Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, saatko suuseksiä tarpeeksi?

Avomies
19.11.2017 |

Sattui eteen artikkeli, naisen kirjoittama, jossa kehotettiin miehiä panostamaan suuseksin antamiseen naiselleen. Tämän sanottiin avaavan oven parempaan seksielämään suhteessa.
Joten miten on ihanat naiset, saatteko te mielestänne tarpeeksi suuseksiä partneriltanne ja miten tärkeää alakerran hyväily suulla teille on?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mieheltäni suuhoitoa noin kerran 2 kuukaudessa, mikä mielestäni on aika vähän ajateltuna että annan miehelleni suikkareita vähintään kerran viikossa. 

Suuhoito on naiselle miellyttävämpää kuin sormettaminen, kieli on sopivan hellä ja samalla todella hyvällä tavalla "piinaava". Itse tykkään jos mies suuhoitoa antaessaan samalla sormettaa peppureikää. Mieheni jatkaa suuhoitoa niin kauan orgasmin jälkeen kun olen anellut hänen mielestään tarpeeksi lopettamista. :)

Vierailija
2/18 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa ollenkaan. En saanut ex suhteessa enkä nykyisessä, pyytänyt kyllä olen.

Otan suihin mieheltä joka viikko joten ei ole siitäkään kiinni etten itse tekisi. Ja kyllä olisi mulle tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tykännyt. Saan yhdynnässä orgasmeja. En vaan koe omakseni.

Vierailija
4/18 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Olen pannut 30 miestä ja yksi heistä halusi antaa suuseksiä oma-alotteisesti. Muilta piti aina pyytää. No, tuon yhden kultakimpaleen otinkin sitten fuckbuddykseni. Kyllä mä haluan että mies itse haluaa nuolla ilman että mun täytyy sitä pyytää.

Vierailija
5/18 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomies kirjoitti:

— Tämän sanottiin avaavan oven parempaan seksielämään suhteessa. —

No jopas.. tottakai seksielämä on parempaa jos molemmat saavat mitä haluavat. Ei miehet tyhmiä ole, etteivät tuota olisi jo itse tajunneet.

Kahdessa lyhyessä tapailusuhteessa mies on ollut valmis suuseksiin mun kanssa, en tiedä sitten olisiko into loppunut ajan kanssa mutta kuitenkin. Nykyisessä suhteessa mies sanonut että juu voi nuolla, mutta seksin aikana ei asiaa ehdota. En lähde siinä kohtaa asiaa mankumaan, ei miehenkään tarvitse multa pyytää että ota suihin, tajuan sen itsekin. Eli puhetta vain, ei ole aikomustakaan minua vissiin koskaan hoidella.

Kyllä tuo minunkin mies tietää että siitä nauttisin ja sikäli seksielämä paranisi ja monipuolistuisi, mutta ei sitten vissiin vaan viitsi, kun seksiä voi harrastaa mun kanssa vähemmälläkin omalla vaivalla. Mä tykkään antaa suuhoitoa, en koe sitä vaivaksi, varsinkin jos mies sormettaa samalla niin tosi kiihottavaakin.

Vierailija
6/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa. Olen pannut 30 miestä ja yksi heistä halusi antaa suuseksiä oma-alotteisesti. Muilta piti aina pyytää. No, tuon yhden kultakimpaleen otinkin sitten fuckbuddykseni. Kyllä mä haluan että mies itse haluaa nuolla ilman että mun täytyy sitä pyytää.

Mistäköhän löytäisi naisen joka oma-aloitteisesti ottaisi suihin? Minä nuolen kyllä.

Vierailija
7/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa koskaan. Olen avioliitossa. Haluaisin todella mielelläni, se on parasta ja saisin nautinnollisia orkkuja siitä.

Vierailija
8/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, että mies nuolisi. Mies tykkää vain 69:stä ja itse en osaa siinä niin nauttia.  Itse kyllä otan myös suihin.

Vierailija
9/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotenkin helpotus lukea nuo vastaukset, kun otsikon perusteella ajattelin, että täällä on onnellisia naisia joita livotaan mennen tullen ja minä oon ainoa onneton joka ei saa.

