Toni Wirtanen uutuuskirjassa: "Jouduin demonien hyökkäyksen kohteeksi"
Toni Wirtanen uskoo vahvasti, että demoni otti hänet valtaansa. Apulannan keulakuva kertoo nuoruudenkokemuksestaan Eveliina Lauhion uutuuskirjassa Mihin minä uskon (WSOY).
Toni Wirtanen uskoo joutuneensa demonien hyökkäyksen kohteeksi.
Sängyssä maannut Wirtanen tunsi, kuinka joku tuntematon voima hautasi hänet alleen, salpasi hengen ja rämisi korvissa.
Wirtanen kertoo kokemuksestaan Eveliina Lauhion kirjassa Mihin minä uskon(WSOY)
LUE MYÖS
Kristiina Komulainen kirjassa Jehova-menneisyydestään: "Seisoin isomahaisten miesten edessä tunnustamassa syntejäni"
Pirkko Saisio uutuuskirjassa: "Kuuloharhani ovat samanlaisia kuin joillakin skitsofreenikoilla"
Apulannan Toni Wirtanen uskoo kokeneensa parikymppisenä demonien hyökkäyksen vieraillessaan äitinsä luona. Hän kertoo kokemuksestaan Eveliina Lauhion tuoreessa kirjassa Mihin minä uskon (WSOY).
Oli keväinen aamu, ja äiti oli jo lähtenyt töihin. Yhtäkkiä Wirtasesta tuntui, ettei hän ollut huoneessa yksin. Ketään ei näkynyt, mutta hän tunsi jonkun läsnäolon.
"Tunsin lähelläni voiman, joka lähestyi minua. Se laskeutui päälleni ja vyöryi jaloista lähtien koko kehoni yli. Voima tuntui niin massiiviselta, että tunsin lattian tärisevän."
Wirtanen tunsi, että ei saanut henkeä. Happi tuntui loppuvan ja tuntematon massa hautasi häntä alleen. Ulkopuolinen voima tuntui ottaneen hänet valtaansa. Hän itse ei kyennyt hallitsemaan kehoaan, vaan makasi liikkumattomana sängyssä.
"Korvissani soi rämisevä ääni. Se oli niin kova, että minuun sattui. Kuulosti aivan siltä kuin tuomiopäivän pasuunat olisivat soineet."
Hän arvelee tilanteen kestäneen useita minuutteja. Ne tuntuivat pelottavalta ikuisuudelta.
"Lopulta räminä lakkasi. Samaan aikaan tunsin, kuinka kehoni sisään mennyt henki jätti minut rauhaan. Se poistui ikkunan läpi ja häipyi."
Wirtanen kertoo tärisseensä pelosta.
Hän oli aina pelännyt kohtaamista henkimaailman kanssa. Hän oli varma, että kokemus oli demonien hyökkäys. Wirtanen uskoo vahvasti olleensa tekemisissä henkivaltojen kanssa. Kirjassa hän kertoo uskovansa, että olemassa on paljon muutakin kuin se, mitä pystymme silmillämme näkemään.
"Jostain syystä minun on ollut helpompi uskoa pahoihin henkiin kuin hyviin."
Liian herkkä kokeilemaan spiritismiä
Wirtasen mielestä yliluonnollisia kokemuksia on turha järkeillä liikaa. Saati selittää niitä sairauksilla tai aistiharhoilla. Hän uskoo, että pahuus voi joskus naamioitua vaikka paniikkikohtaukseksi.
Hän kertoo kiinnostuneensa yliluonnollisista asioista jo lapsena, jolloin hän luki Mustan raamatun. Nykyisin miehen kirjahyllystä löytyy okkultismia, noitutta ja demonologiaa käsittelevää kirjallisuutta. Hän kertoo myös harjoitelleensa ruumiista irtautumista.
Henkimaailmaa kohtaan tuntemastaan kiinnostuksesta huolimatta Wirtanen ei ole halunnut kokeilla spiritismiä. Hän uskoo spiritismin toimivan, mutta herkkänä ihmisenä ei halua sekaantua siihen leikkimällä henkimaailman kanssa. Ajatus löytyy myös Apulannan laulusta, jossa sanotaan: "Katsoa ei saa helvettiin, koska se katsoo takaisin".
Kursivoidut lainaukset Eveliina Lauhion kirjasta Mihin minä uskon (WS
Kommentit (20)
Niin. Maailmankaikkeus on todistetusti täynnä pimeää energiaa, jota ei kukaan pysty näkemään. Silti se on koko ajan läsnä kaikkialla. Se voi sisältää vaikka mitä, mutta sitähän me emme pysty näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Herra Wirtanen ei vissiin ole ikinä kuullut unihalvauksesta...
mitä on unihalvaus ja mitä on energia?
Demonisia kokemuksia kyllä, se on vaan niin iso virhe lähteä itse vapaaehtoisesti mukaan siihen soppaan. Okkultismi, demoni ja noituus kirjoissa ja esineissä ym on demonihenkiä valmiina. Ruumista irtautuminen on yhtä paha kuin spiritismi. Hän leikkii jo henkimaailman kanssa, esittää tyhmää mutta tietää varmasti mitä jo tekee.. Jeesus Kristus auta tätä ihmistä!
Paksua pötköä.
Keskiaika meni jo ja nyt eletään nykyaikaa.
