Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BO lkv ja muut epäilyttävät välittäjät

Vierailija
18.11.2017 |

Pitäisikö meidän usko, että tälle firmalle päätyy välitettäväksi vain kauniita koteja? Vai onko uskottavampaa, että Bo omistaa tietyn määrän harmaita sisustustavaroita ja sisustaa kaikki kämpät myyntiä ja komeita myyntikuvia varten.

https://bo.fi/asunnot-helsinki/

Olen niin kyllästynyt näihin asuntoilmoitusten sisustuslehtikuviin. Pitääkö Bo meitä ostajia ihan tyhmänä? Vai kuuluuko noi kaikki tavarat kauppahintaan?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika suuret vero velat Espoon BO pomoilla, Oho n toiminnasta.

Suuri kilpailuetu kun jättää verot ja velat maksamatta!

Vierailija
62/93 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä firma on tällä hetkellä ylivoimaisesti ylimainostetuin välitysfirma. Ja puhun kokemuksesta,jota on paljon. Olen myynyt välittäjien kautta ja myös itse useita kiinteistöjä ja asuntoja.

Voi olla, että persoonattomat kaupunkiasunnot ja rivarit menevät kaupaksi näiden stailauksilla, mutta "tuoreus" ja esim. sometehokkuus on kyllä täydellinen kupla  ja silkkaa valetta. 

Perustelut: Katsokaapa BO:n myymien asuntojen ilmettä, kaikki samaa harmaata mössöä. Kaikkiin tungettu samat stailausesineet, oli asunnon tyyli mikä tahansa, sama kahvikuppi sängyllä, sama huopa heitetty rennosti tuolinkarmille. Stailaajilta puuttuu kaikkien muiden tyylien tyylitaju, patsi skandinaavinen harmaus. Ok-taloista ei ilmakuvia, ei videoita, ei nukkekotikuvia, kuvat aivan samanlaista tusinatavaraa, kuin kaikilla muillakin välittäjillä. Oman kokemuksen mukaan vain paljon huonompia. 

Toki tämä firma ei ole ainoa alalla, jossa mainostoimisto on taitavasti luonut ilmeen ja brändin, mutta joka ei sitten käytännössä pidä lainkaan paikkaansa. Somenäkyvyyttä hehkutetaan, mutta muilla firmoilla on ollut paljon enemmän someaktiivisuutta, kuin BO:lla, jossa kuulemma on päätoimiset sometyöntekijät. Ei takuulla pidä paikkaansa, tai sitten heitä on koko Suomen alueella vain pari, ja myytävää valtavasti (firmahan näyttää olevan "muodissa" ei kohteita on todella paljon).

Jos jollain on positiivisia kokemuksia, niin olisi todella hauska kuulla. Kenties olen osunut siihen yhteen mätään omenaan, firmahan on aika iso nykyään...................'mutta katsokaa tosiaan tämän firman massastailauksia. Olen ymmärtänyt, että he hakevat lisää stailaajia, eli firmalla on niin valtavasti myytävää, että työntekijöitä on liian vähän.

En väheksy uusia ideoita kiinteistökaupassa, mutta jos mainonta ei vastaa todellisuutta, niin metsässä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ny tähän filttikeskusteluun ees liity, mut tällaisen linkin löysin BO lkv:n omistajasta. Rahastaa myös lapsilla?

https://www.lokakuunliike.com/ll-uutiset/ctm-palkkasi-lastenkoteihinsa-…

Vierailija
64/93 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa ettei kunnollisia isoja kuvia asunnoista esim koko kylpyhuone tai olohuone ja ulkokuvia liian vähän. Tämä yleistä kaikilla.

Vierailija
65/93 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihintaa ja hinnoista ei tingitä vaikka kauppoja ei olisi syntynyt puoleen vuoteen. Asiakas kärsii.

Vierailija
67/93 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Vierailija
68/93 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäluotettavaa toimintaa! Meitä johdatettiin törkeästi harhaan. En olisi ikinä uskonut, miten epäasiallista toimintaa kyseinen firma harjoittaa.

