Joulupukin muorien Aihe vapaa
Mieheni on taas aloittanut joka syksyisen fetissinsä. Aina se alkaa tässä marraskuussa, menee sinne sun tänne, pääasiassa tavaratalolihin, jakelemaan namuja lapsille. Eikä ole lapsia kasvatettu, kun jokainen melkein niitä namuja ottaa.
Kommentit (6)
Me annamme nykyään karkkien sijaan naposteluporkkanoita. Niitä otetaan nätisti.
Kyllä pitää miehen aikamoinen pukki olla, jos hänellä on ikää useampi vuosisata niin kuin Joulupukilla ilmeisesti on ja hänellä olisi useampi muori.
Monenko sadan litran kattilassa keitätte riisipuuroa tontuille? Pukille pitää olla nykyään laktoositon puuro. Vähän sitä hävetti, kun viimeksi yhdessä lapsiperheessä kesken lahjojen jaon piti mennä kakalle.
Vierailija kirjoitti:
Monenko sadan litran kattilassa keitätte riisipuuroa tontuille? Pukille pitää olla nykyään laktoositon puuro. Vähän sitä hävetti, kun viimeksi yhdessä lapsiperheessä kesken lahjojen jaon piti mennä kakalle.
Minähän en keitä, vaan tontut keittävät aivan itse. Ei pidä laiskottelusta palkkaa maksaa. Vähän nykyään helpottaa, kun ostimme vanhan tehtaan koneineen. Tulee noin sata litraa tunnissa ympäri vuorokauden, josta puolet laktoositonta. Tiina keittää vegaanista puuroa käsin, jos tulee tarvetta.
Minun mies ei mene enää itse. Käytämme nykyään vuokrahenkilöstöä. Säästyy jalat, kun ei itse seisoskele. Lisäksi voimme helpommin olla monessa paikassa yhtä aikaa.