Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haussa hyvätuloinen nainen

Vierailija
19.11.2017 |

Elikkä haussa olisi semmoinen hyvätuloinen nykyaikainen nainen joka pitää töissäkäymisestä.

Itse olen kolmenkympin hujakoilla oleva miehenpuoli, joka pitää kotitöiden tekemisestä, ruuanlaitosta, siivoamisesta ja muista kodin pikkuaskareista(vasarakin pysyy kädessä jos tarvitsee pienempiä korjauksia tehdä). Olen savuton, en käytä alkoholia tai muita päihteitä ja tulen hyvin toimeen lasten kanssa(itselläni ei ole lapsia mutta 3 nuorempaa sisarusta löytyy).
Mikä tässä on koukkuna on se että en pidä perinteisestä 8-16 työnteosta ja haluaisin enemmänkin keskittyä maalaamaan taidetta, kokeilemaan erilaisia ruokalajeja keittiössä, lukemaan kirjoja, harrastamaan liikuntaa ja näin edespäin. Harmillisesti vain tälläisestä ei nyky-yhteiskunnassa haluta maksaa.

Miltä kuulostaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki tai lääkäri.

Vierailija
2/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tavoite. Meitä kaltaisiasi naisiahan on hyvätuloisilla miehillä paljon. Minäkin, tosin olen lähes nelikymppiseksi asti käynyt töissä, maksanut lähes kaksi omistusasuntoa, kerryttänyt osakesalkun ja sen jälkeen tavannut varakkaan, hyvätuloisen miehen ja saanut yhteisestä sopimuksesta kaksi lasta hänen kanssa. Olen siis nyt kotona taiteilijana ja mies käy töissä, elämme hänen ansio- ja molempien pääomatuloillaan, lapset nyt jo koulussa. Voisit hyvinkin löytää tavoittelemasi kaltaisen naisen kun lupaat ottaa päävastuun lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja menestystä etsintään! 😂

Vierailija
4/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahahahhhh!!! Haluat siis elättäjän, että voit keskittyä taiteen tekemiseen :D

Vierailija
5/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva harrastus sinulla on, tosi miehekäs ja cool...

Vierailija
6/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit toimia iltaisin mieshuorana ja tienata sillä tavoin elantosi ja maksaa maalailusi. Minkälainen koulutus sinulla on?

Vierailija
7/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit toimia iltaisin mieshuorana ja tienata sillä tavoin elantosi ja maksaa maalailusi. Minkälainen koulutus sinulla on?

Mieshuoratkaan ei taida kummemmin tienata niin menisi aika köyhäilyksi. Olen ammattikorkeasta valmistunut tradenomiksi mutta aika tylsää työtähän tuommoiselle on tarjolla.

Vierailija
8/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta mieheltä, joka kestäisi lapsiperhearjen pyörittämistä. Lapsista tykkääminen ei välttämättä johda hyvään vanhemmuuteen. Kuka haluaa laiskan elättimiehen?

Vierailija
9/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshuoratkaan ei taida kummemmin tienata niin menisi aika köyhäilyksi. Olen ammattikorkeasta valmistunut tradenomiksi mutta aika tylsää työtähän tuommoiselle on tarjolla.

Kyllä mieshuorille aina hyvin maksavia miesasiakkaita löytyy.

Vierailija
10/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisitko ulkomaille? Mulla olisi paikka palvelijalle kaikilla mausteilla.

Vierailija
11/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieshuorille aina hyvin maksavia miesasiakkaita löytyy.

Vain, jos on nuori ja siloposkinen. Homoilla on vielä suuremmat ulkonäköpaineet kuin naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi