Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tavallista/arkista asiaa inhoat ja välttelet?

Vierailija
20.11.2017 |

Itse vihaan imurointia.

Pyykkien viikkaaminen takaisin kaappiin.

Roskien vieminen...jotenkin se aina ajoittuu kiireelliseen lähtöön mutta vietävä on ettei haise.

Meikkien peseminen pois...raivostuttavaa.

Piirakkapohjan asettelu vuokaan.

Kasvisten kuoriminen ja pilkkominen. Sipuli on pahin!

Hiekan imurointi eteisen matosta. Ne pienet rotanpaskankokoiset jyvät vaeltavat eteisestä eteenpäin...jos yrittää nostaa maton ja ravistella sen ulos, tuloksena on ravistushetkellä hiekaton matto kun kivet ovat lentäneet ympäri asuntoa.

Housujen ja alusvaatteiden sovittaminen erityisesti talvella kun on toppavuoraus päällä.

Kommentit (169)

Vierailija
141/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan laskujen maksua netissä. Onneksi suurimman osan saa nykyään suoraveloitukseen, mutta kaikkea en uskalla laittaa kun en varmaan seuraisi ollenkaan mitä tilillä tapahtuu. En tiedä voisiko tästä parantua jollain terapialla...

Vierailija
142/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan ruoanlaittoa :D Teen aina kerralla mahdollisimman monelle päivälle että välttyisin siltä seuraavina päivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaan pyykin viikkaaminen ja laittaminen kaappeihin. Loputon suo. Ostaisin viikkaaja/järjestäjärobotin heti jos sellainen tulisi markkinoille sopivaan hintaan :).

Vierailija
144/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousta,vuokranmaksua ja astiainpesua. En ole nyk.kämpässä siivonnur koskaan (muutin tänne 2001), vuokra tältäkuulta maksettuna 80% ja käytän pahvi-ja kartonki astioita ja muoviasseita,pari viikkoa kunnes otan puhtaat käyttöön. Pyykkiä pesen kun saan ajan varattua tuvalta,vaikeaa koska naapureilla 6-7 lapsisia perheitä ja kielitaidottomina sotkevat ajanvarauskansion,

Vierailija
145/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan ruoanlaittoa :D Teen aina kerralla mahdollisimman monelle päivälle että välttyisin siltä seuraavina päivinä.

Mäkin! Syön pakastevihanneksia lämmittämättä pahvilautasilta.Hernekeiton ja pavut syön suoraan tölkistä sellaisinaan.

Vierailija
146/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-asioiden hoitaminen on vastenmielistä. Olisin niin tyytyväinen jos joku antaisi mulle aina kympin aamulla ruokarahaa, eikä mun tarttis huolehtia mistään muusta rahaan liittyvästä.

Vierailija
147/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisten palvelujen käyttäminen. Vein lapset yksityiseen päiväkotiin ja terveyskeskuksessa en ole käynyt sitten lapsuusvuosien. Molemmissa kyykytetään ja pallotellaan asiakkaita.

Vierailija
148/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. pyykkien laittaminen kuivumaan, mies inhoaa sitä myös yli kaiken

2. Biojätteen vienti. Pakko kantaa siinä astiassaan kun muuten repeää ja leviää ympäriinsä

3. Herätyskelloon herääminen aamuisin

4. Koiran käyttäminen aamuisin. Helvetillinen puljaaminen joka saatanan aamu, kun koira haluaisi nukkua pitkään niinkuin minäkin. Tappelun jälkeen suostuu viimein lähtemään pikapissille lähipuskaan, ja sit äkkiä takas sisään ja nukkumaan. Naurattaisi jos ei vituttaisi aamulla niin paljoa

Vierailija
149/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Vaatteiden peseminen esimerkiksi vastemielistä ja turhaa touhua kohta ne on likaset kumminki. En käy paskalla julkisissa vessoissa, koska nykyään ei voi olla varma minkälainen etelänhetelmä siellä on käyny tauteineen, jos joutuu käymään niin väännän venäläiset kyykkypaskat. Tukan ja parranleikkuu ihan turhaa puuhaa! Siivoaminen ihan turhaa, suohkussaki käyn vain jos on asiaa naisiin (aika harvoin on). Oon myös säästäny näillä vinkeillä (paitsi tuo vessa juttu) pitkän pennin rahaa.

Vierailija
150/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurista leijuva ruuanlaiton haju. Etenkin jos käristetään sikanautajauhelihaa. Myös lapsikodeissa on ikävä sellainen pilaantuneen maidon ja vauvan kakan sekainen imelä lemu.

Vierailija
151/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herääminen

Vierailija
152/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkun lattiakaivon tyhjentäminen hiuksista. Mulla menee se aina siihen pisteeseen että se uhkaa jo mennä pyykkikoneen alle ja suihkua pitää sammutella ja odotella että vetää.

Mulla on vielä pitkä tukka.

Huuhtele lattiakaivo ensin kylmällä vedellä. Sitten kaadat sinne pari kolme desiä kloriittia. Anna vaikuttaa 15-30 min. Huuhtele sitten kylmällä vedellä. Huuhtelut ensin ja jälkeen siksi ettei kloori (emäs) pääse reagoimaan saippuan (rasvahapotkin ovat happoja) kanssa ja muodostamaan ikävää kloorikaasua. Tämän kun teet niin kaivossa olevat hiukset ja kynnenpalat haurastuvat niin että veden paine huuhtelee ne pois. Hiukset,rasva ja kalkki voivat todella tukkia kaivon,vaan tällä ne saa avattua ja pidettyä auki. tee kerran,kaksi kuussa niin ei tarvihe kaivoja availla erikseen.

Vierailija
153/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kahvipaketin avaaminen. Varsinkin jos on pitkät kynnet, ei saa pussin reunoista kunnollista otetta ja sormet lipsuu.

Vierailija
154/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittäminen ja vaatteitten viikkaus.Voitta vaan arvata miltä näyttää tän huushollin vaatekaapit..

Lasten lelujen,kaikkien niitten miljoonan lego palikan kerääminen on myös ällöttävää.

Pölyjäkin tulee pyyhittyä vähä liian harvoin kun ei sitä nää hyllyjen päälle yms.

Vierailija
155/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaaminen. Suihkussa käyminen. Pölyjen pyyhintä.

Vierailija
156/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunoiden pesu

Vierailija
157/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkien poispeseminen. Niin ärsyttävää!

Imurointi.

Vierailija
158/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä juntteja ihmisiä. Palkaisitte kotiapulaisen, joka hoitaa tiskauksen, siivouksen yms.

Vierailija
159/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskujen maksu. Kamalan vaivalloista räpeltää kännykällä kun ei ole edes läppäriä. Lisäksi tähän sisältyy "tili tuli, tili meni"-fiilis.

Inhoan myös ruuantähteiden siivoamista lautasilta roskiin.

On jos joutuu näpyttelemään kaikki numerot ja paljon olen maksanut ylimääräistä tuon takia. Mutta nykyään jos laskussa on viivakoodi niin ainakin Nordean pankkiohjelmassa sen lukeminen onnistuu älypuhelimen kameralla.

Vierailija
160/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhojen ripustaminen!!! Vuokien(makarooonilaatikko)/patojen peseminen. Hiustenvärjääminen. Pyykkien narulle ripustaminen ja pois kerääminen. Herätyskellon pirinään herääminen. Bussin odottaminen. Ruuhkabussissa seisominen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi