Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka koet, jos lääkäri toteaa sinua punnitsematta,

Vierailija
20.11.2017 |

että sinulla on ylipainoa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä painoa aina näe päällepäin... siskoni oli syömishäiriöinen ja pakkomielteinen liikkuja. Oli hoikka ja kalpea, vaatekoko oli S/36... meni lääkäriin kun menkat jäivät pois... oli oikeasti tosi huonossa kunnossa. Lääkäri sanoi siskoni olevan lähes alipainoinen ja siltä hän näyttikin. Ei uskonut kun siskoni sanoi painavansa 70kg ja pisti vaa'alle. Pituutta siskollani on 173 cm ja valehtelematta näytti alle 60-kiloiselta. Ei meinannut lääkärikään uskoa lukemia mutta totta se on. Aina ei voi tietää ulospäin mitä joku todella painaa ( jos sillä nyt mitään merkitystä on )

Vierailija
42/45 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveystarkastuksessa todettuna ihan ookoo, kaupan kassajonossa ei niinkään.

Ai onks kaunis kassakaunotar ehdotellut 125 litran kasseja pienten sijaan?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua loukkaa eniten kun vaatekaupoista ei löydy tarpeeksi pieniä vaatteita. Vaatekokoja on ruvettu suurentamaan koska ihmiset on lihavia. 20 vuotta sitten xs oli sopiva mutta nyt välillä sekin liian iso ja itse olen ollut samankokoinen koko aikuisikäni.

Vierailija
44/45 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin lääkäriltä, että onko mun tarvetta otattaa verikokeet, jotka oli mulle eräs muu lääkäri määrännyt. Lääkäri katsoi listaa, ja sanoi, että nuo sokerit on tärkeät kun sinulla on ylipainoa. Tämä lääkäri näki minut ekaa kertaa ja olen ihan perusterve. Ja en näytä lihavalta.

Vierailija
45/45 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että trolli tykkää leikkiä paskalla ja muutama yksinkertaisempi lähtee helposti mukaan.