Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Mist - Usva Nelosella klo 21 - antaisitko 6-vuotiaan katsoa?

Vierailija
19.11.2017 |

Minulla hoidossa siskontyttö 6v. Oli nähnyt telkkarissa jonkun mainoksen tuosta Usvasta sillä aikaa kun olin suihkussa ja kinuaa nyt, että haluaa katsoa sen...

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan paska uusi versio.

Alkuperäinen on parempi, se 70_luvun siis.

Onko usva muka filmatisoitu -70 luvulla?

Vierailija
22/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No googlailun perusteella en kyllä tosiaan antaisi, mutta kiitos vinkistä, aion kyllä itse katsoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovin fiksu, ap.

Vierailija
24/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöllä on ollut nukkumaanmenoaika klo 22, mutta ajattelin että kun kerrankin on minun luonani niin saisi nyt yhden illan mennä vähän myöhemmin kun ei ole edes iltaunista tyyppiä. Taidan tehdä niin, että katsomme yhdessä ja jos tyttö haluaa jättää katsomisen kesken, niin sitten telkka kiinni ja nukkumaan. Minusta parempi antaa lapselle vähän siimaa tässä asiassa kun alkaa olla siinä iässä, että päättää monia arjen asioita itsenäisesti. Sisko joskus kertonut, että on antanut tytön katsoa Sormusten Herraakin.

ap

Olet idiootti, se on ihan järkky elokuva. Usvassa on jonkinlaisia örkkimörkkejä, jotka raatelevat ihmisiä.

Ja loppu vaivaa mua vieläkin, vaikka elokuvan katsomisesta on jo pari vuotta aikaa.

Vierailija
25/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat nyt sekoittaa elokuvat The Fog ja The Mist keskenään? The Fog on alunperin 70-luvulla filmatisoitu kauhuelokuva, jonka remake on todella kökkö. The Mististä ei ole olemassa kuin yksi versio ja se on huikean hyvä.

Vierailija
26/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä alle 7 vuotiaan tulisi saada katsoa triller elokuva, josta tiedetään, että sen suositus ikäraja on ei alle 16 vuotiaille?  Annatteko muutenkin alle seitsemän vuotiaan tehdä mitä tykkää ja varmaan myös oletatte, että hän sitten osaa syyttää itseään, jos loukkaa tai satuttaa itsensä. 

Vierailija
27/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöllä on ollut nukkumaanmenoaika klo 22, mutta ajattelin että kun kerrankin on minun luonani niin saisi nyt yhden illan mennä vähän myöhemmin kun ei ole edes iltaunista tyyppiä. Taidan tehdä niin, että katsomme yhdessä ja jos tyttö haluaa jättää katsomisen kesken, niin sitten telkka kiinni ja nukkumaan. Minusta parempi antaa lapselle vähän siimaa tässä asiassa kun alkaa olla siinä iässä, että päättää monia arjen asioita itsenäisesti. Sisko joskus kertonut, että on antanut tytön katsoa Sormusten Herraakin.

ap

Olet idiootti, se on ihan järkky elokuva. Usvassa on jonkinlaisia örkkimörkkejä, jotka raatelevat ihmisiä.

Ja loppu vaivaa mua vieläkin, vaikka elokuvan katsomisesta on jo pari vuotta aikaa.

Korjaan, useampi vuosi aikaa.

Vierailija
28/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko usva muka filmatisoitu -70 luvulla?

Se vanhempi on John Carpenterin The Fog, vuosi 1980.

Vierailija
29/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat nyt sekoittaa elokuvat The Fog ja The Mist keskenään? The Fog on alunperin 70-luvulla filmatisoitu kauhuelokuva, jonka remake on todella kökkö. The Mististä ei ole olemassa kuin yksi versio ja se on huikean hyvä.

En ole se jolle kommentoit, mutta sanompa vaan, että kaikki "huikean hyvät" aikuisten trillerit eivät tarjoa sitä samaa iloa ja nautintoa alle seitsen-vuotiaille. Ei niitä ikärajoja ihan hatusta ole vedetty. 

Vierailija
30/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Stephen King kirjoitti novellin The Mist 1980.

Vierailija
31/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Harmi että pahoitit mielesi tästä keskustelusta. Toivottavasti sinulla on mukava loppuilta tiedossa, niin ei tarvitse kuluttaa aikaa netissä haukkuen toisia ihmisiä :)

ap

Vierailija
32/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ei todellakaan pitäisi koskaan jättää lapsia hoidettavaksi.

Vierailija
33/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan sovi jollekin 6-vuotiaalle

Vierailija
34/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä usvaa antaisi katsoa mutta manaajan kyllä.

Vierailija
35/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla hoidossa siskontyttö 6v. Oli nähnyt telkkarissa jonkun mainoksen tuosta Usvasta sillä aikaa kun olin suihkussa ja kinuaa nyt, että haluaa katsoa sen...

Kuule ap, sä olet se aikuinen joka päättää, se 6-vuotias ei  päätä mitään. 6-vuotiaiden kuuluu olla nukkumassa klo   21  sunnuntai-iltana eikä kyseinen leffa sovi noin nuorille. "Mutku mä  haluan" ei ole syy eikä  perustelu.Käytä nyt ihan omia aivoja,

Vierailija
36/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huonoille, ilmiselville provoille annetaan näin paljon palstatilaa? Vituttaa kaikki nämä helposti höynäytettävät ihmiset, jotka mahdollistavat tämän.

Vierailija
37/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin provo, mutta pelkään, että tuollaisiakin ihmisiä löytyy.

Vierailija
38/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin sen joskus kymmenen vuotiaana pentuna ja näin painajaisia monta viikkoa sen jälkeen... Vieläkin välähtää joitain kohtauksia

mieleen, tosin mulla on vähän sama muidenkin kauhuleffojen kanssa. Katsoin niitä ihan liikaa lapsena. En todellakaan antaisi noin nuoren katsoa tuota leffaa, edes seurassa

Vierailija
39/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kolkkiluokkalaiset kaksoset kattoneet mad maxit ja twilightit, minusta niissä on kyllä aika tuulesta temmatut ikärajat......... kyllä voi lapsi katsoa aikuisen valvonnassa.

Vierailija
40/52 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, sä olet se aikuinen joka päättää, se 6-vuotias ei  päätä mitään. 6-vuotiaiden kuuluu olla nukkumassa klo   21  sunnuntai-iltana eikä kyseinen leffa sovi noin nuorille. "Mutku mä  haluan" ei ole syy eikä  perustelu.Käytä nyt ihan omia aivoja,

Linkkaatko lakipykälän missä käsketään kaikki valtakunnan 6veet nukkumaan klo 21? Tiedän kuule paljonkin perheitä missä taaperoikäisetkin menevät nukkumaan klo 22-23 aikaan, ihan siitä syystä että jos laitetaan sänkyyn aikaisemmin, pyörivät siellä ja pelleilevät kun ei nukuta. Siskontyttöni lakkasi 4-vuotiaana nukkumasta päiväunia ja nukkumaanmenoajaksi on vakiintunut tuo 23 - tyttö herää aamuisin ilman ongelmia ja on päivän mittaan pirteä ilman tarvetta nokkaunille :) Ja juurihan pääsin sanomasta, että katsotaan leffaa yhdessä ja jossei lapsi itse sitä halua katsoa, menee telkku kiinni ja tyttö petiin - missä kohdassa olen mielestäsi lakannut olemasta se tilanteen aikuinen? ;)

ap