taitaa olla pari muutakin pientä ajatusvirhettä. Oletko joutunut tyytymään...miksi pitäisi tyytyä johonkin? Onko yh-äiti jotekin huono vaihtoehto, että hänen pitää tyytyä edes johonkin?

Onko mies mukava ja komea...ei tietenkään. Millä eväillä yh-äiti sellaisen saisi?

Olen eroamassa lasteni isästä. 25v 3 lasta niin kunhan mietin meneekö loppuelämä yksin, kun joka paikasta saa lukea kuinka alhaisinta sakkia yh:t ovat.

Vierailija
9/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Ap tuntuu kyllä todella lapselliselta. "Sinkkuäiti" ei ehkä komeaa miestä saa, koska sinkkuäitiä ei ole olemassakaan. Toisaalta jos komeus on parisuhteessa ratkaiseva kriteeri, olisi kannattanut vielä odottaa lasten hankkimisen suhteen ja antaa arvomaailmansa kehittyä.

Mutta kyllä. Itse 40+, 3 lasta. Mies saman ikäinen 2 lasta. Ap ei tätä miestä varmaan olisi edes huolinut, mutta minulle hän on se oikea. Kiltti, perhekeskeinen ja luotettava. Hellä ja hyvää seuraa jakamaan arjen.

Vierailija
10/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Ap tuntuu kyllä todella lapselliselta. "Sinkkuäiti" ei ehkä komeaa miestä saa, koska sinkkuäitiä ei ole olemassakaan. Toisaalta jos komeus on parisuhteessa ratkaiseva kriteeri, olisi kannattanut vielä odottaa lasten hankkimisen suhteen ja antaa arvomaailmansa kehittyä.

Mutta kyllä. Itse 40+, 3 lasta. Mies saman ikäinen 2 lasta. Ap ei tätä miestä varmaan olisi edes huolinut, mutta minulle hän on se oikea. Kiltti, perhekeskeinen ja luotettava. Hellä ja hyvää seuraa jakamaan arjen.

No kyllähän se ulkonäkökin on olennainen osa kiinnostavuutta, ei kaikille mutta tosi monelle.

Vierailija
11/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uusi mies, on parempi kuin edellinen ja kaikilla ikäisilläni on lapsia. Jos olisi tarjoutunut mies, jolla ei olisi ollut lapsia, en olisi ottanut sellaista, koska niissä on aina jokin paha vika ja ovat outoja.

Vierailija
12/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eroamassa lasteni isästä. 25v 3 lasta niin kunhan mietin meneekö loppuelämä yksin, kun joka paikasta saa lukea kuinka alhaisinta sakkia yh:t ovat.

Mitäs pahaa siinä sitten on? Älä nyt vain sano, että olet mieluummin suhteeseen, jossa molemmat ovat tyytyneet toisena kuin olet yksin. 

Vierailija
13/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pahaa siinä sitten on? Älä nyt vain sano, että olet mieluummin suhteeseen, jossa molemmat ovat tyytyneet toisena kuin olet yksin. 

No ohhoh, kun kirjoitin huonosti. Siis tietysti näin: menet mieluummin suhteeseen, jossa molemmat ovat tyytyneet toisiinsa, kuin olet yksin. 

Vierailija
14/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko aina kun netistä jotain luet että "kyllä tämä selvästi kirjoitettu minusta"?

Vierailija
15/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa taas olla niitä komean jännämiehen mukaan haksahtaneita, jotka sitten arjen tullessa vastaan joutuvat tyytymään "sekundaan" tai olemaan pysyvästi yksinhuoltajana.

Vierailija
16/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP taitaa taas olla niitä komean jännämiehen mukaan haksahtaneita, jotka sitten arjen tullessa vastaan joutuvat tyytymään "sekundaan" tai olemaan pysyvästi yksinhuoltajana.

"Toiseksi parhaat" ovat onnellisesti naimisissa. AP:lle tuossa iässä mahdollisuus enää jakojäännöksiin.

Vierailija
17/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neuvo:

Mene pois siitä "joka paikasta" jossa yh-äiti on pohjasakkaa.

Itse en ole koskaan kokenut olevani pohjasakkaa. 1 teini minulla, miehellä 2 lasta exvaimon kanssa. 

Niin, ja kun pariudut, niin ota semmonen mies mistä itse tykkäät. Ei tarvitse ottaa sitä omasta mielestä rumaa luuseria vain siksi että "joka paikka" sanoo että niin pitää tehdä.

Vierailija
18/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toiseksi parhaat" ovat onnellisesti naimisissa. AP:lle tuossa iässä mahdollisuus enää jakojäännöksiin.

Taitaa nykyään olla aika harvassa ne 25 vuotiaat jotka on naimisissa.

Vierailija
19/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten jos loppuelämä menee yksin? 

Vierailija
20/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49, eronnut viisi vuotta sitten, yksi lapsi. Minulla on uusi mies jolla kaksi aikuista lasta. Hän on minun silmääni komea ja sporttinen, raitis ja liikunnallinen, hyvin toimeen tuleva.

Meidän iässä lapset on enemmän sääntö kuin poikkeus, joten niitä nyt on kaikilla.