Minkä näistä valitsisit sunnuntain tekemiseksi?
A) Koti ja kotihommia: ompelua odottaa, jonka olen luvannut lapselle tehdä. Pyykkihuoltoa, siivoamista. Ehkä lenkki. Kotona ruoan laittoa. Kotona en olisi yksin.
B) Päivämatka vanhaa anoppia katsomaan miehen ja lapsen kanssa.
C) Museokortin käyttöä. Siitäkin olen haaveillut pidemmän aikaa. Olisi näyttelykuntoon tiedossa. Tämä tapahtuisi yksin :)
Kommentit (10)
Jos nuo on ainoat vaihtoehdot niin ehdottomasti A! Anoppini on niin vittumainen ihminen etten todella menisi hänen luo ja museokaan ei kiinnosta.
Mieluiten a, koska haluaisin että mulla olis perhe, mutta sanon, että d töitä.
Varmaan pesisin pyykkiä pari koneellista, tekisin ruokaa niin kuin normaalistikin, kävisin lenkillä, katsoisin tallennettuja ohjelmia, rentoutuidin, ottaisin ehkä päiväunet jne.
Vierailija kirjoitti:
Olisi näyttelykuntoon tiedossa
Mitä tämän oli tarkoitus olla?
*näyttelykin
C! Museon lisäksi menisi vielä syömään ja ottamaan lasillisen jonkun hyvän ystävän kanssa.
Itselle vaihtoehto C ja miehelle lapsen kanssa vaihtoehto B. Kaikki tykkää.
En jaksa viikonloppuna suunnitella tekemisiäni kovin tarkkaan, kun ei ole pakko. Olin eilen jo hoitamassa asioita yhden lapsen kanssa ja koti on kunnossa, joten en stressaa mistään tekemättömistä kotitöistä. Pesukone pyörii nyt jo ja pyykkien kuivumaan laittamiseen menee hetki. Ruoka on jo mietitty ja sen tekeminen kuuluu päivään, mutta ei siitä tarvitse enempää stressiä nostaa ja pakolliseksi töikseen sitä luetella. Ihmettelen aina ihmisiä, jotka saavat muutaman kotityön tuntumaan isolla velvolllisuudelta, uhrautuvat ja leikkivät marttyyriä niiden takia. Ei tämä ole niin vaikeaa. Jos haluat siis ap mennä sinne museoon, niin ala painua.
9: ei ap. mitenkään marttyyri vaikuttanut olevan. Itse hommista pasaasit. Jätit muuten huomiotta vaihtoehdon B. Vanhaa ihmistä on aina hyvä käydä katsomassa.
Olisi näyttelykuntoon tiedossa
Mitä tämän oli tarkoitus olla?