Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tuu ikinä saamaan töitä...

Vierailija
18.11.2017 |

Kun en ole hyvä yhtään missään... oon täysin paska ihminen. En jaksa enää sitä että kukaan ei arvosta mua ja jatkuvasti arvostellaan ja kokoajan saa hävetä itseään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joseph Murphy. Alitajuntasi voima s. 172

17. Miten käytät alitajuntaasi anteeksiantoon

"7. Ihminen luo rankaisunsa itse, ei muu. Ihmisen ajatukset ovat luovia ja hän luo itse oman kurjuutensa.

8. Jos joku arvostelee sinua ja tunnet kritiikin aiheelliseksi, iloitse, kiitä ja arvosta hänen huomautuksiaan. Saat niiden ansiosta mahdollisuuden parantaa kyseisen vian.

9. Kritiikki ei voi sinua vahingoittaa, kun tiedät,  että olet ajatustesi, tunteittesi ja reaktioittesi herra. Tämän ansiosta saat mahdollisuuden rukoilla ja siunata tuota toista, jolloin samalla siunaat itsesi.

10. Kun rukoilet johdatusta ja sitä, että teet oikein, hyväksy sinulle tuleva vastaus. Huomaa, että se on hyvä, oikein hyvä. Ei ole mitään syytä itsesääliin, kritiikkiin tai vihaan.

11. Hyvää tai pahaa ei ole sellaisenaan olemassa, ajatuksesi tekevät ne siksi. Seksissä ei ole mitään pahaa, ei myöskään ruuan kaipuussa, rikkauden toiveessa tai itsesi ilmaisemisen toiveessa. Kaikki riippuu siitä, miten näitä haluja, taipumuksiasi ja toiveita käytät. Toiveesi jokapäiväisestä leivästä voidaan toteuttaa ilman, että teet rikoksia tai vääryyttä.

12. Kiukku, vihan, pahantahtoisuus ja vihamielisyys, ovat monen taudin taustalla. Anna anteeksi itsellesi ja kaikille muille, osoittamalla rakkautta, elämää, iloa ja hyvää tahtoa kaikkia niitä kohtaan, jotka ovat sinua loukanneet. Jatka sitä siihen saakka, että kun mielessäsi tapaat heidät, tunnet vain  rauhaa heitä kohtaan.

13. Anteeksiantaminen, on todellakin antamista. Anna rakkautta, rauhaa, iloa, viisautta ja kaikkia elämän siunauksia toiselle henkilöllle, kunnes mieltäsi ei enää yhtään kirvele. Tämä on anteeksiannon "happotesti".

14. Jos hampaasi on kipeä tai ajattelet katkerasti jostain.  Ainoa parannuskeino on kuihduttaa  huonot ajatukset rakkaudella toivomalla sinua loukanneelle kaikkia elämän siunauksia, kunnes hänen tapaamiseen voit vilpittömästi reagoida siihen rauhan ja hyvän tahdon siunauksin. Tätä tarkoittaa se, että pitää antaa anteeksi seitsemänkymmentä kertaa seitsemän."

Selfhelp

http://www.lily.fi/blogit/kiitos-hyvaa/self-help-alitajuntasi-voima

Vierailija
22/28 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Se oli kamalaa. Hakemusten viilaamista, toiveikasta odottelua, sitten ehkä haastattelukutsu. Ennen haastattelua pohdit vaatteita, harjoittelet sanomisiasi, väännät tukkaasi, mietit meikin sopivaksi, ajat perhoset mahassa haastatteluun... kunnes sinua ei valita 10 haastatellun joukosta. Se tunne oli aina musertava. Yleensä olin itkuinen seuraavan päivän. Itsetunto siinä rapisee. Olet luuseri, sinua ei kukaan halua. Tunne on täysin vastaava kuin saada parisuhdemarkkinoilla jatkuvasti pakkeja. Puolen vuoden työttömyys teki minusta, itsevarmasta, kokeneesta ja koulutetusta ihmisestä miltei ihmisraunion. Lopulta aloin vältellä työnhakua. En aina jaksanut rustata hakemusta, jos hakuaika oli menossa umpeen ja oli muuta tekemistä. Se tuntui niin turhalta ja sitä alkaa suojata itseään pettymyksiltä. Kun ei yritä, ei tarvi pettyä ja kokea sitä "hylkäämistä", kun et kelpaa.

Sitten kun saat sen duunin, ehkä pätkätyön, sinun pitää mennä sinne iloisena ja pirteänä hymyssä suin. Ihan kuin et olisi valmiiksi vereslihalla. Pätkän jälkeen taas olet työtön, tsemppaat itseäsi taas kohti uusia pettymyksiä. Onko kukaan pohtinut, mitä tuo työttömyys-pätkä -kierre tekee ihmiselle? Aina vaan häntä pystyyn ja hymyä naamaan... vaikka kuinka olisi väsynyt.

Nyt vakityössä taas, mutta ikinä en pilkkaa enää työttömiä. Ymmärrän myös niitä, jotka ei jaksa enää hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintomahdollisuuksista:

https://yle.fi/uutiset/3-5432237

Vierailija
24/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta firma. Problem solved.

Vierailija
25/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, minkä ikäinen olet? Jos olet alle 30-vuotias, sinulla on mahdollisuus työllistyä mutta kun ikää alkaa olla neljäkymmentä niin ei auta edes uudelleenkouluttautuminen.

Vierailija
26/28 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa on. Mä ajelehdin nelikymppiseksi, olin tuurijuoppokon. Sit opiskelin lähihoitajaksi ja sain vakipaikan hiukan alle viiskymppisenä. Vihaan työtäni mut palkan siitä saa eikä ole tilivelvollinen kenellekään.

Vierailija
27/28 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähden nykyisestä duunistani, niin minulle käy samoin. Kukaan ei enää ota, enkä halua edes mennä minnekään töihin enää. 

Pahus kun eläkeikään on vielä niin perskutan kauan. Jos olisi enää pari vuotta niin lähtisin heti, enkä edes miettisi muuta.

Vierailija
28/28 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska ihminen ei saa eläkettäkään.mene töihin vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi