Kenelle yliluonnollisista jutuista pitäisi puhua?
Mulla siis on kokemuksia ties miten paljon. Tänään puhuin psykiatrin kanssa asiasta ja jälleen kerran kuulin, etten vaikuta sairaalta. Lääkkeet eivät auta, rukoilu ei auta.
Tapahtuvat asiat eivät sinänsä jaksa enää herättää mussa sen kummempia reaktioita, mutta olisi mukava tietää, mitä tapahtuu.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojaksi tunnustavalle. Löytyisikö uskovaa seurakunnasta. Huomioi, etteivät läheskään kaikki ole seurakunnassakaan Pyhän Hengen ohjauksessa.
Rukoilen sinulle vapautusta pimeyden voimista. Jeesuksen nimen lausuminen antaa suojaa, kun haluat Häneen vilpittömästi turvautua.
Toivottavasti pääset vapaaksi.
"Vapauteen Kristus vapautti meidät. Älkää siis alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen".Että sitten vihaan tyyppejä jotka sairaalle ihmiselle tarjoavat avuksi uskontopaskaa!
Sama kuin tarjoaisi alkoholistille viinaa -sietäisit hävetä.
Mitään jumalia ei ole olemassa -sen ymmärtäminen on tärkeintä.
Mulle on puhuttu uskonnosta paljon, mutta mikään ei vain selitä asioita tyydyttävästi. Jumalista en tiedä. En ole koskaan sellaista tavannut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojaksi tunnustavalle. Löytyisikö uskovaa seurakunnasta. Huomioi, etteivät läheskään kaikki ole seurakunnassakaan Pyhän Hengen ohjauksessa.
Rukoilen sinulle vapautusta pimeyden voimista. Jeesuksen nimen lausuminen antaa suojaa, kun haluat Häneen vilpittömästi turvautua.
"Vapauteen Kristus vapautti meidät. Älkää siis alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen".Että sitten vihaan tyyppejä jotka sairaalle ihmiselle tarjoavat avuksi uskontopaskaa!
Usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, vakaumus asioista, jotka eivät näy.
Hebr. 11:1
Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja ikuisesti.
Hebr. 13:8
Rauhan Minä jätän teille, oman rauhani Minä annan teille. En Minä anna teille niinkuin maailma antaa. Olkaa rohkeat ja älkää vaipuko epätoivoon.
Ap, mä ymmärrän sua. Näen henkiä, onneksi lähipiirissä on neljä ihmistä, jotka näkevät samat asiat. Tiedän myös paljon samoja asioita näkeviä ihmisiä.
Koen tämän jotenkin epäreiluksi, ei multa ole kukaan kysynyt haluanko uskoa tai olla osallisena tällaiseen. Eilenkin näin tumman hahmon seisomassa makkarissa, käännyin vain pois ja ajattelin että älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus voi vaan auttaa. Demonit pelleilee sun kanssa eivätkä ne jätä rauhaan silloin kun sinä haluat, Jeesuksella Kristuksella on auktoriteetti niitten ylitse ja samoin sillä ihmisellä joka on Häneen totisesti uskova. Rukoile Jeesukselle siis, pyydä uskoa uskoa Häneen ja uskoa siihen että Hän totisesti auttaa sinua.
En ilmeisesti ole tarpeeksi uskova. Joskus olen saanut todella ikävät jutut loppumaan huutamalla Jumalaa, mutta Jeesus ei ole vastannut. Joskus ajattelen, että lopulta ne otukset vain kyllästyi ääneeni.
sp
Jos elät vielä maailman mukaan ja rakastat maailmaa enemmän kuin Jeesusta niin se on ongelma. Jeesus auttaa kun olet tosissasi, demonit ovat läsnä ihmisten elämässä joka päivä vaikkeivat itsestään merkkejä näytä. Tosin Jeesuksessa oleva näkee kun paha henki puhuu ihmisen kautta taikka johtaa ihmisen tekoja. Jumala sallii nuo demoniset kokemukset sinulle, ihmisillä on eri reittejä Jeesuksen luo. Tosiaan ei kukaan pääse Isän luo kuin Hänen poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta. Jeesus kuoli lihassa syntiemme puolesta, jotta voimme saada syntimme anteeksi ja saada paikkamme Isän luona. Eli sinun kannattaisi pyytää uskoa Jeesukseen sinun pelastajanasi, ja uskoa siihen että Hän on suurempi kuin pahuus.