Olen pitänyt aina Wirtasta oudon näköisenä ja tämä tukee ajatustani.
Vierailija kirjoitti:
Paksua pötköä.
Keskiaika meni jo ja nyt eletään nykyaikaa.
ja nuoret tietää paremmin. Tuo on niin vanha klise johon kaikki nuoret ovat kaatuneet jo 2000-vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt aina Wirtasta oudon näköisenä ja tämä tukee ajatustani.
Onko sillä ollut joskus sellaiset sarvi-implantit? Jotenkin näen sen aina sellaisena. Kierona ja pahana.
Eikö se taru sormusten herrasta kirjasarja riitä tai raamattu?
Kaikkeen paskaan ne ihmiset uskovatkin. Voi olla että vähämielisimmät ja mielisairaat näihin kummitusjuttuihin uskoo.
Ei kyllä hyvin mene kun ei erota todellisuutta epätodesta.
Vierailija kirjoitti:
Demonisia kokemuksia kyllä, se on vaan niin iso virhe lähteä itse vapaaehtoisesti mukaan siihen soppaan. Okkultismi, demoni ja noituus kirjoissa ja esineissä ym on demonihenkiä valmiina. Ruumista irtautuminen on yhtä paha kuin spiritismi. Hän leikkii jo henkimaailman kanssa, esittää tyhmää mutta tietää varmasti mitä jo tekee.. Jeesus Kristus auta tätä ihmistä!
Luulen että Tonyn demoni seuraa sinua naama irvessä ja hengittää samaa lämpöä mikä nousee laitteistosi näppäimistön välistä.
Murisee ja hönkii loitsuja.
Kaikkihan sen tietää, että menestyäkseen musiikkibisneksessä täytyy myydä sielunsa vanhalle vihtahousulle.
Mikäs siinä jos haluaa mieluummin uskoa demonien hyökkäykseen kuin tavalliseen unihalvaukseen.
Paniikkihäiriökohtaus, mutta ei ihmekään, että tuolla harrastustaustalla uskoi demonien hyökkäykseen.
Ai että nyt se on sinusta vielä oudomman näköinen?
Katsokaapa millainen tuohon ekaan kuvaan on tullut!
https://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/apulannan-keikkamatka-onge…
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/apulannan-keikkamatka-onge…
Niin..kertoo selkeästi kuka hänen herransa on ja ketä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/apulannan-keikkamatka-onge…Niin..kertoo selkeästi kuka hänen herransa on ja ketä seuraa.
Kyllä ne tulevat luo, kun riittävästi kutsuu.
Olen parikymppisenä kokenut unihalvauksen parikin kertaa. Tila oli toki pelottava, mutta en minä mitään pahuuden voimia tuntenut. Pikemminkin olin kyvytön liikkumaan ja rinnan päällä oli rusentava painon tunne.
Unen ja valveen rajamailla olen irtaantunut myös kehostani ja katsellut katonrajasta itseäni nukkumassa. Samoin olen kuulut harhoja. En ole skitsofreeninen tai muuten mieleltäni häiriintynyt enkä ole vedellyt psykedeelejä. Ahdistunut ja stressaantunut olin tuohon aikaan kylläkin. Kun ikää tuli enemmän, nämä tällaiset tilat hävisivät.
Haluaisin mielenkiinnolla kuulla, miten siitä ruumiista irtautumisesta ja unihalvauksista pääsee eroon. Stressitaso on edeltävinä kuukausina ollut korkeampi kuin moneen vuoteen ja runsaita unihalvausjaksoja ei ole ollut. Unihalvauksia tulee mahalleen, kyljelleen, kaikissa asennoissa. Niitä tulee oli valot ja radio päällä tai ei. En ole onneksi n. puoleen vuoteen saanut runsaita unihalvausjaksoja, mutta sitä ennen saatoin saada viisi unihalvausta vuorokaudessa ja joskus oli muutama välipäivä. Ensimmäisen kerran kun koin hallusinaation yhteydessä ruumiista irtautumisen niin luulin olevani kuollut. Sitä tunnetta ei voi yksinkertaisesti ymmärtää ennen kuin sen itse kokee. Kohosit ajatustesi kanssa ensin ylöspäin. Pystyit ajattelemaan ihan normaalisti. Sinulla ei vain ollut ruhoa. Kuvittelin aikoinaan, että kaikesta tällaisesta "hömpästä" puhuvat ovat kajahtaneita, mutta noiden kokemusten jälkeen en tiedä mitä pitäisi ajatella tuollaisista kokemuksista tai elämästä ylipäätään. Se hetki kun tuo tapahtuu, tuntuu vähintään yhtä todelliselta kuin tämäkin hetki. Miten voin olla varma, että voin luottaa aisteihini tälläkään hetkellä? Ehkä tämä on vain pidempi "harha".
Ja kyllä, olen perusterve allergioita lukuunottamatta ja opiskelen lääketieteellisessä. Voin kuitenkin näin anonyymisti myöntää, että pahimpina aikoina olo on ollut kuin riivatulla. Olen hyvin kiitollinen siitä että se henkinen taakka ja kärsimys on toistaiseksi pysynyt poissa. Se oli nimittäin suuri.
Herra Wirtanen ei vissiin ole ikinä kuullut unihalvauksesta...