Tai ei se siis kivaa ole että meitä on muitakin, mutta eipähän tartte kuvitella että ”kaikki muut paitsi mä” :D

Meilläkin siis suuseksiä harrastetaan, mutta vain mies on saavana osapuolena. En minä silti aio sitä lopettaa, kostoksi siis, tykkään kun mies nauttii ja tykkään sen kalustakin. Harmi kun mies ei tykkää mun piparista saman lailla

Vierailija
10/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset siitä nauti.  

Vierailija
11/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy niitä miehiä, jotka ei ymmärrä nuolla orkkuja naiselleen.  Sääliksi siksi, että enemmin tai myöhemmin naiset kypsyvät miehen itsekkyyteen. Toisekseen minkään ei luulisi miehelle olevan parempaa kuin halukas nainen, joka malttamattomana odottaa omaa nautintoaan. Itse olen varmistanut omankin nautintoni ja seksin jatkumisen antamalla omalle naiselleni niin paljon orkkuja kuin hän vain haluaa. Nuollut jo alle parikymppisestä ja tehnyt hänet orkuista riippuvaiseksi. Nuorempana etupäässä naiden nuolemisen jälkeen, mutta nyt vanhempana varmistettu nuolemalla ennen naintia. Voin sanoa tyytyväisenä, että viimeisen 40 vuoden aikana on eräskin orkku tullut nuoltua ja nautittua.  Sehän on nimittäin miehelle pelkkää nautintoa saada nainen kiimasta sekaisin ja selän nousemaan kaarelle orkkujen ravistellessa naisen kroppaa.  Vallankäyttöä parhaimmillaan ja naiminen jälkipelinä hunajaa tihkuvan halukkaan naisen kanssa on parasta ikinä.

Vierailija
12/18 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina annan suuseksiä naiselleni kun on edes sitä seksiä. Joskus olen nuollut yrittäessäni saada seksi.

Kertaakaan ei vaan ole naiseni ottanut suihin multa. Suoraan sanottuna alkaa tympimään koko touhu.

Vierailija
13/18 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette saa suuseksiä kotona , hankkikaa muualta. Itse nautin suunnattomasti suuseksin antamisesta naiselle. Runsaan harjoittelun myötä olen siinä nykyään hyvinkin taitava. Näin niinkuin vihjeeksi todettakoon ;)

Vierailija
14/18 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydellisistä syystä mulla ei seiso. Hyväilemällä ja nännien kielettämistä/näykkimistä. Vaikka mulla ei seisokkaan, nuolen rakkaani poslaria ja saan siitä tyydytystä ja rakkani myös. Aina orgasmiin. Rakkaani tulee aivan hulluksi käsiseksistä, ja jokakerta kun harrastamme seksiä rakkaani tietää saavansa orgasmin. Meillä on myös roolileikkejä ja pöytälaatikossa aikuisten leluja, Yksi imukuppidildo joka ei mahdu laatikkoon.

Moni varmaan ajattelee että tuo on huu haata ja että rakkaani käy vieraissa. En usko että käy vaikka kävisikin hyvin osaa jälkensä peitellä, mutta en minä rakastani omista : )

Vierailija
15/18 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä.

Karvoilla ja ilman. Mun miehelle sopii molemmat =)

ei voi valittaa

Vierailija
16/18 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa ja se on ainakin mulle todella tärkeää. En saa orgasmia yhdynnässä, ainoastaan kun mies nuolee joten sanomattakin lienee selvää että pidän nuoltavana olemisesta enemmän kuin panemisesta. En ole koskaan ollut suhteessa mutta fuckbuddyja mulla on ollut noin viisi kappaletta. Heistä kaksi halusi nuolla, yksi ei ollenkaan (häntä tietysti piti kyllä imeä), ja kaksi nuoli jos pyysin mutteivät selvästikkään nauttineet siitä eivätkä olisi tehneet sitä jos en olisi pyytänyt.

Vierailija
17/18 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä tunnustaa, etten nauti suuseksistä kumminkaan päin. Jostain syystä mies pitää ja osallistun vain häntä ilokseen.

Vierailija
18/18 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin vaikka joka ilta, mutta ei vaimo kyllä tykkää siitä nykyään. Ekat pari vuotta kun seurusteltiin, tykkäsin suuseksin saamisesta ja sormesta pepussakin samalla, nykyään ei kiinnosta (niinkun ei nyt ylipäätään tunnu seksi kauheasti kiinnostavan..).