Haluan syödä kevyemmin ja terveellisemmin mutta samalla ruokaa, joka myös maistuu hyvältä. Ideoita?
Kommentit (7)
Itse olen valinnut tehdä niin että syön harvemmin, niin ei tule kaloreita niin paljon, ja saan kuitenkin syödä ihan kunnon tukevia ruokia.
Mun tapasen 40 v istumatyöläisen pienen naisen kulutus kun on luokkaa 1500 kcal per päivä niin jos siihen ottaa vaikka 5 syömiskertaa niin aika ankeasti saa kerralla syödä. Mutta kun ne jakaa vain kolmelle kerralle joista yksi selvästi tukevin ateria niin saa vetäistä vaikka pizzan tai lasagnea tai mitä vaan kerran päivässä ja kunnon annoskoolla.
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei vaan yksinkertaisesti ole...
Pakko sitten tilata salamipizza. ap
Vietnamilaiset kesärullat, sashimi, carpaccio, tataki, marinoidut kasvikset ja pavut, hyvin valmistettu pihvi tai kananrinta tai kalafile, teriyakilohi, pho-keitto ja muut mausteiset keitot, jälkkäreistä sorbetit ja hedelmät, tuoreet marjat.
Tuoreet ainekset ja hyvät mausteet sekä ruuanlaittotaito takaavat, ettei tarvitse vetää rasvahiilarimättöä saadakseen hyvää.
Aasialaista keittiöistä saa hyviä ideoita. Perehdy japanilaiseen, korealaiseen ja vietnamilaiseen ruokaan.
Mä karamellisoin tänään ruusukaaleja koko 300g:n rasian kerralla, söin kaiken ja vieläkin on vatsa ihan täysi. Kaloreita tuli ehkä jotain 170-180, oli vielä halpakin lounas.
Jauheliharisotto. Oikeasti hyvää! Sitten joku katkarapuwok, porkkanaa, sipulia jne pannulle paistumaan ja myöhemmin sekaan katkaravut ja mausteita. Lisäksi vaikka riisiä.
Niitä ei vaan yksinkertaisesti ole...