Voit kertoa minulle, minä kuuntelen ja osaan pitää salaisuuksia ainakin 1 tunnin jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mä ymmärrän sua. Näen henkiä, onneksi lähipiirissä on neljä ihmistä, jotka näkevät samat asiat. Tiedän myös paljon samoja asioita näkeviä ihmisiä.
Koen tämän jotenkin epäreiluksi, ei multa ole kukaan kysynyt haluanko uskoa tai olla osallisena tällaiseen. Eilenkin näin tumman hahmon seisomassa makkarissa, käännyin vain pois ja ajattelin että älä viitsi.
Tiedän tuon tunteen kun kesken kaiken näkee jotain, ja reaktio on lähinnä sama kuin jos puhelinmyyjä soittaa. Ei taas. Joskus nuorempana pelkäsin näitä, mutta sitten totuin.
Elämetkin näkevät näitä juttuja. Harvemmin ne edes hätkähtävät sen kummemmin. Lisäksi olen nähnyt myös eläinaaveita tai miksikä niitä sanoisi. Jos kaikki näkisivat näitä, tuntuisi ihan luonnolliselta, mutta kun se olen vain minä ja ehkä jonkun koira. Ja muutama sukulainen...
Se tuntuu epäreilulta. Tuntuu siltä, että vedetään mukaan johonkin, mihin ei haluaisi ottaa osaa. Ja sekin vielä, ettei tiedä, kenelle puhua.
ap
Kiitos AP.lle tästä avauksesta.
Me kans miehen kanssa ollaan herkkiä näille. Herätään joskus aina öisin kirkkaaseen valoon, tulee pelottava olo. Herään myös siihen että joku tuijottaa ja taas pelottaa.
Uskon Jeesukseen ja Jumalaan. Ja rukoilen aina öisin kun pelottaa.(joskus muistan kiittää ym) ja käsken henkien poistua ja mennä valoa kohti.
Olen käynyt reikihoitajalla ja sen jälkeen oli energiakanavat auki ja koki enemmän kaikkia jänniä juttuja. Ne ei aluksi ollu pelottavia vaan rakaudellisia. Sitten jossain vaiheessa alkoi pelottamaan enkä halua enää aukoa energiakanavia = en tiedä mikä on hyvästä lähtöisin ja mikä ei ja kuka huijaa. Oon aatellu että menen papille tms joskus jutteleen.
Haluan rauhan ja selvyyttä näihin.
Pienestä asti oon siis ollu herkkä henkimaailmalle mutta näin aikuisena uskaltanu sanoa ääneen näistä, pelkäsin ettei uskota ja luullaan hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos AP.lle tästä avauksesta.
Me kans miehen kanssa ollaan herkkiä näille. Herätään joskus aina öisin kirkkaaseen valoon, tulee pelottava olo. Herään myös siihen että joku tuijottaa ja taas pelottaa.
Uskon Jeesukseen ja Jumalaan. Ja rukoilen aina öisin kun pelottaa.(joskus muistan kiittää ym) ja käsken henkien poistua ja mennä valoa kohti.Olen käynyt reikihoitajalla ja sen jälkeen oli energiakanavat auki ja koki enemmän kaikkia jänniä juttuja. Ne ei aluksi ollu pelottavia vaan rakaudellisia. Sitten jossain vaiheessa alkoi pelottamaan enkä halua enää aukoa energiakanavia = en tiedä mikä on hyvästä lähtöisin ja mikä ei ja kuka huijaa. Oon aatellu että menen papille tms joskus jutteleen.
