Ketä soitti mulle??
Ihan outo numero! Kuukle ei löydä numerolla mitään!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
en vastaa outoihin numeroihin, enkä soita! Voi olla joku ulkomaan huijaussoitto ei mulla oo varaa isoihin puhelinlaskuihin!! Soitti toisen kerran apua ei oo todellista! mitä mä teen!
Oletko myynyt jotain tai oletko jopa jättänyt soittopyynnön vaikka lääkärille? Oletko jättänyt työhakemuksen tms.? Jos et odota puhelua mistään, niin laita estolistalle ja toivo ettei ollut mitään tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle myös soitti tänäänkin outo numero ja soittanut aikaisemminkin enkä vastannut
Huisin jännää.
Vierailija kirjoitti:
Se olin mää täält Turust.
Mutta nuo ulkomaan puhelut ovat juuri sellaisia mihin ei pidä vastata ;)
Veikkauksesta soittivat, että olet voittanut lotossa. Ja koska et vastaa, niin voitto siirtyy ensi viikon arvonnan pottiin.
Minä se olin. En soita toista kertaa, kun et vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle myös soitti tänäänkin outo numero ja soittanut aikaisemminkin enkä vastannut
Mulle kävi samoin. Sitten kun se soitti kolmannen kerran ja vastasin - se oli seikan myyjä tietenkin, eivätkä usko vaikka olen sata kertaa sanonut ettei todellakaan kiinnosta ja mulla on mainoskielto.
Katso-lehden myyjä oli fiksumpi, kun sanoin etten katso enää telkkua - se sanoi välittömästi että kiitos ja hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä se olin. En soita toista kertaa, kun et vastannut.
Toimitatko sä sitten sen palkinnon jollekin toiselle, kun mä en vastannut?
Vierailija kirjoitti:
No auttakaa nyt elkääkä kettuilko!
Terapiasessiota on vaikea pitää näin anonyymin avautumispalstan yli. Suosittelen hakemaan apua pelkotiloihisi. Tuo ei ole normaalia.
Tarkista ketäsoitti.com sivustolta.
Minkä ihmeen takia Ketä soitti sinulle, kun hänen piti soittaa minulle?
Siitä toisesta ketjusta tuli ilmi, että ilmeisesti erittäin monelle on äärimmäisen vaikea tilanne puhua puhelimeen. Tottakai ne puhelinmyyjät ketuttaa, mutta toisaalta esimerkiksi Fonectan sovellus näyttää tällaisista numeroista soittavien tiedot, jolloin ei tarvitse lainkaan vastata.