Vierailija
69/93 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonoon palveluasenteeseen törmäsin juuri BOn kahden naisedustajan kohdalla. Eipä tarvitse harkita vapaa-ajan kohdetta heiltä enää!

Vierailija
70/93 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kys Bo lkv sai väh. 100.000 € koronatukea. Ihmetellä täytyy miksi?!

Vierailija
71/93 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden myynti-ilmoitukset ovat kyllä ärsyttäviä! Olen kiinnostunut asunnosta, en halua nähdä niitä maljakon ja kitaran kuvia. Itse en sisusta tuolla vitivalkoisella mössötyylillä enkä etsi sen tyylistä asuntoakaan, joten tällaiset stailaukset ovat pelkästään haitaksi.

Tietenkin todellisen kuvan saa kun menee katsomaan, mutta ei viitsisi vaivautua, jos ei ole jonkinlaista aavistusta, että asunto voisi olla halutunlainen. Ja sitä ei aina tuon kuorrutuksen ja valheellisten kuvien alta näe.

Vierailija
72/93 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin ainoat  vaihtoehdot olisivat joko mauton ylistailaus tai sotku ja rojukasat! On olemassa jotain tuolta väliltäkin. Asunto voi olla siisti ja hyvässä kunnossa vaikka sinne ei olisi joku Bo:n stailaaja käynytkään asettelemassa vilttejään. 

Vierailija
73/93 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se puinen leikkuulauta ja kuivatut kukat kuvissa auttaa myymään sen kodin :D

Vierailija
74/93 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siistien kuvien perusteella ihmiset menee sinne asuntonäyttöön, mutta eri asia ostaako joku asunnon.

Vierailija
75/93 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi yllättynyt et tän tasoisii välittäjii saa toimii helsingis. Eivät esitelleet asuntoa, kaikkia asioita täytyi kysyä ja vaatia ja hintaneuvotteluista jäi kuva kuin niitä olisi hoidettu kuin itse asunnon esittelyä... Oma kokemukseni oli todella pettynyt ja yllättynyt. Suomi on täynnä hyviä välittäjiä mutta että on vielä tämmöstä 2021..

Vierailija
76/93 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin oikein hyvää palvelua. Onhan ne stailaukset vähän korneja kun samat pyyhkeet on joka asunnossa. Moni asunto kyllä tarvitsee sitä. Toisen yrityksen välittäjät sen sijaan olivat aivan kauheita ja ylimielisiä ja kusetuksen oikein tunsi. Ei pk-seutu.

Vierailija
77/93 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden alussa 2021

Valitettavasti tuli negatiiviset vipat Bo Espoon kanssa

- välittäjäkaksikko sieltä jätti näyttämättä ikäviä kosteus yms. raportteja, joiden

perusteella kaupat olisivat jääneet tekemättä, kiire tuntui janttereilla olevan.

-stailaus tyynyjä oli kyllä ikävien kohtien peitteenä riittämiin

- asunnon kodinkoneet eivät vastanneet sitä mitä esitteiden mukaan piti olla

tarjouksen jälkeen oli melkoista sählinkiä, välittäjä oli unohtanut pyytämiämme asioita kauppakirjaan

ikävä maku jäi Bo Lkv:stä   

Vierailija
78/93 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmasta jäänyt todella huono maku asunnon oston perusteella. Kadun sitä päivää kun tein kaupat ko. firman välityksellä.

Vierailija
79/93 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme käytä enää Bo LKV välittäjää. Nöyryys ja suoraselkäisyys puuttuu heiltä.

Vierailija
80/93 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että tämä firma on saanut parhaat tulokset, parhaat asiakaspalautteet ja henkilökunta arvioinut parhaaksi työpaikaksi.

Myyvät nopeammin kuin kilpailijat ja parempaan hintaan.

Olen myynyt heidän kauttaan kolme asuntoa ja parempaa toimintaa en ole tavannut!