Haluan rauhan ja selvyyttä näihin.Pienestä asti oon siis ollu herkkä henkimaailmalle mutta näin aikuisena uskaltanu sanoa ääneen näistä, pelkäsin ettei uskota ja luullaan hulluksi.
Kaikkea hyvää teille!
Itsekään en oikein tiedä, mikä on hyvää ja mikä pahaa, tai onko hyvää ja pahaa. En tiedä. Olen nähnyt jonkin valon, kun vanha koirani kuoli. Olen arvellut, että se on paikka, jonne pitäisi mennä, jos löytää itsensä harhailemasta ilman lihaa, johon palata. Joskus puhun siitä, kun näen jonkun tai jonkin, joka näyttää hakevan jotain.
Rauha ja selvyys olisi hienoja asioita. Olen jotenkin kriisissä itseni ja maailmankuvani kanssa. En vain tiedä, mitä uskoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään jumalia ei ole olemassa -sen ymmärtäminen on tärkeintä.Usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, vakaumus asioista, jotka eivät näy.
Hebr. 11:1Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja ikuisesti.
Hebr. 13:8Rauhan Minä jätän teille, oman rauhani Minä annan teille. En Minä anna teille niinkuin maailma antaa. Olkaa rohkeat ja älkää vaipuko epätoivoon.
Niin... hihhulin kanssa väitteleminen on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: pulu kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lentää voittajan pois.
Ap. Oletko harkinnut että pyytäisit papin (ihan ev.lut tekevät näitä) tulemaan siunaamaan kodin? Mikäli haluat, niin voit jättää kertomatta todellisen syyn. Tulevat kyllä ihan pyydettäessä ilman sen kummempia perusteluja. Itse olisin kyllä tuossa tilanteessa niin epätoivoinen, että kokeilisin kaikki keinot. Olisi jännä nähdä tuon siunaamisen vaikutus: mahtaisivatko "ilmiöt" vähentyä tai peräti lakata kotona? Ja tuossa kodin siunaamisessahan ei ole kyse sinun uskosta, vaan riittäisikö jo pelkkä papin siunaus puhdistamaan kodin ja tekemään "ilmiöille" esiintymisen mahdottomaksi?
Vakkei noihin kuulukaan, niin apua voi pyytää varmaankin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000777338.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no. Psykiatria on uskonto, ja mielensairaudet jumaluuksia.
Kylla tuolla on kaikki uskonnon piirteet, ja niin on noilla toisilla jumaluuksienkin. Tosin demonisten sellaisten. Ihmisella on vain taipumus turvautua suurempaan. Siihen minka luulee suuuremmaksi.
Ja siksi uskon hyvaan todelliseen jumalaan. En tieteeksi vaitettavaan sontaan, ja paska-uskontoon joka pitaa ihmisia vallassaan.
Koska psykiatria ei sovi tieteeksi (tutkii sita mihin samalla vaikuttaa) se ei jaa horoskooppia kummemmaksi, joka sekin tosin on alkujaan uskontoa. Horoskooppi toimii, koska lukija uskoo sihen, mita lukee. Sama koskee psykiatriaa. Molemmat toimivat itsesuggestiolla, mutta toki myos suggestiolla, jossa ehdotuksen antaja on horoskoopissa sen laatija, psykiatriassa taa ns. tieteteentekija.
Psykiatrian ero horoskooppiin on sen tuhoisuus sille, joka siihen uskoo ja sen pauloihin joutuu.
Se on osa valtajarjestelmaa, kuten uskonnotkin yleensa ovat, se vaatii lahjoituksia jumaluuksille, kuten uskonnotkin vaativat, mutta se toimii tassa kaikessa demonisesti. Se ei suinkaan toimi jokaisen ihmisen parhaaksi, vaan toisten "eduksi" ja toisten tuhoksi. Psykiatria ei vahenna murhia maailmasta, vaan se vaatii niita lisaa, silla se elaa pahuudesta.
Tama yhtena esimerkkina siita missa maailmassa elamme
*pakana*
Pullolle!